Og³oszenie z dnia 2021-04-01
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00028880/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-07
- 2021/BZP 00045482/01 - Wynik z dnia 2021-05-04
Og³oszenie nr 2021/BZP 00026691 z dnia 2021-04-01 |
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Us³uga grupowego ubezpieczenia na ¿ycie pracowników oraz cz³onków rodzin pracowników Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Bia³ymstoku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: REGIONALNE CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA W BIA£YMSTOKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000293829
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. M. Curie-Sk³odowskiej 23
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-950
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 85 744 70 02
1.5.8.) Numer faksu: 85 744 71 33
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rckik.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.rckik.bialystok.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy
SP ZOZ
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Us³uga grupowego ubezpieczenia na ¿ycie pracowników oraz cz³onków rodzin pracowników Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Bia³ymstoku
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e2c8720a-91fe-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00026691
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-04-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00002541/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.4 Us³uga grupowego ubezpieczenia na ¿ycie pracowników oraz cz³onków rodzin pracowników Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Bia³ymstoku
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://www.rckik.bialystok.pl/Biddings3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Tak
3.3.) Informacje na temat sposobu udostêpnienia zastrze¿onych dokumentów zamówienia
Zgodnie z art. 280 ust. 3 ustawy Prawo zamówieñ publicznych Specyfikacja Warunków Zamówienia zosta³a podzielona na czê¶æ zawieraj±c± informacje jawne i czê¶æ zawieraj±c± informacje poufne. Tre¶æ SWZ nie objêta poufno¶ci± dostêpna jest na stronie internetowej postêpowania, natomiast czê¶æ SWZ objêta poufno¶ci± zostanie udostêpniona Wykonawcy po z³o¿eniu przez niego wniosku o udostêpnienie. W tre¶ci wniosku Wykonawca zobowi±zany jest wskazaæ swoje dane identyfikacyjne oraz nr postêpowania, którego wniosek dotyczy. Za³±cznikiem nr 11 do SWZ jest wniosek o udostêpnienie danych wchodz±cych w sk³ad czê¶ci poufnej. Wniosek nale¿y przes³aæ zgodnie ze sposobem porozumiewania siê z Zamawiaj±cym okre¶lonym szczegó³owo w pkt 8 SWZ. Dane poufne:1) Za³±cznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia2) Za³±cznik nr 10 do SWZ – Struktura wiekowo-p³ciowa pracowników Zamawiaj±cego.Wykonawca zobowi±zany jest do zachowania w tajemnicy tre¶ci udostêpnionych mu informacji.3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja elektroniczna miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywaæ siê bêdzie przy u¿yciu nastêpuj±cych ¶rodków:1) miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/,2) Elektronicznej Skrzynki Podawczej Zamawiaj±cego:/RCKiK_Bialystok/SkrytkaESP, znajduj±cej siê na platformie ePUAP pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal3) poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@rckik.bialystok.pl.2. Ofertê nale¿y przes³aæ na Elektroniczn± Skrzynkê Podawcz± Zamawiaj±cego wskazan± w pkt 1. ppkt 2). Wykonawca, aby zaszyfrowaæ plik, musi na stronie https://miniPortal.uzp.gov.pl odnale¼æ postêpowanie, w którym chce z³o¿yæ ofertê. Po wej¶ciu w jego szczegó³y odnajdzie przycisk umo¿liwiaj±cy szyfrowanie. Tak przygotowany plik nale¿y przes³aæ przez Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku. Szczegó³owa instrukcja znajduje siê na stronie Urzêdu Zamówieñ Publicznych. https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.2.Komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami, w szczególno¶ci w zakresie sk³adania o¶wiadczeñ, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przes³ana za pomoc± tego formularza nie mo¿e byæ szyfrowana.3. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej, na adres e-mail: sekretariat@rckik.bialystok.pl.4. Sposób sporz±dzania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415).5. Formularz oferty i pozosta³e dokumenty okre¶lone w Sekcji V pkt 5.11) sporz±dza siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym oraz przesy³a za pomoc± systemu miniPortal i platformy ePUAP, z zastrze¿eniem sytuacji okre¶lonej w Sekcji V pkt 5.11) ppkt 2.6.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) /Dz. Urz. UE L119/1 z dnia 04.05.2016 r., str. 1/, dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:1.1 administratorem danych osobowych jest Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Bia³ymstoku, ul. M. Sk³odowskiej-Curie 23, 15-950 Bia³ystok;1.2 kontakt do Inspektora Ochrony Danych Osobowych Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Bia³ymstoku - iod@rckik.bialystok.pl, tel. 85 745 63 23;1.3 dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego realizowanym w trybie podstawowym bez negocjacji;1.4 odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.);1.5 dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres obowi±zywania umowy przekracza okres 4 lat, czas przechowywania protoko³u postêpowania wraz z za³±cznikami obejmuje ca³y okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego;1.6 obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;1.7 w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;1.8 ka¿dy Wykonawca posiada:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do swoich danych osobowych;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego UE lub pañstwa cz³onkowskiego;− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, ¿e przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;1.9 Wykonawcy nie przys³uguje:− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TP-5/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest us³uga grupowego ubezpieczenia na ¿ycie pracowników oraz cz³onków rodzin pracowników Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Bia³ymstoku. 