Ogłoszenie z dnia 2021-04-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00013498/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-04
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00026827 z dnia 2021-04-01 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa obsługa i bieżąca konserwacja technologii basenowej w zakresie wentylacji i uzdatniania wody Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w dzielnicy Żoliborz przy ul. Potockiej 1 w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Sportu i Rekreacji m.st Warszawy w Dzielnicy Żoliborz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016077929
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Potocka 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-652
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 832 45 50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@osir-zoliborz.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://osir-zoliborz.waw.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://osirzoliborz.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa obsługa i bieżąca konserwacja technologii basenowej w zakresie wentylacji i uzdatniania wody Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w dzielnicy Żoliborz przy ul. Potockiej 1 w Warszawie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0db145ad-7c19-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00026827
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000088/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Kompleksowa obsługa i bieżąca konserwacja technologii basenowej w zakresie wentylacji i uzdatniania wody Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w dzielnicy Żoliborz
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00013498/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-2/OSIR/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 97713,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Kompleksowa obsługa i bieżąca konserwacja technologii basenowej w zakresie wentylacji i uzdatniania wody Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w dzielnicy Żoliborz przy ul. Potockiej 1 w Warszawie.Wykonawca, w zakresie obsługi technicznej i bieżącej konserwacji instalacji technologicznych uzdatniania wody basenowej oraz wentylacji basenu jest zobowiązany do:1) stałego codziennego nadzoru nad pracą urządzeń stacji basenowej uzdatniania wody basenowej, wentylacji, kontrolą poszczególnych procesów uzdatniania wody oraz monitoringu systemu technologii basenowej:- filtracja wstępna koagulacja, filtracja mechaniczna na filtrach ciśnieniowych wielowarstwowych, naświetlanie UV, podgrzewanie, chlorowanie, korekta pH, ich bieżącej konserwacji i czyszczenia urządzeń;2) obsługi filtrów ciśnieniowych, basenowych wielowarstwowych w tym:- płukania zgodnie z instrukcją obsługi filtrów, bieżącą kontrolą złoży filtracyjnych;3) obsługi pomp obiegowych, zaworów, armatury oraz ich bieżącej konserwacji:- czyszczenia prefiltrów pomp, zaworów zwrotnych nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu;4) Obsługi lamp UV do dezynfekcji wody oraz ich konserwacji;5) obsługi aparatury pomiarowej i sterującej oraz kalibracji urządzeń kontrolno-pomiarowych nie rzadziej niż 1 raz dziennie; 6) Obsługi instalacji podgrzewania wody w obrębie stacji uzdatniania wody dla basenu;7) Obsługi instalacji elektrycznej w obrębie stacji uzdatniania wody dla basenu oraz wentylacji mechanicznej;8) Uzupełniania środków chemicznych w zbiornikach dozujących potrzebnych dla zapewnienia odpowiedniej jakości wody dla pływalni;9) Stałej kontroli wody pływalni, utrzymania odpowiednich parametrów fizyko-chemicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi;10) Dokonywania wpisów i sprawozdań w dokumentacje urządzeń z przeprowadzonych czynności serwisowych oraz nieprawidłowości pracy poszczególnych urządzeń – w razie awarii lub uszkodzenia urządzeń stacji uzdatniania wody niezwłoczny kontakt z Kierownikiem obiektu;11) Utrzymanie stałej współpracy z Powiatową Stacją Sanitarno – Epidemiologiczną w zakresie utrzymania normatywnych parametrów wody zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z 2015 roku, respektowanie wniosków pokontrolnych oraz zalecanego trybu kontroli parametrów wody; 12) Utrzymanie czystości i porządku w pomieszczeniach technologii basenowej i magazynach.13) Całodobowe monitorowanie urządzeń uzdatniania wody basenowej i systemu wentylacji – w tym całodobowe świadczenie serwisu awaryjnego polegającego na usunięciu awarii lub powstałego uszkodzenia w miejscu ich powstania w siedzibie Zamawiającego przy czym rozpoczęcie prac mających na celu usunięcie awarii lub powstałego uszkodzenia nastąpi w czasie do …. godzin od stwierdzenia powstania awarii lub uszkodzenia (w przypadku gdy wystąpienie awarii lub uszkodzenia stwierdzi Wykonawca) lub od każdorazowego przekazania powiadomienia przez Zamawiającego za pośrednictwem e-mail lub telefonicznie lub sms (w przypadku gdy wystąpienie awarii lub uszkodzenia stwierdzi Zamawiający). WW. CZAS REAKCJI STANOWI KRYTERIUM OCENY OFERT I ZOSTAŁ SZCZEGÓŁOWO OPISANY W PKT 23.3) SWZ. 14) W ramach przedmiotu zamówienia wymagane są co najmniej cztery wizyty dziennie po 1,5 godziny każda. Wizyty zostaną odnotowane w dzienniku dyżurów;15) Bieżąca kontrola automatyki i sterowania pracą instalacji stacji uzdatniania wody i systemu wentylacji nie rzadziej niż 2 raz dziennie;16) Czyszczenie zbiorników przelewowych przeprowadzone zgodnie z Instrukcją i wymogami