Ogłoszenie z dnia 2025-01-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00623605/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-29
- 2024/BZP 00624573/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola w Połupinie na rok 2024/2025”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dąbie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770221
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szeroka 4
1.5.2.) Miejscowość: Dąbie
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-615
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 68 888 60 01
1.5.8.) Numer faksu: 68 888 60 26
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@dabie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dabie.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0944cd4d-9b59-4038-8f2e-4f3f68ca1ffe1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola w Połupinie na rok 2024/2025”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0944cd4d-9b59-4038-8f2e-4f3f68ca1ffe
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00026379
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047710/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawę artykułów żywnościowych do Przedszkola w Połupinie na rok 2024/2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00623605
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RŚ.272.6.2024.MW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 284552,85 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola w Połupinie, ul. Szkolna 4, 66-600 Krosno Odrzańskie, na rok szkolny 2024/2025, w okresie od 01.01.2025 r. – 31.12.2025 r. , w rodzaju:1) Pieczywo,
4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 31000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola w Połupinie, ul. Szkolna 4, 66-600 Krosno Odrzańskie, na rok szkolny 2024/2025, w okresie od 01.01.2025 r. – 31.12.2025 r. , w rodzaju:Artykuły spożywcze
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 67000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola w Połupinie, ul. Szkolna 4, 66-600 Krosno Odrzańskie, na rok szkolny 2024/2025, w okresie od 01.01.2025 r. – 31.12.2025 r. , w rodzaju:Mięso wieprzowe i produkty mięsno – wędliniarskie, drób i produkty drobiowe (świeże),
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 87000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola w Połupinie, ul. Szkolna 4, 66-600 Krosno Odrzańskie, na rok szkolny 2024/2025, w okresie od 01.01.2025 r. – 31.12.2025 r. , w rodzaju:Warzywa, owoce
4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 99600,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola w Połupinie, ul. Szkolna 4, 66-600 Krosno Odrzańskie, na rok szkolny 2024/2025, w okresie od 01.01.2025 r. – 31.12.2025 r. , w rodzaju:Produkty mleczarskie,
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 504000,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola w Połupinie, ul. Szkolna 4, 66-600 Krosno Odrzańskie, na rok szkolny 2024/2025, w okresie od 01.01.2025 r. – 31.12.2025 r. , w rodzaju:Artykuły żywnościowe – mrożonki;
4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.5.) Wartość części: 15000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w trakcie oceny i badania oferty Zakładu Produkcyjnego Piekarnia Sikora spółka cywilna Grażyna Sikora, Małgorzata Smolak, Marcin Sikora, ul. Generała Sikorskiego 50, 66-620 Gubin, stwierdził brak: „a) Formularza Oferty (składany przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”), sporządzony pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym), lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym”, który zgodnie z rozdziałem XII pkt.8 ppkt. a) SWZ Wykonawca zobowiązany był złożyć Zamawiającemu w terminie składania ofert. W wyznaczonym terminie wpłynęła oferta w zakresie: Formularza asortymentowo – cenowego, Załącznika nr 4 do SWZ „Oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy PZP” oraz Załącznika nr 2 do SWZ „Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia”. Ponadto zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 6) ustawy PZP „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego”. Mając na uwadze powyższe, Zamawiający na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 6) ustawy PZP odrzucił ofertę Zakładu Produkcyjnego Piekarnia Sikora spółka cywilna Grażyna Sikora, Małgorzata Smolak, Marcin Sikora, ul. Generała Sikorskiego 50, 66-620 Gubin.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40039,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40039,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym terminie składania ofert tj. do dnia 09.12.2024 r., w ramach postępowania pn.: „Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola w Połupinie na rok 2024/2025”, znak sprawy: RŚ.272.6.2024.MW prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji, o którym mowa w art. 275 pkt 1) PZP, na Część 2 Zamówienia oraz część 5 Zamówienia, do godziny 10.00 nie wpłynęły żadne oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67127,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67127,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67127,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Artek Spółka z o.o. sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 081220260
7.3.3) Ulica: Dekoracyjna 1a
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-155
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67127,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115786,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 115786,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115786,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGNES WIESŁAW MIRKIEWICZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 978082756
7.3.3) Ulica: DĘBOWA
7.3.4) Miejscowość: Bogaczów
7.3.5) Kod pocztowy: 66-010
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115786,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym terminie składania ofert tj. do dnia 09.12.2024 r., w ramach postępowania pn.: „Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola w Połupinie na rok 2024/2025”, znak sprawy: RŚ.272.6.2024.MW prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji, o którym mowa w art. 275 pkt 1) PZP, na Część 2 Zamówienia oraz część 5 Zamówienia, do godziny 10.00 nie wpłynęły żadne oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33107,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33107,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33107,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALLFOOD Sp .z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6692519016
7.3.3) Ulica: BoWiD 9K
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-209
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARTEK SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ARTEK SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33107,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025
- Zakup i dostawa żywności (różne produkty spożywcze) na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego w Janowicach Wielkich.
- "SUKCESYWNA DOSTAWA ŻYWNOŚCI DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MYSIADLE W OKRESIE 01.09.2025-31.08.2026 "
- Dostawa mrożonek dla SPZOZ w Sanoku
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 4 w Chorzowie, ul. Długa 32a - I/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.