2. Zamawiaj±cy nie gwarantuje, ¿e wszyscy zatrudnieni pracownicy oraz cz³onkowie rodzin pracowników Zamawiaj±cego przyst±pi± do grupowego ubezpieczenia na ¿ycie.3. W trakcie trwania umowy mog± wyst±piæ zmiany w ilo¶ci osób ubezpieczonych.4. Je¿eli pracownik lub cz³onek rodziny pracownika Zamawiaj±cego zrezygnuje z ubezpieczenia, Zamawiaj±cy nie jest zobowi±zany do op³acenia za nich sk³adki ubezpieczeniowej.5. Opis przedmiotu zamówienia zawieraj±cy szczegó³owe warunki ubezpieczenia okre¶lony zosta³ w Za³±czniku nr 1 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 66511000-5 - Us³ugi ubezpieczeñ na ¿ycie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki ubezpieczenia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie;2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ, ¿e posiada zezwolenie na wykonywanie dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej objêtej zamówieniem na podstawie ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2015 r. o dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2020 r., poz. 895 t.j.), a w przypadku gdy rozpocz±³ dzia³alno¶æ przed wej¶ciem w ¿ycie ustawy z dnia 28 lipca 1990 r. o dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej (Dz. U. z 1990 r. Nr 59, poz. 344 ze zm.), za¶wiadczenie Ministra Finansów o posiadaniu zgody na wykonywanie dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej; 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± co najmniej 500 000,00 z³ (s³ownie: piêæset tysiêcy 00/100 z³);4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonuje trzy us³ugi grupowego ubezpieczenia na ¿ycie dla pracowników, dla trzech ró¿nych podmiotów, obejmuj±ce minimum 200 osób ka¿da (ka¿da us³uga winna byæ realizowana na podstawie jednej umowy).5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w O¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego – sporz±dzone zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 7 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. W celu potwierdzenia spe³nienia przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej – zezwolenie na wykonywanie dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej objêtej zamówieniem na podstawie ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2015 r. o dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2020 r., poz. 895 t.j.), a w przypadku gdy rozpocz±³ dzia³alno¶æ przed wej¶ciem w ¿ycie ustawy z dnia 28 lipca 1990 r. o dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej (Dz. U. z 1990 r. Nr 59, poz. 344 ze zm.), za¶wiadczenie Ministra Finansów o posiadaniu zgody na wykonywanie dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej; 2. W celu potwierdzenia przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych sytuacji ekonomicznej i finansowej – aktualny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± co najmniej 500 000,00 z³ (s³ownie: piêæset tysiêcy 00/100 z³);Uwaga: Dla potrzeb oceny spe³niania warunku dotycz±cego sytuacji ekonomicznej, lub finansowej, je¿eli warto¶æ lub warto¶ci w ww. dokumencie zostan± podane w walutach innych ni¿ PLN, Zamawiaj±cy przyjmie ¶redni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Je¿eli w dniu publikacji og³oszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje ¶redniego kursu danej waluty, za podstawê przeliczenia przyjêty zostanie ¶redni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji og³oszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, w którym zostanie on opublikowany. 3. W celu potwierdzenia przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznych lub zawodowych – wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê, lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê, lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy. Wykaz winien byæ sporz±dzony zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 8 do SWZ.Uwaga:Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji us³ug wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, ww. Wykaz musi zawieraæ us³ugi, w których wykonaniu Wykonawca bezpo¶rednio uczestniczy³, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych, w których wykonywaniu bezpo¶rednio uczestniczy³ lub uczestniczy.