Ogłoszenie z dnia 2022-01-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00313743/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-14
- 2021/BZP 00321979/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług schronienia i wyżywienia osobom bezdomnym świadczeniobiorcom Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kwidzynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W KWIDZYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002791402
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 27 lokal 4
1.5.2.) Miejscowość: Kwidzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-500
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gopskwidzyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gopskwidzyn.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal uzp.gov.pl www.gopskwidzyn.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc Społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług schronienia i wyżywienia osobom bezdomnym świadczeniobiorcom Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kwidzynie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43ffe274-5bf9-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00026572
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003387/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Świadczenie usług schronienia i wyżywienia osobom bezdomnym świadczeniobiorcom Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kwidzynie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00313743/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GOPS.FA.V.261.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 196975,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest :„Świadczenie usług schronienia i wyżywienia osobom bezdomnym świadczeniobiorcom Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kwidzynie.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Część I
1.Świadczenie usług schronienia z możliwością skorzystania z trzech posiłków dziennie, w tym jednego gorącego dla 6 osób bezdomnych, kobiet i mężczyzn zdolnych do samoobsługi, których stan zdrowia nie zagraża zdrowiu i życiu innych osób przebywających w schronisku.
2. Szacunkowa liczba świadczeń dla Części I wynosi 1425.
3. Rozliczenie usług będzie następować w oparciu o faktyczną ilość świadczeń w miesiącu. Przez jedno świadczenie rozumie się jedną dobę tj. schronienie, 3 posiłki dziennie w tym 1 gorący posiłek.
4.Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia faktyczna liczba osób, którym świadczone będą usługi schronienia oraz liczba świadczeń będzie uzależniona od rzeczywistej liczby osób, które wymagają pomocy w formie usług schronienia i wyżywienia dla osób bezdomnych z terenu Gminy Kwidzyn.
5.Zamawiający zastrzega sobie prawo niewyczerpania całego zakresu przedmiotu zamówienia ( liczba świadczeń oraz liczba osób, którym świadczone będą usługi może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu).
Usługi schronienia i wyżywienia świadczone będą w placówkach pobytowych Wykonawcy.
6. Pozostałe wymagania dotyczące świadczenia usług schronienia i wyżywienia opisane są w Rozdziale IX SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 78400,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Świadczenie usług schronienia wraz z usługami opiekuńczymi z możliwością skorzystania z trzech posiłków dziennie w tym jednego gorącego dla 4 osób bezdomnych, kobiet i mężczyzn, którzy ze względu na wiek, chorobę lub niepełnosprawność wymagają częściowej opieki i pomocy w zaspokojeniu niezbędnych potrzeb życiowych, a stan ich zdrowia nie zagraża zdrowiu i życiu innych osób przebywających w schronisku.2.Szacunkowa liczba świadczeń dla Części II wynosi1395.
3. Rozliczenie usług będzie następować w oparciu o faktyczną ilość świadczeń
w miesiącu. Przez jedno świadczenie rozumie się jedną dobę tj. schronienie i 3 posiłki dziennie w tym 1 gorący posiłek.
4.Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia faktyczna liczba osób, którym świadczone będą usługi schronienia oraz liczba świadczeń będzie uzależniona od rzeczywistej liczby osób, które wymagają pomocy w formie usług schronienia
i wyżywienia dla osób bezdomnych z terenu Gminy Kwidzyn.
5.Zamawiający zastrzega sobie prawo niewyczerpania całego zakresu przedmiotu zamówienia ( liczba świadczeń oraz liczba osób, którym świadczone będą usługi może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu).
6.Usługi schronienia i wyżywienia świadczone będą w placówkach pobytowych Wykonawcy.
7. Pozostałe wymagania dotyczące świadczenia usług schronienia i wyżywienia opisane są w Rozdziale IX SWZ - opis przedmiotu zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 118575,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56857,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66975,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56857,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Chrześcijańskie Stowarzyszenie Dobroczynne w Gdyni
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP9581683518
7.3.3) Ulica: Zamenhofa 13A
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-290
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CHRZEŚCIJAŃSKIE STOWARZYSZENIE DOBROCZYNNE W GDYNI
jakie przetargi wygrała firma
CHRZEŚCIJAŃSKIE STOWARZYSZENIE DOBROCZYNNE W GDYNI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-29Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90535,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93465,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93465,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie Opiekuńczo-Resocjalizacyjne "Prometeusz"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP9570856116
7.3.3) Ulica: Zakopiańska 40
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-139
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STOWARZYSZENIE OPIEKUŃCZO-RESOCJALIZACYJNE "PROMETEUSZ"
jakie przetargi wygrała firma
STOWARZYSZENIE OPIEKUŃCZO-RESOCJALIZACYJNE "PROMETEUSZ"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KWIDZYNA
- Świadczenie usług schronienia i wyżywienia osobom bezdomnym świadczeniobiorcom Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kwidzynie
- Dostawa wyposażenia sal lekcyjnych w ramach Projektu: pn. "Każdy uczeń jest inny - edukacja włączająca w Mieście Kwidzyn"
- Świadczenie usług opiekuńczych dla świadczeniobiorców MOPS w Kwidzynie w miejscu ich zamieszkania
- Ochrona fizyczna osób i mienia Biblioteki Miejsko-Powiatowej w Kwidzynie przy ul. Kościuszki 54 (dawny budynek dworca PKP)
- "Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla świadczeniobiorców Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kwidzynie"
- Świadczenie usług pocztowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Kwidzynie.
więcej: przetargi w Kwidzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług opieki medycznej (medycyna pracy oraz pakiety dodatkowe) dla Pracowników Instytutu Energetyki - Państwowego Instytutu Badawczego i Członków ich Rodzin
- Świadczenie usług schronienia w 2025 roku dla osób bezdomnych (kobiet i mężczyzn), których ostatnim miejscem zameldowania jest Gmina Teresin
- Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Miasta Raciborza
- Świadczenie SUO w 2025 dla dzieci i młodzieży upośledzonej umysłowo lub wykazujących inne przewlekłe zaburzenia czynności psychicznych zamieszkałych na terenie miasta Kalisza
- Usługi społeczne w zakresie udzielenia tymczasowego schronienia dla bezdomnych kobiet z terenu Gminy Miasto Krosno w schronisku dla osób bezdomnych w okresie od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025r.
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dorosłych, dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania - na terenie Gminy Grudziądz
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.