Ogłoszenie z dnia 2025-01-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługi gospodarcze prowadzone na rzecz Kopalni Soli "Wieliczka" S.A. na terenach należących do Kopalni Soli „Wieliczka””
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041683
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Park Kingi 1
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sa@kopalnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Górnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługi gospodarcze prowadzone na rzecz Kopalni Soli "Wieliczka" S.A. na terenach należących do Kopalni Soli „Wieliczka””2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75406b57-5321-4812-b38b-e72bd1aa3a0a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00026811
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00615898
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z treścią art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy Pzp, zamówienie udzielane jest przez zamawiającego, o którym mowa w art. 4 i art. 5 ust. 1 pkt 1, osobie prawnej, jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki:
a) zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej; warunek ten jest również spełniony, gdy kontrolę taką sprawuje inna osoba prawna kontrolowana przez zamawiającego w taki sam sposób,
b) ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego sprawującego kontrolę lub przez inną osobę prawną, nad którą ten zamawiający sprawuje kontrolę, o której mowa w lit. a,
c) w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego;
Ciąg dalszy uzasadnienia znajduje się w informacjach dodatkowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KSW/2024/SIP/119
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5024814,48 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest wykonywanie usług (zwanych dalej „usługami”) polegających na:
1) utrzymaniu porządku i czystości:
a) w budynku szybu Regis,
b) teren wokół budynku szybu Regis,
c) teren w obrębie Tężni Solankowej, wraz z obszarem wodnego placu zabaw,
d) na terenie Parkingu dla pojazdów mechanicznych przy ul. Dembowskiego 22,
e) w budynku Parkingu dla pojazdów mechanicznych przy ul. Dembowskiego 22,
f) na innych placach, w tym placach postojowych, alejkach, drogach wewnętrznych, drogach dojazdowych, chodnikach, rampach i schodach, teren zewnętrzny szybu Wilson oraz na innych terenach zielonych,
g) w budynkach oraz na terenach zewnętrznych w obrębię nadszybia szybu Daniłowicz:
- w budynku nadszybia szybu Daniłowicza, budynku biurowym szybu Daniłowicz oraz budynku świetlicy Daniłowicz,
- w budynku maszyny wyciągowej szybu Daniłowicz,
- w budynku ochrony przy szybie Daniłowicz (portiernia Daniłowicz),
- w budynku przechowalni bagażu,
- w budynku toalet przy szybie Daniłowicz,
- w budynku DORT, budynku kasy przy szybie Daniłowicz oraz budynku Informacji Turystycznej przy szybie Daniłowicz,
- w pomieszczeniach wynajmowanych przez Zamawiającego w budynku MŻK, za wyjątkiem pomieszczeń zajmowanych przez Bistro „Posolone”,
- na terenach zewnętrznych w obrębie nadszybia szybu Daniłowicz,
h) w budynkach administracyjnych Zamawiającego:
- w budynkach administracyjnych Zamawiającego (budynki A, B i C),
- w budynku E - Nowych asortymentów, w zakresie obejmującym części, z których korzystać mogą wszyscy korzystający z budynku, pomieszczenia biurowe (z wyłączeniem pomieszczeń wynajmowanych), laboratoryjne oraz rekreacyjne,
- w budynku Markowni,
- w budynku Warzelni, w zakresie części biurowej,
- w budynku G – „OSLO” GSTR,
- w budynku I – Młyn Solny, w części obejmującej przewiązkę oraz w budynku J, w części obejmującej parter budynku,
- w budynku nadszybia szybu Kinga,
- w budynku D (bez pomieszczeń stołówki oraz kuchni),
- w budynku Magazynu Głównego, w części obejmującej pomieszczenia biurowe i socjalne,
- w budynku pod adresem Park Św. Kingi 4a - toaleta (dla Działu Ochrony),
- w budynku Stolarni – pomieszczenie techniczne,
2) pielęgnacji trawników dywanowych na terenach Kopalni Soli „Wieliczka” S.A., w zakresie:
a) pielęgnacji trawników dywanowych,
b) pielęgnacji krzewów, w tym róż i rabat bylinowych,
c) pielęgnacji powierzchni żwirowych,
3) pielęgnacji trawników parkowych, wraz z krzewami i rabatami, oraz koszeniu łąk na terenach Kopalni Soli „Wieliczka” S.A.
