Ogłoszenie z dnia 2025-01-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00597527/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Szkoły Podstawowej w Licheniu Starym 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA IM. MJR HENRYKA SUCHARSKIEGO W LICHENIU STARYM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001196873
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Konińska 48
1.5.2.) Miejscowość: Licheń Stary
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-563
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@splichen.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://splichenstary.szkolna.net/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2fc1c291-bc01-441f-84fd-d51c23e898b11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ślesinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6652276820
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kleczewska 15
1.5.2.) Miejscowość: Ślesin
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-561
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mgops.slesin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mgops.slesin.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Szkoły Podstawowej w Licheniu Starym 20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2fc1c291-bc01-441f-84fd-d51c23e898b1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00026465
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00486238/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Szkoły Podstawowej w Licheniu Starym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00597527
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa cateringu - przygotowanie i dostarczenie wyżywienia dla około 136 dzieci (w tym ok. 12 dzieci, dla których posiłki finansowane są przez M-GOPS w Ślesinie) w wieku 3-14 lat, które będą uczęszczać do Szkoły Podstawowej w Licheniu Starym.
2. Nazwa i kod przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych,
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków,
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół.
3. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części ze względów organizacyjnych, w związku z możliwymi nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Tym samym zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, o których mowa art. 7 pkt 15 ustawy Pzp.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje usługi dożywiania dzieci przedszkolnych i uczniów Szkoły Podstawowej w Licheniu Starym w łącznej szacowanej ilości 136 osób (74 przedszkolaków i 62 uczniów).
5. Zakres usług oraz ich opis zawarte są w dokumencie „Opis przedmiotu zamówienia”, stanowiącym załączniki nr 1 do SWZ.
6. Przyjęte wielkości określające ilości uczniów i ilości spożywanych posiłków w okresie obowiązywania umowy stanowią dane szacunkowe. Dlatego też Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji polegającego na zmniejszeniu lub zwiększeniu ilości usług opisanych w załączniku nr 1 do SWZ. Prawo opcji zastosowane zostanie, jeżeli w trakcie realizacji usług okaże się, że planowane ilości posiłków zostały przeszacowane lub niedoszacowane. Zmiana zakresu ilościowego
w ramach prawa opcji może wpłynąć na zmianę wynagrodzenia umownego w wysokości:
a) maksymalnie 20% wartości zamówienia podstawowego w odniesieniu do zwiększenia zakresu usług,
b) maksymalnie 10% w odniesieniu do zmniejszenia ilości dostarczanych posiłków.
7. W wyniku zastosowania prawa opcji wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie odpowiednio zmniejszeniu lub zwiększeniu, proporcjonalnie do faktycznie wykonywanych ciągłych usług cateringowych, uzależnionych od ilości dzieci i młodzieży korzystających z dożywiania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 330120,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 330120,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 330120,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU Appetit-Catering Sala Bankietowa Bella Vista Adrian Bobrowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6652287568
7.3.3) Ulica: Wspólna 18
7.3.4) Miejscowość: Sławoszewek
7.3.5) Kod pocztowy: 62-540
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PPHU Appetit-Catering Sala Bankietowa Bella Vista Adrian Bobrowski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 330120,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-02 do 2025-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp.
- Przygotowywanie posiłków na potrzeby Punktu Opieki Dziennej w Ciechocinie
- Kompleksowa organizacja Strefy Innowacji podczas Krajowych Dni Pola
- Przygotowanie i dostawa całodziennego wyżywienia dla uchodźców z Ukrainy w okresie maj - październik 2025
- Usługi w zakresie utrzymania kwatery łowieckiej Kubryk w Nadleśnictwie Milicz w roku gospodarczym 2025/2026
- Przygotowanie i dostawa całodziennego wyżywienia dla pacjentów oddziałów szpitalnych i zakładu pielęgnacyjno-opiekuńczego w GoldMedica Sp. z o. o. w Gołdapi - powtórzone.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.