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Ofertê stanowi wype³niony Formularz oferty, sporz±dzony zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 2 do SWZ.2. Wykonawca wraz z ofert± z³o¿y:2.1 O¶wiadczenie dotycz±ce braku podstaw do wykluczenia – sporz±dzone zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 3 do SWZ.2.2 O¶wiadczenie dotycz±ce spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu – sporz±dzone zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 4 do SWZ.2.3 Pe³nomocnictwo okre¶laj±ce zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.2.4 Pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (je¿eli dotyczy).2.5 O¶wiadczenie dotycz±ce tajemnicy przedsiêbiorstwa – sporz±dzone zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 6 do SWZ (je¿eli dotyczy).2.6 Odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, lub innego w³a¶ciwego rejestru, z których wynika, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, chyba ¿e Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, a Wykonawca w Formularzu oferty wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.Oferta powinna byæ podpisana przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z form± reprezentacji Wykonawcy okre¶lon± w rejestrze lub dokumencie w³a¶ciwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy, albo przez upowa¿nionego przedstawiciela Wykonawcy. W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiaj±cy wymaga do³±czenia do oferty odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, przy czym, je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie nie wynika z ww. dokumentów, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.2.7 O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – sporz±dzone zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 5 do SWZ (je¿eli dotyczy).2.8 Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów (je¿eli dotyczy).SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ podpisane przez osoby upowa¿nione do reprezentowania poszczególnych Wykonawców i w formie orygina³u, lub kopii po¶wiadczonej notarialnie musi znajdowaæ siê w ofercie wspólnej Wykonawców.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych o udzielenie zamówienia publicznego:2.1 ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp – o¶wiadczenie potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców;2.2 warunek udzia³u w postêpowaniu w zakresie uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane;2.3 warunek udzia³u w postêpowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wykazuj± ³±cznie;2.4 warunek udzia³u w postêpowaniu w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wykazuj± ³±cznie;3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, w przypadku o którym mowa w pkt 2.2, do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonuj± poszczególni Wykonawcy (art. 117 ust. 4 ustawy Pzp) – sporz±dzone zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 5 do SWZ;4. W przypadku wspólnego ubiegania siê przez Wykonawców o zamówienie, na wezwanie Zamawiaj±cego, zobowi±zani s± z³o¿yæ:4.1 o¶wiadczenie, o którym mowa w Sekcji V pkt 5.6) sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie;4.2 dokument, o którym mowa w Sekcji V pkt 5.7) ppkt 1 sk³ada Wykonawca, który posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje us³ugi, do których te uprawnienia s± wymagane;4.3 dokumenty, o których mowa odpowiednio w Sekcji V pkt 5.7) ppkt 2 i 3 sk³ada Wykonawca, który wykazuje spe³nienie warunku.5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia solidarnie odpowiadaj± za realizacjê umowy.6. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie w ofercie podaj± adres do korespondencji i kontakt telefoniczny w³a¶ciwy dla pe³nomocnika tych Wykonawców. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako pe³nomocnik.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowi Za³±cznik nr 9 do SWZ.2. Strony dopuszczaj± zmiany postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w sytuacji obiektywnej konieczno¶ci wprowadzenia zmiany, zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy Pzp oraz w ni¿ej przedstawionym zakresie:1) zmiany cen – w przypadku zmiany zakresu ubezpieczenia w wyniku zmiany przepisów prawnych, zmiany OWU (pod warunkiem, ¿e zmiana jest korzystna dla Zamawiaj±cego), lub powstania nowego ryzyka ubezpieczenia wcze¶niej nieprzewidzianego w SWZ. Wykonawca poinformuje Zamawiaj±cego na pi¶mie o wp³ywie zmian na cenê; 2) zmiany danych Wykonawcy (np.: zmiana siedziby, adresu, nazwy).3. Zamawiaj±cy zastrzega sobie równie¿ mo¿liwo¶æ zmiany w przypadku:1) zmiany w obowi±zuj±cych przepisach prawa maj±cych wp³yw na przedmiot i warunki umowy oraz zmiany sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiaj±cego skutkuj±cej brakiem mo¿liwo¶ci realizacji przedmiotu umowy,2) powstania nadzwyczajnych okoliczno¶ci bêd±cych „si³± wy¿sz±” skutkuj±cych brakiem mo¿liwo¶ci realizacji przedmiotu umowy lub gro¿±cych ra¿±c± strat±, których Strony nie przewidzia³y przy zawarciu umowy. Jako „si³ê wy¿sz±” rozumie siê wydarzenia i okoliczno¶ci nadzwyczajne, nieprzewidywalne, niezale¿ne od woli i intencji którejkolwiek ze Stron umowy.3) Zmiana postanowieñ przedmiotowej umowy mo¿e nast±piæ wy³±cznie na wniosek Zamawiaj±cego lub Wykonawcy, za zgod± obu Stron, wyra¿on± w formie pisemnej (aneks) pod rygorem niewa¿no¶ci.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-04-09 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-09 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-05-08
2021-04-01 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Us³ugi |
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Najem urz±dzeñ wielofunkcyjnych
- Aktualizacja dokumentacji projektowej modernizacji budynku przy ul. J. K. Branickiego 3 na potrzeby Domu Kultury "¦ródmie¶cie" wraz z pe³nieniem nadzoru autorskiego
- Zakup sprzêtu medycznego do Poradni Ginekologiczno-Po³o¿niczej oraz na SOR Ginekologiczno-Po³o¿niczy
- Dostawa sprzêtu komputerowego, urz±dzeñ drukuj±cych oraz pozosta³ych urz±dzeñ wyposa¿enia stanowisk roboczych.
- Wykonanie przebudowy nawierzchni ulic w Bia³ymstoku w formule "zaprojektuj i buduj"Czê¶æ I - ul. Ge. J.Hallera Czê¶æ II -skrzy¿owanie ulic: Ks. J. Popie³uszki, Hetmañskiej i Gen. A. E.F.,,Nila"
- Przesy³anie obrazu z kamer monitoringu wizyjnego na terenie miasta Bia³egostoku do centrum monitoringu
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.