4) wykonywaniu przeglądów polegających na konserwacji i czyszczeniu urządzeń klimatyzacyjnych oraz wymianie filtrów,
5) obsłudze, przeglądach i konserwacji, a także bieżących naprawach i pracach przy usuwaniu awarii instalacji,
6) obsłudze 4 kotłowni gazowych na terenie Kopalni Soli „Wieliczka”,
7) świadczeniu na zlecenia Zamawiającego innych usług określonych w załączniku nr 14 do umowy, w liczbie nieprzekraczającej 2 130 roboczogodzin,
8) wykonywaniu przeglądów bieżących oraz okresowych fontanny w Parku Kingi przy hotelu „Grand Sal”.
2. Wykaz powierzchni w pomieszczeniach budynku szybu Regis, mapę obszaru wokół szybu Regis oraz szczegółowy zakres usług, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a i lit. b określa załącznik nr 1 do umowy.
3. Usługi, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. c świadczone będą na wewnętrznych terenach Tężni oraz w granicach terenu ogrodzonego wokół Tężni. Szczegółowy zakres usług określa załącznik nr 2 do umowy.
4. Usługi, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. d i lit. e będą wykonywane na terenie oraz w zakresie określonym w załączniku nr 3 do umowy.
5. Usługi, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. f świadczone będą na terenach działek, położonych w Wieliczce, szczegółowo wskazanych w załączniku nr 7 do umowy. Szczegółowy zakres usług określa załącznik nr 4 do umowy.
6. Usługi, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. g będą wykonywane w zakresie określonym w załączniku nr 5 do umowy.
7. Usługi, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. h będą wykonywane w zakresie określonym w załączniku nr 6 do umowy.
8. Usługi wskazane w ust. 1 pkt 2 i 3 Wykonawca jest zobowiązany świadczyć zgodnie z opisem, stanowiącym załącznik nr 8 do umowy. Załącznik ten określa również maksymalny zakres usług danego rodzaju, do wykonania których zobowiązany będzie Wykonawca.
9. Przeglądy, o których mowa w ust. 1 pkt 4 będą wykonywane raz w roku, w miesiącach kwiecień – maj, za wyjątkiem dodatkowej (nie więcej niż 1 raz do roku) wymiany filtrów centrali wentylacyjnej, objętej opcją Zamawiającego, z której skorzysta on udzielając Wykonawcy zlecenia w przypadku, gdy z przyczyn technicznych konieczna będzie częstsza wymiana. Zestawienie urządzeń wraz z zakresem prac dla poszczególnych urządzeń określa załącznik nr 9 do umowy.
10. Świadczenie usług wskazanych w ust. 1 pkt 2, 3 lub 7 objęte jest opcją Zamawiającego. Zlecenie ich wykonania przez Zamawiającego będzie zależało od stwierdzenia przez Zamawiającego konieczności wykonania danego rodzaju usług w oparciu o treść załącznika nr 8 do umowy oraz aktualne warunki pogodowe (w zakresie usług wskazanych w ust. 1 pkt 2 lub pkt 3) albo potrzeb Zamawiającego wynikających z zaistniałych awarii, konieczności wykonania napraw lub bieżącej konserwacji, lub z związanych z prowadzoną przez Zamawiającego działalnością gospodarczą (w zakresie usług wskazanych w ust. 1 pkt 7).
11. Zamawiający ma prawo zrezygnować ze zlecenia całości lub części usług, o których mowa w ust. 1 pkt 2, 3 lub 7 oraz w zakresie wymiany filtrów centrali wentylacyjnej objętej opcją. Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie wyłącznie za faktycznie wykonane usługi, o których mowa w ust. 1 pkt 2, 3 lub 7, lub w zakresie wymiany filtrów centrali wentylacyjnej w części objętej opcją.
12. Zlecenia, o których mowa w ust. 9, 10 i 11 będą przekazywane telefonicznie lub za pośrednictwem e-mail.
13. Wykonawca jest zobowiązany przystąpić do realizacji usług, o których mowa w ust. 1 pkt 2 lub 3 lub w zakresie wymiany filtrów centrali wentylacyjnej niezwłocznie po otrzymaniu zlecenia, nie później jednak niż w ciągu 2 dni roboczych, chyba że w zleceniu wskazano inny termin przystąpienia do realizacji zlecenia, pod warunkiem otrzymania od Zamawiającego materiałów niezbędnych do jego wykonania.
