Ogłoszenie z dnia 2024-01-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00538796/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i transport odpadów komunalnych na terenie Gminy Lubień
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lubień
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892370
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lubień 50
1.5.2.) Miejscowość: Lubień
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-433
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@lubien.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/uglubien,m,333084,2020.html
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c899c708-94fa-11ee-9ee7-e2087ac16d091.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór i transport odpadów komunalnych na terenie Gminy Lubień2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c899c708-94fa-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00026378
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00057740/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.2 Odbiór i transport odpadów komunalnych na terenie Gminy Lubień
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00538796
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IGK.ZP.271.20.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 700231,48 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I część zamówienia: „Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz z domków letniskowych lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe jedynie przez część roku położonych na terenie Gminy Lubień”.W wyniku podpisanej umowy Wykonawca wykona kompleksową obsługę w zakresie odbioru wszystkich odpadów komunalnych zarówno zmieszanych jak i gromadzonych w sposób selektywny od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz z domków letniskowych lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno - wypoczynkowe jedynie przez część roku położonych na terenie Gminy Lubień oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych PSZOK w miejscowości Lubień i ich transport do instalacji mieszczącej się w Myślenicach przy ul. Ujejskiego (Zakład Utylizacji Odpadów).
Szczegółowy wykaz ról, na których położone są przedmiotowe nieruchomości, stanowi załącznik nr 9 do SWZ.
Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych PSZOK znajduje się w miejscowości Lubień na dz. ew. nr 8614/52, przy granicy z Kasinką Małą przy drodze wojewódzkiej nr 968.
Zmieszane odpady komunalne, bioodpady oraz pozostałości z sortowania, przeznaczone do składowania, należy przekazać do regionalnej instalacji przetwarzana odpadów komunalnych zgodnie uchwałą Nr XI/125/03 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 25 sierpnia 2003 roku w sprawie Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego oraz uchwałą nr V/34/19 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 28 stycznia 2019 roku w sprawie zmiany uchwały Nr XI/125/03 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 25 sierpnia 2003 roku
w sprawie Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego wraz z jego zmianami.
Dokumentem potwierdzającym przekazanie całej masy odpadów komunalnych zarówno zmieszanych jak i gromadzonych w sposób selektywny od mieszkańców na składowisko jest dokument PZ (Przyjęcie Zewnętrzne) ilości odpadów po zważeniu na składowisku.
Usługa odbioru od mieszkańców obejmuje:
odpady komunalne zbierane w sposób selektywny „u źródła” z podziałem na frakcje:
• tworzywa sztuczne, metale i opakowania wielomateriałowe,
• papier,
• szkło,
• bioodpady,
• odpady problematyczne,
• odpady niesegregowane (zmieszane),
odpady wielkogabarytowe – 1 raz w okresie 12 miesięcy
zgodnie z załącznikiem nr 10 do SWZ.
W PSZOK odbiorem zostaną objęte:
odpady komunalne zbierane w sposób selektywny z podziałem na frakcje:
• tworzywa sztuczne, metale i opakowania wielomateriałowe,
• papier,
• szkło,
• bioodpady,
• odpady zielone,
• odpady problematyczne,
odpady wielkogabarytowe i opony,
odpady pochodzące z drobnych robót budowlano – remontowych.
Obsługa obejmuje także dostawę właścicielom nieruchomości worków na odpady zbierane selektywnie (wymiana worków za oddane worki) do wszystkich nieruchomości wskazanych przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
4.5.5.) Wartość części: 710000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
II część zamówienia: „Odbiór i transport odpadów komunalnych pochodzących z przystanków, cmentarza komunalnego oraz budynku Urzędu Gminy w Lubniu.odpadów komunalnych zarówno zmieszanych jak i gromadzonych w sposób selektywny
z cmentarza komunalnego w Tenczynie, z budynku Urzędu Gminy w Lubniu oraz odpadów pochodzących z przystanków gromadzonych przy budynku Urzędu Gminy w Lubniu i ich transport do instalacji mieszczącej się w Myślenicach przy ul. Ujejskiego (Zakład Utylizacji Odpadów).
Odbiór i transport odpadów komunalnych powinien odbywać się w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r.
o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1469 z późn. zm.) oraz Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Lubień przyjętego uchwałą
Nr XXXIV/290/2021 z dnia 22 grudnia 2021 r.
Dokumentem potwierdzającym przekazanie całej masy odpadów komunalnych zarówno zmieszanych jak i gromadzonych w sposób selektywny na składowisko jest dokument PZ (Przyjęcie Zewnętrzne) ilości odpadów po zważeniu na składowisku.
Obsługa obejmuje także dostawę worków na odpady zbierane selektywnie (wg zapotrzebowania) do budynku Urzędu Gminy w Lubniu.
Usługa odbioru odpadów komunalnych obejmuje:
odpady zmieszane pochodzące z przystanków gromadzone przy budynku Urzędu Gminy w Lubniu.
odpady zmieszane z cmentarza komunalnego w Tenczynie,
odpady komunalne z budynku Urzędu Gminy w Lubniu zbierane w sposób selektywny
„u źródła” z podziałem na frakcje:
• tworzywa sztuczne, metale i opakowania wielomateriałowe,
• papier,
• szkło,
• odpady problematyczne,
• odpady niesegregowane (zmieszane).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
4.5.5.) Wartość części: 46250,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 710000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 710000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 710000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa Arkadiusz Wesołowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7352875824
7.3.4) Miejscowość: Ludźmierz
7.3.5) Kod pocztowy: 34-471
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWA ARKADIUSZ WESOŁOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWA ARKADIUSZ WESOŁOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 710000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46250,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46250,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46250,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługi Transportowe Gacek & Krawontka Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6812055135
7.3.4) Miejscowość: Skomielna Biała 613
7.3.5) Kod pocztowy: 32-434
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI TRANSPORTOWE GACEK & KRAWONTKA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI TRANSPORTOWE GACEK & KRAWONTKA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46250,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Elblągu
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" wraz z budową placu zabaw w Miastkowie Kościelnym przy ul. Szkolnej
- Usuwanie obcych gatunków roślin - niecierpek drobnokwiatowy oraz odnowień dębu czerwonego na terenie Obrębu Ochronnego Rezerwat Białowieskiego Parku Narodowego.
- Odbieranie i transport odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości objętych gminnym systemem gospodarowania odpadami komunalnymi oraz z PSZOK w okresie 01.07.2025 r. - 30.06.2026 r.
- Świadczenie usług w zakresie wywozu i utylizacji niebezpiecznych odpadów wraz z dzierżawą kontenerów w Szpitalu Powiatowym w Wodzisławiu Śląskim i Rydułtowach
- Rozbiórka reaktora biologicznego i osadnika wtórnego oczyszczalni ścieków w Paczkowie
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.