Ogłoszenie z dnia 2022-01-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00233610/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dachu budynku Szkoły Podstawowej im. kpt. Władysława Wysockiego w Biesiekierzu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA IM. KPT. WŁ. WYSOCKIEGO W BIESIEKIERZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000742776
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 60
1.5.2.) Miejscowość: Biesiekierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-039
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 94 3180 395
1.5.8.) Numer faksu: +48 94 3180 395
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp.biesiekierz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sp-biesiekierz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://sp.biesiekierz.pl/bip/index.php?id=1691.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dachu budynku Szkoły Podstawowej im. kpt. Władysława Wysockiego w Biesiekierzu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-220f8cc4-2ce5-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00026874
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010090/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa dachu budynku Szkoły Podstawowej im. kpt. Władysława Wysockiego w Biesiekierzu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00233610/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP.B.2.26.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 184485,85 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiot zamówienia stanowi realizacja zadania pn. Przebudowa dachu na budynku głównym wraz z ociepleniem.
2) Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dachu budynku Szkoły Podstawowej im. kpt. Władysława Wysockiego w Biesiekierzu w formule zaprojektuj - wybuduj. Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie przebudowy dachu budynku szkoły podstawowej o powierzchni ca 625,00 m2 poprzez wykonanie izolacji termicznej przy użyciu styropapy, podniesienia i obróbki kominów oraz wykonanie pokrycia papą termozgrzewalną. Budynek szkoły zlokalizowany jest w Biesiekierzu na dz. nr 50. Z uwagi na duże zniszczenie i zużycie, dach wymaga gruntownej przebudowy i dostosowania do aktualnych potrzeb i wymagań przy zastosowaniu obecnie dostępnych rozwiązań technicznych.
3) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) wykonanie dokumentacji projektowej - projektu budowlano-wykonawczego,
b) zabezpieczenie terenu budowy,
c) roboty rozbiórkowe,
d) przebudowa pokrycia dachu i kominów, a w szczególności:
- zerwanie papy termozgrzewanej i osuszenie powierzchni dachu,
- montaż odpowiedniej warstwy termicznej styropapy (mechaniczne wzdłuż krawędzi dachu i dopuszczalne po impregnacji klejenie pośrodku połaci),
- podwyższenie kominów na odpowiednią wysokość z wykonaniem nowych czap i ich obróbkami, zerwanie istniejącej izolacji i obłożenie ich elewacyjną wełną mineralną z wykończeniem tynkarskim lub zamiennie blachą obróbkową,
- pokrycie styropapy dwuwarstwowo - papą termozgrzewalną podkładową i nawierzchniową SBS z zastosowaniem klinów przejściowych na styku z powierzchniami pionowymi i w rejonie wiatrownic,
- wymiana orynnowania, montaż pasa podrynnowego i nadrynnowego, wykonanie stelaża drewnianego pod deskę wiatrową pozwalającego na wysunięcie termoizolacji dachu i złączenie jej z izolacją termiczną ścian,
- wymiana pozostałych obróbek blacharskich,
- wymiana wyłazu dachowego na systemowy,
- wymiana instalacji odgromowej na dachu,
e) zagospodarowanie terenu po zakończonych robotach budowlanych.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
a) program funkcjonalno – użytkowy (PFU) wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 6 do SWZ,
b) projektowane postanowienia umowy, stanowiące załącznik nr 5 SWZ.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
UWAGA: Załączony przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Podstawą do wyceny robót jest PFU.
5) Gwarancja i rękojmia
- Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy – min. 36 miesięcy, maks. 60 miesięcy.
- Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy – równy okresowi gwarancji.
6) Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa wart. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45261214-7 - Kładzenie dachów bitumicznych
45261320-3 - Kładzenie rynien
45261410-1 - Izolowanie dachu
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 291510,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 430500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 291510,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Piotr Fira
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4990015941
7.3.3) Ulica: Kraśnik Koszaliński 45a
7.3.4) Miejscowość: Kraśnik Koszaliński
7.3.5) Kod pocztowy: 76-039
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE PIOTR FIRA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE PIOTR FIRA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 291510,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1583 K Obwodnica Zachodnia Nowego Sącza
- Wykonanie dokumentacji projektowej, dostawa wraz z montażem stacji ładowania pojazdów elektrycznych, budowę infrastruktury kablowej oraz kanałowej w Oddziałach Wojewódzkich NFZ
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy infrastruktury drogowej Powiatu Nowosądeckiego na terenie Gminy Chełmiec
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.