eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³ockUs³ugi poligraficzne - Druk i dostawa czasopisma Nasze Korzenie - 2 numery oraz Biuletynu muzealnego - 4 numery



Og³oszenie z dnia 2021-04-01


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00027047 z dnia 2021-04-01

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Us³ugi poligraficzne – Druk i dostawa czasopisma Nasze Korzenie – 2 numery oraz Biuletynu muzealnego – 4 numery

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Muzeum Mazowieckie w P³ocku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000285758

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Tumska 8

1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³ock

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-402

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@muzeumplock.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.muzeumplock.bip.org.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - pañstwowe i samorz±dowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

Upowszechnianie kultury, sztuki i edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Us³ugi poligraficzne – Druk i dostawa czasopisma Nasze Korzenie – 2 numery oraz Biuletynu muzealnego – 4 numery

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-262af873-9302-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00027047

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-04-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00026746/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 Us³ugi poligraficzne – Druk i dostawa czasopisma Nasze Korzenie – 2 numery oraz Biuletynu muzealnego – 4 numery

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

www.muzeumplock.bip.org.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: www.muzeumplock.bip.org.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej. 2) Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±c± osobê do kontaktu z Wykonawcami:Marzena Za³êska tel. 784-00-8980.3) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP, wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: ”Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.4) Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).5) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularz do komunikacji” wynosi 150 MB. 6) Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmujê siê datê ich przekazania na ePUAP.7) Zamawiaj±cy przekazuje link do postêpowania oraz ID postêpowania jako za³±cznik do niniejszej SWZ. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271/1/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia s± us³ugi poligraficzne – Druk i dostawa czasopisma Nasze Korzenie – 2 numery oraz Biuletynu muzealnego – 4 numery.1. „Nasze Korzenie” - czasopismo, ISSN 2084-2600 - dwa numery 18, 19 - 2021 nr 1; 2021 nr 2:„Nasze Korzenie” nr 18 - 2021 nr 1 format A4 (210 × 297 mm – szeroko¶æ × wysoko¶æ)nak³ad 600 egz.kolor druku CMYK+CMYKok³adka 4 s.¶rodek 80 s.: papier bia³y kredowany matowy 115 gok³adka karton bia³y 250 g, druk CMYK+CMYK+lakier matowy offsetowysposób ³±czenia grzbietu: szycie niæmiok³adka zakrywaj±ca z dwoma przegnieceniami, dwoma z³amami, przyklejona do grzbietutermin przyjêcia nak³adu: 2021 nr 1 – po podpisaniu umowy z wybranym wykonawc±; „Nasze Korzenie” nr 19 - 2021 nr 2 format A4 (210 × 297 mm – szeroko¶æ × wysoko¶æ)nak³ad 600 egz.kolor druku CMYK+CMYKok³adka 4 s.