Ogłoszenie z dnia 2023-01-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00473589/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-02
- 2022/BZP 00478277/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa serwisowa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych z dostawą materiałów eksploatacyjnych oraz utrzymaniem systemu kontroli kosztów Q-vision.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m. st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Walewska 4
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 04-022
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zgnpragapld.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zgnpragapld.waw.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pragapld.um.warszawa.pl/waw/zgn-pragapld1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa serwisowa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych z dostawą materiałów eksploatacyjnych oraz utrzymaniem systemu kontroli kosztów Q-vision.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fef127c4-722f-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00026911
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017237/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.22 Serwis drukarek i kserokopiarek oraz systemu zarządzania drukiem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00473589/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/U/82/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa serwisowa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych z dostawą materiałów eksploatacyjny oraz utrzymanie systemu kontroli kosztów Q-vision.
2. W zakresie prac Wykonawcy jest:
1) serwis drukarek i kopiarek,
2) dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń w miejscu ich eksploatacji,
3) utrzymanie i wsparcie systemu kontroli kosztów Q-vision,
4) przeszkolenie (na życzenie) osób w zakresie obsługi każdego urządzenia połączonego z systemem kontroli kosztów w miejscu jego eksploatacji,
5) przeszkoleniu (na życzenie) administratorów systemu w zakresie obsługi oprogramowania monitorującego w pełnym zakresie funkcjonalności.
3. Zamawiający przewiduje wykonanie:
1) kopia/wydruk formatu A4 czarno-biały w ilości 1.700.000,00 stron,
2) kopia/wydruk formatu A4 kolorowy w ilości 50.000,00 stron.
Wskazana przez Zamawiającego przewidywana ilość wydruków ma charakter pomocniczy i służy tylko do określenie cen jednostkowych. Rozliczenie za świadczenie usług nastąpi według rzeczywistych ilości wykonanych wydruków/kopii jakie wystąpią w trakcie realizacji zamówienia, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
4. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 10 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50310000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Radosław Stępień wspólnik spółki cywilnej COPY-Q s. c. Adam Chojnacki Radosław Stępień
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Adam Chojnacki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 524-24-37-045
7.3.3) Ulica: ul. Błotna 40/13
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-599
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
COPY-Q S.C. CHOJNACKI ADAM, STĘPIEŃ RADOSŁAW
jakie przetargi wygrała firma
COPY-Q S.C. CHOJNACKI ADAM, STĘPIEŃ RADOSŁAW
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa monitoringu temperatury w urządzeniach chłodniczych
- Usługi noclegowe, gastronomiczne i wynajmu sali
- Opieka weterynaryjna nad zwierzętami bezdomnymi i kotami żyjącymi w latach 2025-26
- Modernizacja boisk przy Szkole Podstawowej nr 52 ul. Samarytanka 11a.
- "Udrożnienie wybranych koryt cieków oraz przywrócenie funkcjonalności urządzeń wodnych w ramach usuwania skutków powodzi z 2024r." Etap IV
- Modernizację systemu zarządzenia Magnum w Ośrodku Produkcji Telewizyjnej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług systemu wydruku podążającego wraz z zapewnieniem urządzeń drukujących dla INiG-PIB
- SUKCESYWNE ŚWIADCZENIE DOSTAW I ODDANIE W NAJEM URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH, ŚWIADCZENIE OBSŁUGI SERWISOWEJ I SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO TYCH URZĄDZEŃ DLA MOPS W RADOMIU
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.