Ogłoszenie z dnia 2023-01-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00457751/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-24
- 2022/BZP 00464345/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, odczynników chemicznych i strzykawki dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie – 3 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT AGROFIZYKI IM.BOHDANA DOBRZAŃSKIEGO POLSKIEJ AKADEMII NAUK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9461824287
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Doświadczalna 4
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-290
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 744 50 61
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ipan.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ipan.lublin.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ipanlublin.ezamawiajacy.pl/pn/ipanlublin/demand/93047/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
BADANIA NAUKOWE I PRACE ROZWOJOWE W DZIEDZINIE POZOSTAŁYCH NAUK PRZYRODNICZYCH I TECHNICZNYCH
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, odczynników chemicznych i strzykawki dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie – 3 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-779f6e2f-6bf5-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00026541
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041231/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Odczynniki
1.2.8 Materiały laboratoryjne i drobny sprzęt laboratoryjny
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00457751/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: A-2401-65/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa lejków laboratoryjnych szklanych, sączków filtracyjnych z bibuły, rękawic nitrylowych, woreczków strunowych, nakrętek .Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku 1.1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 953,55 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników: metanol, kwas ortofosforowy, chlorek potasu, glukoza, chlorek 2,3,5-trifenylotetrazoliowy (TTC).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1.2 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 1247,86 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa gazoszczelnej strzykawki headspace do autosamplera Shimadzu AOC-5000 AUTO INJECTOR z igłą stożkową z bocznym wyjściem o objętości 2,5 ml Shimadzu lub równoważne – 1 sztukaSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1.3 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane
4.5.5.) Wartość części: 651,49 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna:
Zgodnie z art. 263 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.): Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.
Podstawą prawną unieważnienia postępowania w zakresie części 1 jest art. 255 pkt 7 ustawy Pzp, stanowiący, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.
Podstawa faktyczna:
W niniejszym postępowaniu na część 1 zamówienia Wykonawca WITKO Sp. z o.o., którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, przesłał Zamawiającemu w dniu 16.12.2022 r. oświadczenie, w którym poinformował Zamawiającego, że umowy na część 1 niniejszego zamówienia nie podpisze, co jest jednoznaczne z uchyleniem się od zawarcia umowy, o którym mowa w art. 263 ustawy Pzp.
Uchylenie się Wykonawcy od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowi zgodnie z przepisem art. 255 ust. 7 ustawy Pzp samoistną przesłankę do unieważnienia postępowania. W związku z powyższym Zamawiający postanowił jak na wstępie.
Wobec okoliczności opisanych powyżej, Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie na podstawie art. 255 pkt 7 ustawy Pzp.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1030,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1030,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1030,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alfachem Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 302328735
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1030,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1045,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1045,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1045,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anchem Plus Mariusz Malczewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 384058915
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1045,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Projekt pt. Powrót do przyszłości: Reintegracja gruntów i hodowli zwierząt dla ograniczenia emisji gazów cieplarnianych i cyrkularności [akronim: ReLive], finansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach ERA-NET 2021 Joint Call on Circularity, umowa nr CIRCULARITY/61/ReLive/2022
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawę wraz wymianą kompletu akumulatorów w UPS-ach zasilających rezonans magnetyczny MAGNETOM AERA
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z systemem komputerowym do obsługi centralnej sterylizatorni
- Usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej i elektrycznej
- Dostawa odczynników, kalibr., kontroli, płynów do wyk ozn. cytometrycznych wraz z dzierżawą cytometru na 24 m-ce na użytek Centrum Immun. oraz Pr. Cytometrii Przepł. Od. Hematologii i Transpl. Szpiku
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą zintegrowanego systemu do kompleksowej analizy moczu
- Usługa kompleksowego sprzątania obiektów biurowych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie Lublinie.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYPOSAŻENIE PRACOWNI INFORMATYCZNEJ I HOTELARSKIEJ w ramach projektu: "Transformacja kształcenia zawodowego przyszłością Konina" w ZSBiKZ w Koninie
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą automatycznego i zamkniętego analizatora typu PCR oraz dostawa odczynników
- KR-01/06/25, Sukcesywna dostawa specjalistycznych odczynników chemicznych dla Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego
- KR-01/05/25, Sukcesywna dostawa specjalistycznego drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego
- KR-01/04/25, Sukcesywna dostawa specjalistycznych odczynników chemicznych dla Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego
- KR-01/03/25, Sukcesywna dostawa specjalistycznych odczynników chemicznych dla Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego
więcej: Odczynniki chemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.