Ogłoszenie z dnia 2023-01-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00509813/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, położonych na terenie Gminy Koneck
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Koneck
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866436
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Włodzimierza Lubańskiego 11
1.5.2.) Miejscowość: Koneck
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-702
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 54 272 23 02
1.5.8.) Numer faksu: 54 272 23 02 w. 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugkoneck@koneck.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.koneck.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_koneck1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, położonych na terenie Gminy Koneck2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9208c7e8-8127-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00026380
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029746/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych na terenie Gminy Koneck
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00509813
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BI.271.14.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Odbiór od właścicieli nieruchomości odpadów segregowanych przez właścicieli nieruchomości (szkło, papier i tektura, metale, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe oraz popiół) - w każdej ilości, częstotliwość odbierania odpadów komunalnych z terenów nieruchomości zabudowanych budynkami jednorodzinnymi i wielorodzinnymi jeden raz w miesiącu. Odbiór odbywa się w workach dostarczonych przez Wykonawcę.
2) Odbiór od właścicieli nieruchomości odpadów biodegradowalnych, w tym odpadów zielonych - w każdej ilości, częstotliwość odbierania odpadów komunalnych z terenów nieruchomości zabudowanych budynkami jednorodzinnymi i wielorodzinnymi dwa razy w miesiącu. Odbiór odbywa się w workach dostarczonych przez Wykonawcę.
3) Odbiór od właścicieli nieruchomości odpadów komunalnych i ich zagospodarowanie w instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych, zbieranych przez właścicieli nieruchomości jako zmieszane odpady komunalne - w każdej ilości, częstotliwość odbierania odpadów komunalnych z terenów nieruchomości zabudowanych budynkami jednorodzinnymi i wielorodzinnymi dwa razy w miesiącu.
4) Wyposażenie nieodpłatnie właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Koneck w niezbędne worki do gromadzenia odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny (szkło – kolor zielony, papier i tektura – kolor niebieski, metale i tworzywa sztuczne – kolor żółty, odpady biodegradowalne – kolor brązowy). Wykonawca nie zaopatruje właścicieli w worki na popiół. Rodzaje pojemników i worków, w jakich mogą być zbierane odpady komunalne określone zostały w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Koneck. Wyposażenie nieruchomości w worki na odpady przez Wykonawcę odbywać się będzie na zasadzie ile właściciel nieruchomości wystawił danego koloru worków z odpadami w dniu wywozu tyle otrzyma danego koloru worków pustych. Maksymalnie 7 sztuk worków do danej sekcji.
5) Wykonawca zabezpieczy odebrane odpady przed wyciekiem, rozwianiem, wypadnięciem, a w przypadku zanieczyszczenia zarówno terenów publicznych jak i prywatnych natychmiast przystąpi do usunięcia zanieczyszczenia.
6) Wykonawca będzie dokonywał odbioru odpadów z każdej nieruchomości bez względu na jej położenie, dojazd, ukształtowanie terenu czy inne niedogodności. W przypadku braku odbioru Wykonawca jest zobowiązany do ustalenia dodatkowego terminy odbioru na własny koszt.
7) Wykonawca w ramach świadczonej Usługi jest zobowiązany do zorganizowania i prowadzenia w odległości do 20 km dla mieszkańców gminy Koneck Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK), do którego mieszkańcy będą mogli dostarczać odpady komunalne we własnych zakresie.
8) Bieżąca kontrola sposobu prowadzenia selektywnej zbiórki odpadów w miejscu odbioru odpadów, w tym niezwłoczne przekazywanie Zamawiającemu informacji o właścicielach nieruchomości, którzy zbierają odpady komunalne w sposób niezgodny z Regulaminem, w szczególności o każdej sytuacji zmieszania danego rodzaju selektywnie zebranych odpadów komunalnych z innymi odpadami. Informacja o zaistnieniu sytuacji zbierania odpadów w sposób nieselektywny na terenie nieruchomości winna być przekazana Zamawiającemu pisemnie w ciągu 2 dni roboczych wraz z opisem i dokumentacją fotograficzną.
9) Bieżące przekazywania adresów nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, a nie są ujęte w bazie danych prowadzonej przez Zamawiającego.
10) Odbieranie jako zmieszane odpadów komunalnych zadeklarowanych przez właściciela nieruchomości jako odpady zbierane selektywnie, które nie będą zebrane w ten sposób. O każdej takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić właściciela tej nieruchomości.
11) Sporządzanie i przekazanie do zatwierdzenia Zamawiającemu harmonogramu odbioru odpadów komunalnych (pierwszy harmonogram w ciągu 7 dni od podpisania umowy), a także do przekazania zatwierdzonego harmonogramu właścicielom nieruchomości objętych przedmiotem zamówienia
12) Za szkody powstałe w majątku Zamawiającego oraz osób trzecich spowodowane przez Wykonawcę w trakcie świadczenia usługi odpowiada Wykonawca.
