Ogłoszenie z dnia 2021-04-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00057607/01 - Wynik z dnia 2021-05-18
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00026596 z dnia 2021-04-01 |
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa wielofunkcyjnej zamiatarki chodnikowej w formie leasingu operacyjnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Usług Komunalnych w Ziębicach Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 022112680
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stawowa 2A
1.5.2.) Miejscowość: Ziębice
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-220
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 74 81 91 580
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zukziebice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuk.ziebice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wielofunkcyjnej zamiatarki chodnikowej w formie leasingu operacyjnego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c788cdf4-92cb-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00026596
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia w tym składanie ofert, wymiana informacji orazprzekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniemwyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przezśrodki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawiez dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i 730). 2. Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia ofertę, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawyPzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającegozasoby składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznejopatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym bądź kwalifikowalnym podpisemelektronicznym. 3. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej zapośrednictwem platformazakupowa.pl 4. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytaniapreferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia,wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem platformazakupowa.pl iformularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń,wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwemplatformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po którychpojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. Zamawiający dopuszcza,awaryjnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osobyuprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: sekretariat@zukziebice.pl 5. Zamawiający będzieprzekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwemplatformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmianyterminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji“Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretnywykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl dokonkretnego wykonawcy.6. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzaniakomunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego,gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM. 7.Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególnościlogowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynnościpodejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce„Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje 8. Pozostałe informacje zawarte są w SWZ.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie dotyczy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: - administratorem Pani/Pana danych osobowych jestZakład Usług Komunalnych w Ziębicach Sp. z o.o., ul. Stawowa 2a, 57-220 Ziębice;- Kontakt zadministratorem bezpieczeństwa informacji w Zakładzie Usług Komunalnych w Ziębicach Sp. z o.o., ul.Stawowa 2a, 57-220 Ziębice,: e-mail: sekretariat@zukziebice.pl lub pisemnie na adres siedzibyadministratora danych osobowych;- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6ust. 1 lit. c RODO w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, związanym zniniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;- odbiorcami Pani/Pana danychosobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania woparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j Dz. U. z 2019 r.poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; - Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie zart. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzieleniezamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czastrwania umowy; a po tym czasie przez okres wymagany przepisami szczególnymi prawa, wszczególności ze względu na cele archiwalne- zgodnie z JRWA: dokumentacja zamówień publicznychposiada kategorię archiwalną B5 (okres przechowywania 5 lat) natomiast umowa zawartą w wynikupostępowania w trybie zamówień publicznych posiada kategorię archiwalną B10 (okresprzechowywania 10 lat);- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednioPani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanymz udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; - w odniesieniu do Pani/Panadanych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawodostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących*;− na podstawie art. 16 RODO prawo dosprostowania Pani/Pana danych osobowych **;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania odadministratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o którychmowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony DanychOsobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących naruszaprzepisy RODO;Nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo dousunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODOprzetwarzanie Pani/Panu danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dlaprzedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 2/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej lub używanej nie starszej niżwyprodukowanej w 2017 roku wielofunkcyjnej zamiatarki chodnikowej wraz z osprzętem dozamiatania, myjką ciśnieniową, ręcznym wężem ssawnym w formie leasingu operacyjnego. 2.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 9niniejszej SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia, zwanego dalej OPZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34921100-0 - Zamiatarki drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34144400-2 - Pojazdy utrzymania dróg
34144430-1 - Pojazdy do zamiatania dróg
34144431-8 - Zamiatarki zasysające
