Ogłoszenie z dnia 2023-01-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00424105/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi hotelarskie na potrzeby szkolenia wewnętrznego pracowników z korzystania z nowo powstałego systemu eCUDO.pl - powtórne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Morski w Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000145112
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Morska 81-87
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-225
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 55-86-421
1.5.8.) Numer faksu: 7412250
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@umg.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umg.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.umg.edu.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi hotelarskie na potrzeby szkolenia wewnętrznego pracowników z korzystania z nowo powstałego systemu eCUDO.pl - powtórne2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ff0677b-5c18-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00026568
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00010973/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 usługi hotelarskie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
W ramach projektu „„Elektroniczne Centrum Udostępniania Danych Oceanograficznych – eCUDO.pl”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00424105/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CRZP/223/2022/AZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 604024,51 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 10000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenia dla pracowników wewnętrznych IM UMG z korzystania z nowo powstałego systemu - Elektroniczne Centrum Udostępniania Danych Oceanograficznych (eCUDO.pl).
Instytut Morski Uniwersytetu Morskiego w Gdyni (IM UMG) w ramach realizowanego projektu eCUDO.pl planuje zorganizowanie "Szkolenia dla pracowników wewnętrznych
z korzystania z nowo powstałego systemu eCUDO.pl.
Szkolenie współfinasowane będzie ze środków Unii Europejskiej w ramach Projektu eCUDO.pl w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa, II oś priorytetowa
E-administracja, numer umowy o dofinansowanie: POPC.02.03.01-00-0062/18-00.
Prosimy o przedstawienie oferty cenowej według poniżej określonego zapotrzebowania:
1. Termin szkolenia - 22 listopada 2022r.
2. Miejsce przeprowadzenia szkolenia: Gdańsk (bliski rejon względem siedziby Instytutu Morskiego UMG tj. Długi Targ 41/42).
3. Ilość osób - 40
4. Udostępnienie sali konferencyjnej wraz z pełnym wyposażeniem w sprzęt
audiowizualny i nagłaśniający (rzutnik, ekran, mikrofon, nagłośnienie, kabel HDMI).
5. Ustawienie krzeseł - teatralne
6. Czas trwania szkolenia - od godz. 9.00 do godz. 14.00
7. Kawa, herbata, woda, małe ciasteczka przy sali konferencyjnej na początek spotkania (godz. 09.00 -09.15 - rejestracja uczestników)
8. Przerwa kawowa (godz. 10.45-11.00) - (kawa, herbata, napoje, ciasteczka)
9. Obiad (godz. 13.00-14.00) - obiad w formie bufetu na ciepło.
Prosimy o przedstawienie menu, (różne rodzaje dań: dania mięsne, rybne i wegetariańskie), zawierające: zupę, drugie danie, deser oraz napoje.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8487,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EXPE Martyna Górska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8561724596
7.3.3) Ulica: X. Dunikowskiego
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-123
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-22INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Koordynacja administracyjna oraz rozliczanie finansowe projektów unijnych Adaptacja 360 i Zatrzymaj Zdrowie
- DOSTAWA OZNAK ROZPOZNAWCZYCH HAFTOWANYCH
- Zakup, dostawa i montaż nowych drzwi przeciwpożarowych wraz z demontażem i utylizacją obecnie zamontowanych drzwi w Szpitalu Morskim im. PCK w Gdyni
- Zakup zestawu do litotrypsji endourologicznej metodą pneumatyczną i ultradźwiękową (PCNL) na potrzeby Oddziału Urologicznego Szpitala Morskiego im. PCK - Szpitale Pomorskie Sp. z o.o. w Gdyni
- Wykonanie izolacji pionowej i poziomej wraz z robotami towarzyszącymi w budynku J przy ul. Morskiej 81-87 w Gdyni - 2
- Dostawa asortymentu elektrycznego do magazynu Służby Techniczno- Okrętowej Komendy Portu Wojennego Gdynia
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja jednodniowej Konferencji "Forum Opiekunów Kół Naukowych - Współpraca, rozwój, inspiracja" realizowanej przez Politechnikę Lubelską.
- "Zorganizowanie i przeprowadzenie wizyty studyjnej"
- Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie dwudniowego spotkania sieciującego dla Rzeczników Ekonomii Społecznej i Solidarnej
- Usługa kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia dwudniowego spotkania sieciującego dla kadr mazowieckich powiatowych centrów pomocy rodzinie
- Najem ośrodków na potrzeby szkoleń
- Obsługa hotelarsko - restauracyjna szkoleń i usługi cateringowe w podziale na zadania
więcej: Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.