Ogłoszenie z dnia 2024-01-10
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00026441 z dnia 2024-01-10 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zarządzanie, prowadzenie i utrzymanie Kompleksu Sportowo-Rekreacyjnego PARK AVIA, Stadionu Miejskiego, Kortów Tenisowych oraz Obszaru Parkowego Zielony LOF w Świdniku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Świdnik
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019359
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stanisława Wyspiańskiego 27
1.5.2.) Miejscowość: Świdnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 751 76 20
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@e-swidnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://umswidnik.bip.lubelskie.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zarządzanie, prowadzenie i utrzymanie Kompleksu Sportowo-Rekreacyjnego PARK AVIA, Stadionu Miejskiego, Kortów Tenisowych oraz Obszaru Parkowego Zielony LOF w Świdniku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-febb7ee8-98e4-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00026441
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00058316/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.1 Zarządzanie, prowadzenie i utrzymanie Kompelsu Sportowo Rekreacyjnego PARK AVIA, Stadionu Miejskiego, Kortów Tenisowych oraz Obszaru Parkowego Avia Zielony LOF w Świdniku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00547726
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WINZP 271.44.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 3682926,82 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1841463,41 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie, prowadzenie i utrzymanie w okresie od 01.01.2024 r. do 30.06.2024 r. następujących obiektów sportowych i rekreacyjnych na terenie Świdnika:
Część 1: Zarządzanie, prowadzenie i utrzymanie Kompleksu Sportowo-Rekreacyjnego przy ul.Fabrycznej 3 w Świdniku - PARK AVIA
Zarządca zobowiązuje się do zapewnienia prawidłowego, zgodnego z obowiązującym stanem prawnym i przeznaczeniem obiektu, funkcjonowania Kompleksu Sportowo - Rekreacyjnego przy ul. Fabrycznej 3 w Świdnik - PARK AVIA o powierzchni ok. 2,19 ha, zlokalizowanego na działkach nr 148/3, nr 148/4 i nr 150/4 położonych przy ul. Fabrycznej 3 w Świdniku.
Do obowiązków Zarządcy należy m.in.:
1. Bieżące administrowanie Parkiem AVIA,
2. Zapewnienie bezpieczeństwa użytkowania i właściwej eksploatacji Parku AVIA,
3. Zapewnienie właściwej gospodarki ekonomiczno – finansowej Parku AVIA,
4. Wykonywanie czynności i obowiązków przewidzianych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane i przepisach wykonawczych związanych z zarządzaniem nieruchomościami,
5. Zapewnienie pełnej dostępności Parku AVIA oraz sprawności wszystkich instalacji i urządzeń,
6. Zapewnienie korzystania zainteresowanym podmiotom z krytej pływalni i basenu zewnętrznego na zasadach komercyjnych (odpłatnie),
7. Zapewnienie korzystania zainteresowanym podmiotom z boisk o nawierzchni piaszczystej i syntetycznej, placu sprawnościowego, siłowni zewnętrznej – nieodpłatnie,
8. Eksponowanie i zapewnienie przestrzegania zapisów Regulaminu korzystania z Parku AVIA uchwalonego Uchwałą Rady Miasta Świdnik oraz regulaminów i instrukcji na poszczególne obiekty i urządzenia,
9. Zapewnienie funkcjonowania obiektu w godzinach określonych ww. Regulaminem,
10. Zawieranie umów na korzystanie z Parku AVIA zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
Do obowiązków Zarządcy należy także wykonywanie innych obowiązków związanych z zarządzaniem obiektem, opisanych szczegółowo w projekcie umowy.
Część 2: Zarządzanie, prowadzenie i utrzymanie Stadionu Miejskiego w Świdniku
Zarządca zobowiązuje się do zapewnienia prawidłowego, zgodnego z obowiązującym stanem prawnym i przeznaczeniem obiektu, funkcjonowania Stadionu Miejskiego w Świdniku, zlokalizowanego na działkach nr 139/1, nr 139/3, nr 139/4 i nr 140/2 o łącznej powierzchni 39 677 m2 położonych przy ul. Sportowej 2 w Świdniku.
