eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PłockSerwis i nadzór autorski w 2023 roku nad prawidłowością funkcjonowania pakietu "RATUSZ".



Ogłoszenie z dnia 2023-01-12

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Serwis i nadzór autorski w 2023 roku nad prawidłowością funkcjonowania pakietu "RATUSZ".

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA - MIASTO PŁOCK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611016086

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stary Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Płock

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@plock.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://nowybip.plock.eu/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Serwis i nadzór autorski w 2023 roku nad prawidłowością funkcjonowania pakietu "RATUSZ".

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-426c2c1a-9269-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00026998

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037669/24/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Rekord – umowa serwisowa.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Firma „REKORD SI” spółka z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej przy ul. Kasprowicza 5 wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 000117960 jest autorem zintegrowanego pakietu RATUSZ, zawierającego aplikacje :
Kadry, Płace, RCP, Portal Pracowniczy, Budżet, Finanse, Kasa, Przelewy, Firmy, Magazyn, Wyposażenie, Fakturowanie, Rejestr opłat, Posesja, Firmy_PD, Pojazd, Dzierżawy, Środki trwałe, Budżet organu, Dysponent, REX, Wyciągi bankowe, eKoncesje, Odpady komunalne, Lider, Portal VAT, Rdeklaracje.JPK, R_PESEL, R_SWDE, GUS, eAkcyza, Nota, R_CEPIK, moduł integracji z systemem TAXI+, Repozytorium dokumentów, eDokument i Admin poprzez
Firma „REKORD SI” posiada prawa autorskie do w/w oprogramowania.
Wymienione oprogramowanie jest używane w Urzędzie Miasta Płocka od 1998 roku.
W związku z powyższym zachodzi przesłanka zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.1.84.2022.EK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nadzór nad prawidłowością funkcjonowania oprogramowania wchodzącego w skład pakietu RATUSZ :
Kadry, Płace, RCP, Portal pracowniczy, Budżet, Finanse, Kasa, Przelewy, Firmy, Magazyn, Wyposażenie, Fakturowanie, Rejestr opłat, Posesja, Firmy_PD, Pojazd, Dzierżawy, Środki trwałe, Budżet organu, Dysponent, REX, Wyciągi bankowe, eKoncesje, Odpady komunalne, Lider, Portal VAT, Rdeklaracje.JPK, R_PESEL, R_SWDE, GUS, eAkcyza, Nota, R_CEPIK, moduł integracji z systemem TAXI+, Repozytorium dokumentów, eDokument, Portal Sprawozdawczy, Admin i pozostałe poprzez
• udzielanie konsultacji telefonicznych
• informowanie o zmianach w programach objętych umową,
• dostarczanie nowych wersji programów zwiększających ich funkcjonalność oraz dostosowanych do wymogów prawnych obowiązujących w Rzeczypospolitej Polskiej.
2. Usuwanie usterek i awarii programów objętych umową.
3. Przeprowadzanie dodatkowych prac szkoleniowo-wdrożeniowych w zakresie pełnego wykorzystania oprogramowania.
4. Organizacja szkoleń dla pracowników Urzędu
5. Zorganizowania raz w roku spotkania w celu poinformowania Zamawiającego o aktualnym stanie prac nad rozwojem pakietu RATUSZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 363096,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 363096,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 363096,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REKORD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5470171440

7.3.3) Ulica: Kasprowicza 5

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 363096,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.