13) Zorganizowanie w porozumieniu z Zamawiającym dwa razy w roku w okresie świadczenia usługi, odbioru z pod posesji na terenie gminy następujących odpadów komunalnych:
a) sprzętu elektrycznego i elektronicznego,
b) mebli i odpadów wielkogabarytowych,
c) opony w ilości 4 sztuk samochodowych nie przekraczających dopuszczalnej masy 3,5 tony i niewykorzystywanych do celów zarobkowych na jedną nieruchomość na każde półrocze.
14) Przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa, w tym w szczególności przepisów następujących aktów prawnych, a w szczególności:
a) ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U.2021 poz. 888 z późn. zm.),
b) ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2021 poz. 779 z późn. zm.)
c) uchwały nr XXIII/178/21 z dnia 26 stycznia 2021 r. w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Koneck (Dz. Urz. Woj. Kuj. – Pom. z 2021 r., poz. 507),
d) uchwały nr XXVI/435/12 Sejmiku Województwa Kujawsko-Pomorskiego z dnia 24 września 2012 roku w sprawie wykonania „Planu gospodarki odpadami województwa kujawsko-pomorskiego na lata 2012-2017 z perspektywą na lata 2018-2023”,
e) rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 17 czerwca 2016 roku w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz.U. z 2016.934),
f) rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 roku w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U.2013.122),
g) rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 r., w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów (Dz.U.2017.19),
h) uchwały nr XXIII/177/21 Rady Gminy Koneck z dnia 26 stycznia 2021 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami (Dz. Urz. Woj. Kuj.- Pom. z 2021 r., poz. 506).
15) Zapewnienie osiągnięcia odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2021 r., poz. 888 z późn. zm.), Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomu ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczenia poziomu ograniczenia masy tych odpadów (Dz. U. z 2012 r. poz. 676), Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomu recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 646),
16) Zapewnienie przez cały okres realizacji zamówienia system monitorowania pracy sprzętu obejmującego:
a) wyposażenie wszystkich pojazdów wykorzystywanych do odbioru odpadów w urządzenia monitorujące ich pracę, rejestrujące przebieg tras,
b) bieżące śledzenie pozycji pojazdów w oparciu o system monitorujący i komunikowanie się z nimi w dowolnym momencie w celu odczytu ww. danych; pamięć danych powinna być przechowywana i możliwa do odczytu przez okres minimum 30 dni,
c) odwzorowanie aktualnej pozycji przebytej trasy pojazdu na cyfrowej mapie z dokładnością umożliwiającą jednoznaczne określenie miejsca wykonywania prac, w tym załadunku odpadów na pojazdy,
d) wykonawca zobowiązany będzie do wyposażenia stanowiska w siedzibie Zamawiającego w odpowiedni program komputerowy umożliwiający wykonywanie odwzorowania aktualnej pozycji i przebytej trasy pojazdu na cyfrowej mapie gminy, z dokładnością umożliwiającą jednoznacznie określenie miejsca wykonywania prac, w tym załadunku odpadów na pojazdy, a także umożliwieniem i zapewnieniem nieprzerwanego dostępu do ww. danych Zamawiającemu w dowolnym czasie poprzez sieć internetową. Wykonawca powinien w terminie min. 2 dni przed rozpoczęciem odbioru odpadów od mieszkańców zainstalować na wskazanym przez Zamawiającego stanowisku oprogramowanie umożliwiające trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdów i miejscach ich postojów oraz danych o miejscach wyładunku odpadów. Wykonawca zapewni przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego, w zakresie funkcjonowania systemu.
17) Sporządzanie miesięcznych protokołów, którym Wykonawca wskaże m. in. informacje o ilości odebranych odpadów zmieszanych jak i selektywnie zebranych oraz o napotkanych problemach. Protokoły będą przekazywane w formie pisemnej (dopuszczalna forma e-mail) w 2 egzemplarzach.
18) Realizacja działań objętych reklamacją w ciągu 2 dni roboczych od zgłoszenia reklamacji po wniesieniu przez Zamawiającego reklamacji za pomocą maila, lub telefonicznie z tytułu nieprawidłowości w świadczeniu usług m. in. niedostarczenie worków na odpady, nieodebranie odpadów zgodnie z harmonogramem wywozu odpadów oraz wszelkich zdarzeń powstałych z winy Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 636548,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 636735,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 636548,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Użyteczności Publicznej „EKOSKŁAD” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8911379528
7.3.3) Ulica: Polna 87
7.3.4) Miejscowość: Służewo
7.3.5) Kod pocztowy: 87-710
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
odbiór od właścicieli nieruchomości zebranych odpadów, dostarczanie właścicielom nieruchomości worków do selektywnej zbiórki, transport odpadów do instalacji komunalnej w Służewie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ "EKOSKŁAD" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ "EKOSKŁAD" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 636548,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych oraz PSZOK z terenu gminy Gnojno w latach 2025/2026
- Świadczenie usługi odbioru, transportu i utylizacji odpadów komunalnych i innych z siedzib przy ul. I. Gandhi 14 oraz ul. Chocimskiej 5 w Warszawie
- Utrzymanie rowów melioracyjnych leżących na gruntach należących do Gminy Racibórz.
- Odbiór odpadów komunalnych
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych o kodach 20 01 10, 20 01 11 - odzież i tekstylia
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Jeziorzany
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.