Do obowiązków Zarządcy należy m.in.:
1. Zapewnienie możliwości korzystania z infrastruktury sportowej dla wszystkich zainteresowanych podmiotów na zasadach komercyjnych,
2. Opracowywanie i aktualizowanie harmonogramu korzystania z obiektów znajdujących się na Stadionie,
3. Zapewnienie możliwości przeprowadzania rozgrywek sportowych, meczów i innych imprez wg wcześniej ustalonego harmonogramu,
4. Udostępnianie Stadionu organizatorom imprez masowych pod warunkiem posiadania przez nich stosownych zezwoleń określonych przepisami prawa,
5. Eksponowanie i zapewnienie przestrzegania zapisów Regulaminu Stadionu Miejskiego uchwalonego Uchwałą Rady Miasta Świdnik,
6. Zawieranie umów najmu, wydawanie pozwoleń i udostępnianie Stadionu na zasadach określonych przez Zamawiającego,
7. Zawieranie umów dotyczących świadczenia na terenie Stadionu usług gastronomicznych i prowadzenia sprzedaży artykułów spożywczych w innych formach,
8. Udostępnianie powierzchni Stadionu pod banery, reklamy oraz inne nośniki reklamowe i zawieranie w tym zakresie niezbędnych umów,
9. Pozyskiwanie sponsorów w uzgodnieniu z Zamawiającym i podpisywanie w tym zakresie niezbędnych umów pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego,
10. Pobierania i ewidencjonowanie opłat za korzystanie ze Stadionu.
Do obowiązków Zarządcy należy także wykonywanie innych obowiązków związanych z zarządzaniem obiektem, opisanych szczegółowo w projekcie umowy.
Część 3: Zarządzanie, prowadzenie i utrzymanie Kortów Tenisowych w Świdniku
Zarządca zobowiązuje się do zapewnienia prawidłowego, zgodnego z obowiązującym stanem prawnym i przeznaczeniem obiektu, funkcjonowania Kortów Tenisowych w Świdniku zlokalizowanego na działkach nr 148/3 i nr 148/4 położonych przy ul. Fabrycznej 5 w Świdniku.
Do obowiązków Zarządcy należy m.in.:
1. Zapewnienie możliwości korzystania z Kortów Tenisowych zainteresowanym osobom i podmiotom na zasadach komercyjnych,
2. Zapewnienie możliwości przeprowadzania rozgrywek sportowych, meczów tenisowych wg ustalonego harmonogramu,
3. Eksponowanie i zapewnienie przestrzegania zapisów Regulaminu korzystania z Kortów Tenisowych uchwalonego Uchwałą Rady Miasta Świdnik,
4. Zawieranie umów najmu, wydawanie pozwoleń na korzystanie z Kortów na zasadach określonych przez Zamawiającego,
5. Udostępnianie powierzchni Kortów pod banery, reklamy oraz inne nośniki reklamowe i zawieranie w tym zakresie niezbędnych umów,
6. Pobieranie i ewidencjonowanie opłat za korzystanie z Kortów,
7. Prowadzenie pisemnej ewidencji szkód powstałych w zarządzanych nieruchomościach oraz pisemnego informowania Zamawiającego o zaistniałych szkodach, których usunięcie przekracza ramy drobnych i bieżących napraw,
8. Egzekwowanie od podmiotów korzystających z Kortów oraz organizatorów imprez naprawy szkód powstałych podczas ich trwania,
9. Prowadzenie książek obiektów budowlanych zgodnie z przepisami prawa budowlanego.
Do obowiązków Zarządcy należy także wykonywanie innych obowiązków związanych z zarządzaniem obiektem, opisanych szczegółowo w projekcie umowy.
Część 4: Zarządzanie, prowadzenie i utrzymanie Obszaru Parkowego Zielony LOF w Świdniku
Zarządca zobowiązuje się do zapewnienia prawidłowego, zgodnego z obowiązującym stanem prawnym i przeznaczeniem, funkcjonowania Zielonego LOFu wraz z terenem przyległym o powierzchni ok. 1,84 ha, zlokalizowanym na działkach nr 148/3 i nr 148/4 położonych przy Alei Lotników Polskich i ul. Strażackiej w Świdniku.