higieny; 17) Kalibracja odczytów względem faktycznych parametrów w centralach wentylacyjnych basenowych nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu;18) Wymiana filtrów (przekazanych przez Zamawiającego) w centralach wentylacyjnych nie rzadziej niż 4 razy w roku;19) Regulacja napędów;20) Kontrola szczelności oraz przepustowości przewodów;21) Kontrola pasków napędowych i przepustnic w centralach wentylacyjnych nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu;22) Kontrola i czyszczenie pomieszczeń czerpni i wyrzutni nie rzadziej niż 4 razy w roku;23) Kontrola pracy silników i sprężarek w centralach wentylacyjnych nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu;24) Kontrola stanu łapaczy odzysku ciepła w centralach wentylacyjnych N1/W1 oraz N2/W2 nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu;25) Kontrola kanałów ssących i tłocznych w centralach wentylacyjnych nie rzadziej niż 4 razy w roku;26) Mycie komór central wentylacyjnych nie rzadziej niż 4 razy w roku;27) Odgrzybianie oraz dezynfekcja kanałów wentylacji mechanicznej – min. 1 raz w roku28) Sprawdzenie, po zawarciu umowy, stanu kanałów oraz parametrów pracy central wentylacyjnych oraz prawidłowości działania automatyki sterującej;29) Sprawdzenie wentylatorów dachowych dwa razy w roku;30) Sprawdzanie szczelności obiegów pomp ciepła, kontrola połączeń urządzeń i przewodów, kontrola naczyń przeponowych, sprawdzanie ciśnienia w instalacjach oraz uzupełnianie czynnika, kontrola sprężarki, połączeń elektrycznych i układów sterowania;31) Sprawdzenie, raz w roku, szczelności i ciągłości obudowy central wentylacyjnych, połączeń kołnierzowych i śrubowych, zabezpieczeń antykorozyjnych, stanu wymienników, nagrzewnic, izolacji;32) Przegląd central wentylacyjnych raz w roku ze sporządzeniem protokołu do dnia 31 maja;Przez bieżącą konserwację technologii basenowej w zakresie wentylacji i uzdatniania wody Zamawiający rozumie również czynności polegające na wykonywaniu drobnych napraw poszczególnych elementów instalacji niezbędnych do utrzymania ich w należytym stanie technicznym, obejmujące likwidację przyczyn mogących spowodować przedwczesne niszczenie instalacji lub ich elementów i urządzeń.Konserwację urządzeń objętych gwarancją producenta należy szczegółowo uzgodnić z Zamawiającym.Wykonawca zapewnia wszelki niezbędny sprzęt do obsługi instalacji technicznych uzdatniania wody basenowej i central wentylacyjnych;Pobór, analiza jakości wody basenowej zgodnie z opracowanym harmonogramem poboru wody zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2015 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać woda na pływalniach Dz. U. z 2015 r. poz. 2016 oraz wytycznymi określonymi w tym zakresie przez Państwowego Inspektora Sanitarnego;Zamawiający wymaga, aby Wykonawca za każdym razem potwierdził pobór próbek na harmonogramie wykonania usługi;Zarówno przeprowadzenie konserwacji, jak i wykonanie i wynik pomiarów kontrolnych muszą zostać odnotowane (i opatrzone datą oraz zakresem czynności) w dokumentacji przeglądów.Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy – KLAUZULE SPOŁECZNE:Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie Umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320), o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.), przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób codziennie wykonujących wskazane poniżej czynności:a) obsługa technologii basenowej w zakresie wentylacji i uzdatniania wodyb) badania wody basenowejc) konserwacja instalacji wentylacji mechanicznejd) konserwacja stacji uzdatniania wodySposób weryfikacji zatrudnienia osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 7 do SWZ stanowiący jednocześnie załącznik nr 1 do projektowanych postanowień umowy oraz:a) projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ;TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: a) Termin rozpoczęcia wykonywania zamówienia: od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż 01.04.2021 r.b) Termin zakończenia: 9 miesięcy jednak nie później niż do dnia 31.12.2021 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 65130000-3 - Obsługa stacji wody
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71315410-6 - Kontrola systemu wentylacji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły dwie oferty:1) Umięc Sp. z o. o. Sp. K. z siedzibą przy ul. Wiertniczej 45, 02-952 Warszawa - która została odrzucona z przedmiotowego postępowania na mocy art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. b) i c) ustawy Prawo zamówień publicznych2) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia tj. TRONIX s.c. Rafał Sowiński, Krystyna Sowińska z siedzibą przy ul. Jana Olbrachta 58A/173, 01-111 Warszawa - która także została odrzucona z przedmiotowego postępowania na mocy art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. b) i c) ustawy Prawo zamówień publicznychZ uwagi zatem na fakt, iż wszystkie oferty złożone w przedmiotowym postępowaniu zostały odrzucone z przedmiotowego postępowania- postępowanie zostaje unieważnione.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
2021-04-01 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa 2 wózków akumulatorowych
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej w Warszawie.
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa przy ul. Koncertowej 4 polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej.
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.