14. W odpowiedzi na zlecenie świadczenia usług, o których mowa w ust. 1 pkt 7, Wykonawca, nie później niż w następnym dniu roboczym, zobowiązany jest wskazać Zamawiającemu przewidywaną liczbę roboczogodzin, która będzie niezbędna do jego wykonania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wniesienia sprzeciwu wobec określonej przez Wykonawcę liczby roboczogodzin, nie później niż w następnym dniu roboczym.
15. Wykonawca jest zobowiązany do przystąpienia do realizacji usług, o których mowa w ust. 1 pkt 7 nie później niż w ciągu dwóch dni roboczych po upływie terminu na wniesienie sprzeciwu wskazanego w ust. 14, lub po uzgodnieniu przez Strony liczby roboczogodzin niezbędnych do wykonania zlecenia, oraz po otrzymaniu od Zamawiającego materiałów niezbędnych do jego wykonania, chyba że w zleceniu wskazano inny termin przystąpienia do realizacji zlecenia.
16. Zakres usług, o których mowa w ust. 1 pkt 5 określa załącznik nr 10 do umowy.
17. Zakres usług, o których mowa w ust. 1 pkt 6 określa załącznik nr 11 do umowy.
18. Zakres usług, o których mowa w ust. 1 pkt 8 określa załącznik nr 17 do umowy.
19. Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia Wykonawcy wykonywania usług na powierzchni, związanych z działalnością prowadzoną Zamawiającego, w szczególności działalnością związaną z organizacją imprez lub wydarzeń mających na celu promocję Kopalni Soli „Wieliczka”. Wykonawca będzie w takim przypadku zwolniony w danym dniu z obowiązku wykonania wskazanej przez Zamawiającego usługi objętej katalogiem określonym w ust. 1 pkt 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących
50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych
77311000-3 - Usługi utrzymania ogródków ozdobnych
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
77312100-1 - Usługi odchwaszczania
77313000-7 - Usługi utrzymania parków
77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
90919100-3 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne
50531100-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych
50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kopalnia Soli "Wieliczka" Wsparcie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6831705025
7.3.3) Ulica: Park Kingi 10
7.3.4) Miejscowość: Wieliczka
7.3.5) Kod pocztowy: 32-020
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" WSPARCIE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" WSPARCIE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6911738,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- Letnie utrzymanie dróg, ulic, chodników i placów na terenie miasta i gminy Wieliczka
- "Zakup usług psychologicznych" w ramach projektu FEMP.06.26-IP.01-0298/24 "Aktywne Dziś - Lepsze Jutro".
- Budowa przewiązki komunikacyjnej pomiędzy dwoma budynkami szkoły w Węgrzcach Wielkich wraz z instalacjami wewnętrznymi: elektryczną i centralnego ogrzewania oraz zagospodarowaniem terenu
- "Dostawa kotew: część 2 - elementy do kotew stalowych wklejanych"
- Opieka wytchnieniowa dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2025, realizowana ze środków Funduszu Solidarnościowego
- "Dostawa narzędzi - część 1 - narzędzia ręczne"
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja skweru na Os. Kazimierza Wielkiego w Gnieźnie
- Roboty budowlane i nasadzenia zieleni wraz z pielęgnacją w 2026r., związanych z realizacją zadania pn.: "Plac Sikorskiego - zielone podwórko w sercu Krakowa!", w ramach BO dzielnic edycja X
- Wyspa dzieci - budowa placu zabaw ze strefami tematycznymi przy Katoliku w trybie wykonania: zaprojektuj i wybuduj
- Usługi sprzątania w budynkach Prokuratury Regionalnej w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia 1/Trębacka 4/ Nowowiejska 26 B oraz terenu przyległego do tych budynków
- Modernizacja pomieszczeń budynku przy ul. Żeromskiego 17 w Zakrzówku
- Remont w budynku Powiatowego Zespołu Szkół nr 3 w Wejherowie
więcej: Urządzenia klimatyzacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.