Do obowiązków Zarządcy należy m.in.:
1. Bieżące administrowanie Zielonym LOFem,
2. Opracowanie wymaganych przepisami prawa instrukcji i regulaminów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania Zielonego LOFu,
3. Zapewnienie bezpieczeństwa użytkowania i właściwej eksploatacji Zielonego LOFu, w tym w szczególności w zakresie bezpieczeństwa osób przebywających na jego obszarze oraz stałego nadzoru nad bezpieczeństwem mienia,
4. Zapewnienie stałej obsługi Zielonego LOFu przez osoby stosownie wykwalifikowane, w szczególności w zakresie obsługi i użytkowania instalacji, urządzeń i obiektów,
5. Zapewnienie możliwości korzystania z Zielonego LOFu dla wszystkich zainteresowanych podmiotów na równych zasadach, nieodpłatnie i niekomercyjnie,
6. Wykonywanie czynności i obowiązków przewidzianych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i przepisach wykonawczych związanych z zarządzaniem nieruchomościami oraz w przepisach i regulacjach o innym charakterze – dotyczących instalacji, urządzeń i obiektów, w tym w szczególności w zakresie przeprowadzania okresowych przeglądów technicznych,
7. Zapewnienie stałej dostępności Zielonego LOFu oraz sprawności wszystkich instalacji, urządzeń i obiektów,
8. Eksponowanie i zapewnienie przestrzegania zapisów Regulaminu korzystania z Lubelskiego Obszaru Rekreacyjnego przy Alei Lotników Polskich i ul. Strażackiej w Świdniku – Zielony LOF, uchwalonego Uchwałą Rady Miasta Świdnik nr XL/465/2021 oraz regulaminów i instrukcji dotyczących poszczególnych obiektów i urządzeń, w tym w szczególności instrukcji użytkowania zarówno przez Zarządcę jak i przez wszelkie inne osoby korzystające z Zielonego LOFu,
9. Zapewnienie funkcjonowania obiektu w godzinach określonych przez Zarządcę w uzgodnieniu z Zamawiającym,
10. Prowadzenie pisemnej ewidencji szkód powstałych w Zielonym LOFie oraz pisemnego informowania Zamawiającego o zaistniałych szkodach, których usunięcie przekracza ramy drobnych i bieżących napraw,
11. Utrzymanie Zielonego LOFu, zarówno w zakresie dotyczącym urządzeń i obiektów znajdujących się w jego obszarze jak i w zakresie terenów zielonych i ciągów komunikacyjnych, w należytym porządku, czystości oraz właściwym stanie technicznym i sanitarnym, w tym w szczególności poprzez usuwanie skutków opadów śniegu i oblodzenia.
Do obowiązków Zarządcy należy także wykonywanie innych obowiązków związanych z zarządzaniem obiektem, opisanych szczegółowo w projekcie umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70330000-3 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2264999,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejski Klub Sportowy AVIA Świdnik Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366067087
7.3.3) Ulica: Wyspiańskiego 27
7.3.4) Miejscowość: Świdnik
7.3.5) Kod pocztowy: 21-040
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Park Avia:
1. Zapewnienie usługi obsługi ratowniczej
2. Zapewnieni usługi utrzymania czystości
3. Dostawa chemii basenowej
4. Badania laboratoryjne wody basenowej
5. Wywóz śmieci
6. Ochrona
Zielony LOF:
1. Wywóz śmieci
2. Zapewnieni usługi utrzymania czystości
3. Ochrona
Korty tenisowe:
1. Wywóz śmieci
Stadion Miejski:
1. Wywóz śmieci
2. Ochrona
3. Pielęgnacja boiska trawiastego
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MIEJSKI KLUB SPORTOWY AVIA ŚWIDNIK SP. Z O.O."
jakie przetargi wygrała firma
"MIEJSKI KLUB SPORTOWY AVIA ŚWIDNIK SP. Z O.O."
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2264999,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-30SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
cz. 1: 1 463 414,59 zł, (brutto: 1 799 999,95 zł)
cz. 2: 243 902,40 zł (brutto: 299 999,95 zł)
cz. 3: 52 845,48 zł (brutto: 64 999,94 zł)
cz. 4: 81 300,78 zł (brutto: 99 999,96 zł)
Informacja dodatkowa: ogłoszenie zamieszczono na podstawie art.216 ust 3 pzp
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNIKA
- Dostawa warzyw, owoców, mrożonek, jajek, artykułów spożywczych, mleka, mięsa i pieczywa
- Budowa oświetlenia ulicznego, sieci elektrycznej, kanału technologicznego oraz oświetlenia przejścia dla pieszych w ul. Dywizjonu 303 w Świdniku
- Modernizacja istniejącego oświetlenia na energooszczędne w Gminie Miejskiej Świdnik - etap II
- Modernizacja budynków przy ul. Modrzewiowej 3 i 3A w Świdniku należących do Lokum TBS Sp. z o.o. poprzez wykonanie i wymianę fasad kurtynowych klatek schodowych z drewnianych na aluminiowe
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu "Modernizacja infrastruktury drogowej w powiecie świdnickim"
więcej: przetargi w Świdniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie funkcji Operatora zarządzającego Tarnobrzeskim Parkiem Przemysłowo-Technologicznym.
- Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości stanowiących własność lub współwłasność Skarbu Państwa w roku 2025
- Świadczenie usług w zakresie administrowania zakładowymi obiektami socjalnymi Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad O/Szczecin w Międzyzdrojach i Zieleniewie w podziale na 2 części (zadania)
- usługi czyszczenia budynków oraz zarządzania nieruchomościami.
- Wykonanie czynności związanych z zarządzaniem nieruchomościami oraz pełnienie roli wynajmującego w stosunku do lokali.Całkowita pow. użytkowa budynków - max. 190.497,88 m2. Całkowita pow. terenów - max. 592.706.53 m2.
więcej: Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.