eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-KoźleOdbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu



Ogłoszenie z dnia 2021-04-01


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00026796 z dnia 2021-04-01

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000314661

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 24 Kwietnia 5

1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-200

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetragi@e-szpital.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.e-szpital.eu/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e253ae9e-92db-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00026796

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz_kedzierzynkozle

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz_kedzierzynkozle

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania zostały określone w Rozdziale XI SWZ.11.1. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz_kedzierzynkozle.11.5. Zamawiający nie dopuszczaprzesyłania wniosków w trybie art. 284 ust. 1 Pzp poprzez pocztę elektroniczną. 11.7. Oferta, wniosekoraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszązostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisemosobistym. W procesie składania oferty, wniosku w tym przedmiotowych środków dowodowych naplatformie, kwalifikowany podpis elektroniczny wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie. Downiosku o wyjaśnienie treści SWZ w trybie art. 284 ust. 1 Pzp, wskazane jest także załączenie przezWykonawcę dodatkowo ww. dokumentu w formacie umożliwiającym edytowanie tekstu przezZamawiającego (np..docx). 11.9. Wniosek lub oferta składana elektronicznie musi zostać podpisanaelektronicznym podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesieskładania oferty za pośrednictwem platformazakupowa.pl, wykonawca powinien złożyć podpisbezpośrednio na dokumentach przesłanych za pośrednictwemhttps://platformazakupowa.pl/pn/spzoz_kedzierzynkozle.Zaleca się stosowanie podpisu na każdymzałączonym pliku osobno, w szczególności wskazanych wart. 63 ust. 1 oraz ust. 2 Pzp, gdziezaznaczono, iż oferty, wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz oświadczenie, o którymmowa w art. 125 ust.1 Pzp sporządza się, pod rygorem nieważności, w postaci lub formie elektroniczneji opatruje się odpowiednio w odniesieniu do wartości postępowania kwalifikowanym podpisemelektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisemosobistym.11.10. Zamawiający, zgodnie zRozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania iprzekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środkówkomunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U.z 2020r. poz. 2452), określanie zbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę naplatformazakupowa.pl, tj.:1)stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości niemniejszej niż 512 kb/s,2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GBRam, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, wprzypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,4) włączona obsługa JavaScript,5) zainstalowanyprogram Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,6) Szyfrowanie naplatformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.7) Oznaczenie czasu odbioru danychprzez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.11.11. Maksymalny rozmiarjednego pliku przesyłanego za Ogłoszenie nr 2021/BZP 00010604/01 z dnia 2021-02-252021-02-25Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybiepodstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy pośrednictwem dedykowanych formularzydo: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku tomaksymalnie 500 MB.11.12. Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny byćzgodne z Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszeniajednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności,minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej orazminimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): A. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniaParlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osóbfizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takichdanych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danychosobowych jest Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, z siedzibą przy ul. 24 Kwietnia 5, 47-200Kędzierzyn-Koźle, adres e-mail: spzoz@e-szpital.eu, tel. 77/40-62-500;2) sposób kontaktuz inspektorem ochrony danych osobowych w SPZOZ Kędzierzyn-Koźle: 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul.24Kwietnia 5, adres e-mail: iod@e-szpital.eu, tel. 77/40-62-559; 3) Pani/Pana daneosobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniemo udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;4)odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostaniedokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 Pzp, ponadto odbiorcami danychzawartych w dokumentach postępowania mogą być podmioty, z którymi administrator zawarł umowylub porozumienie na korzystanie z udostępnianych przez nie systemów informatycznych, przy czymzakres przekazanych danych tym odbiorcom ograniczony jest do możliwości zapoznania się z tymidanymi w związku ze świadczeniem usług wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorcówtych obowiązuje klauzula zachowania poufności pozyskanych w takich okolicznościach wszelkichdanych, w tym danych osobowych.5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78ust. 1Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeliczas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwaniaumowy.6)obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Panadotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałemw postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danychwynikają z Pzp;7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane wsposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8) posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; w przypadku, gdywykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużegowysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacjimających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania oudzielenie zamówienia publicznego; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Panadanych osobowych (przy czym korzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianąwyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy wzakresie niezgodnym z Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzaniadanych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osobyfizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lubpaństwa członkowskiego); wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO , nieogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzieleniezamówienia publicznego; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisyRODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): B. Informacja o ograniczeniach w realizacjipraw określonych w art. 15, 16 i 18 rozporządzenia 2016/679 (ogólne rozporządzenie oochronie danych)Zamawiający informuje, iż w związku z:1) art. 75 ustawy z dnia 11 września 2019 r.Prawo zamówień publicznych nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODOprawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa wart. 20RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. cRODO. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Wykonawcy obowiązkuinformacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazanezostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośredniopozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniejjedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. Skorzystanie przez osobę, której daneosobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO,nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowieńumowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z Pzp. W postępowaniu oudzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego,z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, zamawiający może żądaćod osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celusprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AZ-P.2021.10

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdział III SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin rozpatrzenia reklamacji i usunięcia wady lub nieprawidłowości

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kara umowna

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

8O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia tj.:Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: 1. Wpis do rejestru działalności regulowanej, o której mowa w art. 9 b w zakresie ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1439 ze zm.), który prowadzi wójt, burmistrz lub prezydent miasta właściwy ze względu na miejsce odbierania odpadów komunalnych; 2. zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów wydane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019r. poz. 701 z późn.zm.),3. uprawnienie do prowadzenia działalności w zakresie transportu odpadami, tj. wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, o którym mowa w ustawie o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2019 poz. 701 z późn.zm.), prowadzonego przez właściwego marszałka województwa,

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, tj.: 1) Wpis do rejestru działalności regulowanej, o której mowa w art. 9 b w zakresie ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1439 ze zm.), który prowadzi wójt, burmistrz lub prezydent miasta właściwy ze względu na miejsce odbierania odpadów komunalnych; 2) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów wydane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019r. poz. 701 z późn.zm.),3) uprawnienie do prowadzenia działalności w zakresie transportu odpadami, tj. wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, o którym mowa w ustawie o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2019 poz. 701 z późn.zm.), prowadzonego przez właściwego marszałka województwa,

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wymagania zostały określone w rozdziale IX SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy, określone zostały w załączniku nr 4 do SWZ.Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego przed zawarciem zostaną uzupełnione o niezbędne informacje dotyczące w szczególności Wykonawcy oraz wartości umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-12 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz_kedzierzynkozle.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-12 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-12

2021-04-01 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.