eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PełczyceBudowa świetlic w m. Brzyczno, m. Lubianka i m. Krzynki, gmina Pełczyce



Ogłoszenie z dnia 2022-01-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa świetlic w m. Brzyczno, m. Lubianka i m. Krzynki, gmina Pełczyce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PEŁCZYCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966964

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek Bursztynowy 2

1.5.2.) Miejscowość: Pełczyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-260

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 957685038

1.5.8.) Numer faksu: 957685118

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@pelczyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pelczyce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa świetlic w m. Brzyczno, m. Lubianka i m. Krzynki, gmina Pełczyce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9da66bb1-4085-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00026750

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001490/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Budowa świetlic w m. Brzyczno, m. Lubianka i m. Krzynki, gmina Pełczyce

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest współfinansowane w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji w tworzenie, ulepszanie i rozwijanie podstawowych usług lokalnych dla ludności wiejskiej, w tym rekreacji, kultury i powiązanej infrastruktury”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00261431/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIP.271.18.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa budynku świetlicy wraz z wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w m. Brzyczno na działkach o nr ewid. 39 i 4/4 obr. 0001 Brzyczno, gmina Pełczyce. Zakres robót do wykonania szczegółowo określa SWZ oraz dokumentacja techniczna:
a. Projekt budowlany Budowa budynku świetlicy wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu,
stanowiący zał. nr 1 do decyzji pozwolenia na budowę nr 117 z dnia 21.06.2021 r. opracowany dla inwestycji przez: Projekty i Nadzory Budowlane mgr inż. Witold Krasowski
b. Projekt architektoniczno – budowlany wraz z zagospodarowaniem terenu, Instalacje sanitarne, budowa budynku w świetlicy w miejscowości Brzyczno wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną na działce nr ewid. 39, 4/4 obr. 0001 Brzyczno,
stanowiący zał. nr 2 do decyzji pozwolenia na budowę nr 117 z dnia 21.06.2021 r. opracowany dla w/w inwestycji przez zespół projektowy mgr inż. Artur Paluch oraz mgr inż. Tomasz Chmiel.
c. Projekt budowlany Instalacje elektryczne wewnętrzne i wewnętrzna linia zasilająca WLZ, Budowa obiektu świetlicy wiejskiej w miejscowości Brzyczno wraz z towarzyszącą infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu, Brzyczno dz. nr 39, stanowiący zał. nr 3 do decyzji pozwolenia na budowę nr 117 z dnia 21.06.2021 r. opracowane przez INSTAL. PROJEKTOWANIE, POMIARY I NADZORY ELEKTRYCZNE inż. Grzegorz Józefowicz
d. decyzja pozwolenia na budowę nr 117 z dnia 21.06.2021 r.
e. Warunki techniczne wykonania przyłączy
f. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (budowlane, elektryczne)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212300-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 599509,88 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa budynku świetlicy wraz z wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w m. Lubianka na działakach o nr ewid. 14, 22 i 3/1 obręb 0005 Lubianka, gmina Pełczyce. Zakres robót do wykonania szczegółowo określa SWZ oraz dokumentacja techniczna:
a. Projekt budowlany Budowa budynku świetlicy wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu,
stanowiący zał. nr 1 do decyzji pozwolenia na budowę nr 116 z dnia 21.06.2021 r. opracowany dla inwestycji przez: Projekty i Nadzory Budowlane mgr inż. Witold Krasowski
b. Projekt architektoniczno – budowlany wraz z zagospodarowaniem terenu, Instalacje sanitarne, budowa budynku w świetlicy w miejscowości Lubianka wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną na działce nr ewid. 14, 22 i 3/1 obr. 0005 Lubianka,
stanowiący zał. nr 2 do decyzji pozwolenia na budowę nr 116 z dnia 21.06.2021 r. opracowany dla w/w inwestycji przez zespół projektowy mgr inż. Artur Paluch oraz mgr inż. Tomasz Chmiel.
c. Projekt budowlany Instalacje elektryczne wewnętrzne i wewnętrzna linia zasilająca WLZ, Budowa obiektu świetlicy wiejskiej w miejscowości Lubianka wraz z towarzyszącą infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu, Lubianka dz. nr 14, stanowiący zał. nr 3 do decyzji pozwolenia na budowę nr 116 z dnia 21.06.2021 r. opracowane przez INSTAL. PROJEKTOWANIE, POMIARY I NADZORY ELEKTRYCZNE inż. Grzegorz Józefowicz
d. decyzja pozwolenia na budowę nr 116 z dnia 21.06.2021 r.
e. Warunki techniczne wykonania przyłączy
f. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (budowlane, elektryczne).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212300-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 680414,92 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa budynku świetlicy wraz z wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w m. Krzynki na działkach o nr ewid. 68/1, 68/2 i 2/2 obręb 0017 Krzynki, gmina Pełczyce. Zakres robót do wykonania szczegółowo określa SWZ oraz dokumentacja techniczna:
a. Projekt budowlany Budowa budynku świetlicy wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu,
stanowiący zał. nr 1 do decyzji pozwolenia na budowę nr 118 z dnia 21.06.2021 r. opracowany dla inwestycji przez: Projekty i Nadzory Budowlane mgr inż. Witold Krasowski
b. Projekt architektoniczno – budowlany wraz z zagospodarowaniem terenu, Instalacje sanitarne, budowa budynku w świetlicy w miejscowości Krzynki wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną na działce nr ewid. 68/1, 68/2 i 2/2 obr. 0017 Krzynki,
stanowiący zał. nr 2 do decyzji pozwolenia na budowę nr 118 z dnia 21.06.2021 r. opracowany dla w/w inwestycji przez zespół projektowy mgr inż. Artur Paluch oraz mgr inż. Tomasz Chmiel.
c. Projekt budowlany Instalacje elektryczne wewnętrzne i wewnętrzna linia zasilająca WLZ, Budowa obiektu świetlicy wiejskiej w miejscowości Krzynki wraz z towarzyszącą infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu, Krzynki dz. nr 68/1 stanowiący zał. nr 3 do decyzji pozwolenia na budowę nr 118 z dnia 21.06.2021 r. opracowane przez INSTAL. PROJEKTOWANIE, POMIARY I NADZORY ELEKTRYCZNE inż. Grzegorz Józefowicz
d. decyzja pozwolenia na budowę nr 118 z dnia 21.06.2021 r.
e. Warunki techniczne wykonania przyłączy
f. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (budowlane, elektryczne)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212300-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 595059,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 767260,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1013295,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 767260,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIEBIORSTWO BUDOWLANE "JPG" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5971637642

7.3.4) Miejscowość: Rychnów

7.3.5) Kod pocztowy: 74-320

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 767260,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 845480,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1090536,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 845480,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE "JPG"SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5971637642

7.3.4) Miejscowość: Rychnów

7.3.5) Kod pocztowy: 74-320

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 845480,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 764350,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 764350,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 764350,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE "JPG" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5971637642

7.3.4) Miejscowość: Rychnów

7.3.5) Kod pocztowy: 74-320

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 764350,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły 4 oferty.
Trzy oferty dotyczyły niniejszego postępowania i zostały złożone na odpowiednie części tego postępowania.
Jedna oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu nie dotyczyła niniejszego postępowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.