66114000-2 - Usługi leasingu finansowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, zamawiający będzie siękierował następującymi kryteriami: Cena oferty (C) 60%, Dopuszczalna masa całkowita zamiatarki (M)10%, Pojemność zbiornika na czystą wodę (P) 10%, Szerokość zamiatania szczotek (S) 10%,Wysokość opróżniania zmiotek (W) 10%. Łączna punktacja oferty = wartość punktowa „C” (cenaoferty) + wartość punktowa „M” (Dopuszczalna masa całkowita zamiatarki) + wartość punktowa „P”(Pojemność zbiornika na czystą wodę) + wartość punktowa „S” (Szerokość zamiatania szczotek) + wartość punktowa „W” (Wysokość opróżniania zmiotek).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Dopuszczalna masa całkowita zamiatarki
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Pojemność zbiornika na czystą wodę
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Szerokość zamiatania szczotek
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość opróżniania zmiotek
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia obraku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ. 2.Oświadczenia, o którym mowa w pkt 1, potwierdzające brak podstaw dowykluczenia w postępowaniu na dzieńskładania ofert, tymczasowo zastępują wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środkidowodowe. 3. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożeniaw wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środkówdowodowych, aktualnych na ich dzień złożenia. 4.Podmiotowe środki dowodowe wymagane odwykonawcy obejmują: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art.108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o brakuprzynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy zdnia 16 lutego 2007 r. o ochroniekonkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożyłodrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albooświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjamipotwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału wpostępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodniez załącznikiem nr 7 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne nadzieńskładania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie zzałącznikiem nr 2 do SWZ; 2. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiomokreślonym w niniejszej SWZ do oferty należy dołączyć Zestawienie parametrów technicznych –Załącznik nr 6 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Poza podmiotowymi środkami dowodowymi na potwierdzenie braku podstaw wykluczeniuzpostępowania i potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniuWykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą :a) pełnomocnictwo upoważniające dozłożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik; b) pełnomocnictwo dla pełnomocnika doreprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających sięo udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy); c)zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasobyWykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ (jeżeli dotyczy); e)oświadczenie podmiotuudostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu orazodpowiednio spełnienie warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 4 doSWZ (jeżeli dotyczy).SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ichw postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu izawarcia umowy. Do oferty wspólnej Wykonawcy dołączają pełnomocnictwo. 2. Pełnomocnikpozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kierujeinformacje, korespondencję, itp. 3. Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcejWykonawców, powinna spełniać następujące wymagania: a) oferta wspólna powinna być sporządzona zgodniez SWZ, b) sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej: -dokumenty,dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składakażdy z Wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu; -dokumenty wspólnetakie jak np.: formularz ofertowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe składapełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 4.Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postępowania) Wykonawcy składającyofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum,zawierającą, co najmniej: a) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięciagospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia, b) określeniezakresu działania poszczególnych stron umowy, c) czas obowiązywania umowy, który nie możebyć krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji jakościi rękojmi.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj, zakres zmian oraz warunki ich wprowadzenia określono w projektowanychpostanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 8 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-09 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: platformazakupowa.pl w myśl Ustawy PZP na stronie internetowej prowadzonego postępowania
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-09 12:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-08
2021-04-01 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy |
INNE PRZETARGI ZIĘBICE
- DOSTAWA WĘDLIN, MIĘSA I PRODUKTÓW MIĘSNYCH ORAZ DROBIU I PRODUKTÓW DROBIOWYCH DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH GMINY ZIĘBICE W 2025 ROKU
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH GMINY ZIĘBICE W 2025 ROKU
- DOSTAWA MROŻONEK DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH GMINY ZIĘBICE W 2025 ROKU
więcej: przetargi ZIĘBICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa w ramach leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu asenizacyjnego o pojemności 18m3 na potrzeby MZBM-TBS Sp. z o.o. w Pyskowicach
- Zakup w formie leasingu operacyjnego 2 szt. pojazdów osobowo-ciężarowych (do 3,5t) do wywozu odpadów komunalnych z zabudową skrzyniową, wywrotem oraz możliwością zamontowania siatki do zabezp. ładunku
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego w formie leasingu operacyjnego dla Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim
- Dostawa i finansowanie w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej dwukołowej zamiatarki elewatorowej ulicznej zamiatającej zanieczyszczenia na platformę pojazdu ciągnącego.
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego z osprzętem.
- Leasing zwrotny finansowy fabrycznie nowego samochodu ciężarowego marki SCANIA zasilanego paliwem CNG z zabudową śmieciarki TERBERG
więcej: Pojazdy utrzymania dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.