¶rodek ok.80 s.: papier bia³y kredowany matowy 115 g Liczba stron podana zosta³a orientacyjnie. Zamawiaj±cy zak³ada mo¿liwo¶æ zwiêkszenia ilo¶ci stron do 20%. Wykonawca mo¿liwo¶æ zwiêkszenia ilo¶ci stron uwzglêdni w cenie rycza³towej dla przedmiotowego elementu zamówienia.ok³adka karton bia³y 250 g, druk CMYK+CMYK+lakier matowy offsetowysposób ³±czenia grzbietu: szycie niæmiok³adka zakrywaj±ca z dwoma przegnieceniami, dwoma z³amami, przyklejona do grzbietutermin przyjêcia nak³adu: 2021 nr 2 – 31 X 2021Przed podpisaniem do druku muzeum prosi o przedstawienie wykonanej przez drukarniê makiety ka¿dego numeru ze stosunkowo wiern± prób± kolorystyczn±.2. „Biuletyn Muzealny” Muzeum Mazowieckiego w P³ocku - czasopismo, ISSN 1734-6835 - cztery numery: 55, 56, 57, 58 - 2021 nr 1; 2021 nr 2; 2021 nr 3; 2021 nr 4format A4 (210 × 297 mm; szeroko¶æ × wysoko¶æ)objêto¶æ 12 str. (nie ma ok³adki)nak³ad 500 egz.kolor druku CMYK+CMYK; papier kreda bia³a matowa 115 g³±czenie grzbietu zeszytoweZamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ rezygnacji z druku i dostawy jednego z czterech numerów „Biuletynu Muzealnego”, o czym Wykonawca zostanie niezw³ocznie powiadomiony.W powy¿szym przypadku Zamawiaj±cy zastrzega prawo do obni¿enia ³±cznej warto¶ci wynagrodzenia umowy o warto¶æ przedmiotowego elementu zamówienia. Wykonawca powy¿sze zastrze¿enie uwzglêdni przy obliczeniu ceny oferty. Przed podpisaniem do druku muzeum prosi o przedstawienie wykonanej przez drukarniê makiety ka¿dego numeru ze stosunkowo wiern± prób± kolorystyczn±.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79823000-9 - Us³ugi drukowania i dostawy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 255 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany Umowy w przypadkach okre¶lonych w art. 455 ust. 1 pkt 2 – 4 i ust. 2 ustawy Pzp oraz przewiduje zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ Umowy okre¶laj±c nastêpuj±cy rodzaj i zakres oraz warunki zmiany postanowieñ Umowy:Wynagrodzenia w przypadku:a) zmiany stawki podatku od towarów i us³ug (VAT), wynagrodzenie nale¿ne Wykonawcy zostanie odpowiednio zmienione w stosunku wynikaj±cym ze zmienionej stawki podatku od towarów i us³ug (VAT),b) w przypadku okre¶lonym w § 4 ust. 1, wynagrodzenie nale¿ne zostanie obni¿one o warto¶æ niewykonywanej czê¶ci przedmiotu zamówienia, zgodnie z § 2 ust.1,c) w przypadku zmiany zakresu ¶wiadczenia Umowy w zwi±zku z zaistnieniem okoliczno¶ci, tj. zaistnienia okoliczno¶ci nadzwyczajnych, np. dzia³añ wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, ska¿eñ radioaktywnych oraz istnieniem/zaistnieniem epidemii/pandemii, klêski ¿ywio³owej, jak huragany, powodzie, trzêsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy spowodowane przez osoby inne ni¿ pracownicy Wykonawcy i jego podwykonawców,Terminu realizacji Przedmiotu Umowy:1) w przypadku niemo¿no¶ci wykonywania przedmiotu Umowy w razie zaistnienia okoliczno¶ci nadzwyczajnych, np. dzia³añ wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, ska¿eñ radioaktywnych, termin wykonania przedmiotu Umowy przed³u¿ony zostanie o czas trwania okoliczno¶ci nadzwyczajnych uniemo¿liwiaj±cych wykonanie przedmiotu Umowy i - je¶li dotyczy – o czas niezbêdny do usuniêcia przeszkody uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu Umowy, powsta³ej w zwi±zku z okoliczno¶ciami nadzwyczajnymi, o których mowa powy¿ej,2) w przypadku niemo¿no¶ci wykonywania przedmiotu Umowy w zwi±zku z zaistnieniem/istnieniem epidemii/pandemii, klêski ¿ywio³owej, jak huragany, powodzie, trzêsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy spowodowane przez osoby inne ni¿ pracownicy Wykonawcy i jego podwykonawców - termin wykonania przedmiotu Umowy przed³u¿ony zostanie o czas trwania okoliczno¶ci uniemo¿liwiaj±cych wykonywanie przedmiotu Umowy, o których mowa powy¿ej i - je¶li dotyczy – o czas niezbêdny do usuniêcia przeszkody uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu Umowy w zwi±zku z okoliczno¶ciami, o których mowa powy¿ej.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-04-09 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na e PUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-09 11:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-05-08

2021-04-01 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Us³ugi

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.