eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaUsługi hotelarskie na potrzeby szkolenia wewnętrznego pracowników z korzystania z nowo powstałego systemu eCUDO.pl - powtórne



Ogłoszenie z dnia 2023-01-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi hotelarskie na potrzeby szkolenia wewnętrznego pracowników z korzystania z nowo powstałego systemu eCUDO.pl - powtórne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Morski w Gdyni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000145112

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Morska 81-87

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-225

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 55-86-421

1.5.8.) Numer faksu: 7412250

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@umg.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umg.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.umg.edu.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi hotelarskie na potrzeby szkolenia wewnętrznego pracowników z korzystania z nowo powstałego systemu eCUDO.pl - powtórne

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ff0677b-5c18-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00026568

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00010973/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 usługi hotelarskie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

W ramach projektu „„Elektroniczne Centrum Udostępniania Danych Oceanograficznych – eCUDO.pl”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00424105/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CRZP/223/2022/AZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 604024,51 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 10000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szkolenia dla pracowników wewnętrznych IM UMG z korzystania z nowo powstałego systemu - Elektroniczne Centrum Udostępniania Danych Oceanograficznych (eCUDO.pl).

Instytut Morski Uniwersytetu Morskiego w Gdyni (IM UMG) w ramach realizowanego projektu eCUDO.pl planuje zorganizowanie "Szkolenia dla pracowników wewnętrznych
z korzystania z nowo powstałego systemu eCUDO.pl.
Szkolenie współfinasowane będzie ze środków Unii Europejskiej w ramach Projektu eCUDO.pl w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa, II oś priorytetowa
E-administracja, numer umowy o dofinansowanie: POPC.02.03.01-00-0062/18-00.
Prosimy o przedstawienie oferty cenowej według poniżej określonego zapotrzebowania:

1. Termin szkolenia - 22 listopada 2022r.
2. Miejsce przeprowadzenia szkolenia: Gdańsk (bliski rejon względem siedziby Instytutu Morskiego UMG tj. Długi Targ 41/42).
3. Ilość osób - 40
4. Udostępnienie sali konferencyjnej wraz z pełnym wyposażeniem w sprzęt
audiowizualny i nagłaśniający (rzutnik, ekran, mikrofon, nagłośnienie, kabel HDMI).
5. Ustawienie krzeseł - teatralne
6. Czas trwania szkolenia - od godz. 9.00 do godz. 14.00
7. Kawa, herbata, woda, małe ciasteczka przy sali konferencyjnej na początek spotkania (godz. 09.00 -09.15 - rejestracja uczestników)
8. Przerwa kawowa (godz. 10.45-11.00) - (kawa, herbata, napoje, ciasteczka)
9. Obiad (godz. 13.00-14.00) - obiad w formie bufetu na ciepło.
Prosimy o przedstawienie menu, (różne rodzaje dań: dania mięsne, rybne i wegetariańskie), zawierające: zupę, drugie danie, deser oraz napoje.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8487,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EXPE Martyna Górska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8561724596

7.3.3) Ulica: X. Dunikowskiego

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-123

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-22

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.