Ogłoszenie z dnia 2021-04-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00009666/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-23
- 2021/BZP 00009666/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-23 (po zmianach)
- 2021/BZP 00012599/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-03
- 2021/BZP 00037370/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-21
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00026474 z dnia 2021-04-01 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa leków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Oleśnie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306584
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Klonowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Olesno
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-300
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 343509646
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dz@szpitalolesno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: szpitalolesno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa leków2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-efea846f-75bb-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00026474
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009613/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa Leków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00009666/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP1-1/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 – Tabletki;Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 95564,38 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 – Nadroparinum;Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141550-0 - Heparyna
4.5.5.) Wartość części: 79896,24 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 – Albumina. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141540-7 - Albumina
4.5.5.) Wartość części: 145692,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95564,38
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159380,22
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95564,38
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Urtica Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Polska Grupa Farmaceutyczna S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942556799/5272643921
7.3.3) Ulica: ul. Krzemieniecka 120
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-613
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95564,38
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79896,24
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80313,12
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79896,24
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FARMACOL LOGISTYKA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252409576
7.3.3) Ulica: ul. Szopienicka 77
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-431
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"FARMACOL-LOGISTYKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"FARMACOL-LOGISTYKA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79896,24
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145692,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 161902,80
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 145692,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Takeda Pharma Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5262108132
7.3.3) Ulica: ul. Prosta 68
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-838
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 145692,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-312021-04-01 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z OLEŚNA
- Dostawa asortymentu do dializoterapii
- Utworzenie dwóch mieszkań o charakterze interwencyjnym w Gminie Olesno
- Kształtowanie przestrzeni publicznej wokół zabytkowego kościoła w Grodzisku oraz zabytkowego kościoła w Boroszowie
więcej: przetargi w Oleśnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa albumin, immunoglobulin, leków różnych i wyrobów medycznych
- Dostawa leków, płynów konserwujących i infuzyjnych
- Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych, dezynfekcji dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu Sp. z o. o.
- Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych, dezynfekcji dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu Sp. z o. o.
- Sukcesywny zakup i dostawa leków na potrzeby Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie - II postępowanie
- Sukcesywne dostawy leków.
więcej: Albumina »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.