eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GiżyckoModernizacja infrastruktury na cmentarzu komunalnym przy al. 1 Maja w Giżycku.



Ogłoszenie z dnia 2025-01-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury na cmentarzu komunalnym przy al. 1 Maja w Giżycku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Giżycko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671171

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja 1 Maja 14

1.5.2.) Miejscowość: Giżycko

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-500

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 798 617 743

1.5.8.) Numer faksu: 4887 428 52 41

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gizycko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gizycko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1030765

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja infrastruktury na cmentarzu komunalnym przy al. 1 Maja w Giżycku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90774707-9a89-428d-9c8c-e1bf8306fb29

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00027093

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051110/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.24 Modernizacja infrastruktury na cmentarzu komunalnym przy al. 1 Maja w Giżycku.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00632092

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.39.2024.MS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1353043,12 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: „Modernizacja infrastruktury na cmentarzu komunalnym przy al. 1 Maja w Giżycku” –w formule „zaprojektuj i wybuduj” zgodnie z założeniami programu funkcjonalno-użytkowego (dalej PFU) wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.
Program funkcjonalno-użytkowy stanowi załącznik nr 8 do niniejszego postępowania.
Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem:
ETAP I – Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztowej wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji
o pozwoleniu na budowę, w tym:
a) koncepcja architektoniczno-budowlana z opisem technicznym, technologicznym, materiałowym oraz częścią rysunkową (zagospodarowanie terenu, przekroje nawierzchni, rysunki elementów małej architektury i urządzeń) – 2 egzemplarze,
b) projekt budowlany wraz z uzyskaniem wszelkich uzgodnień, zgód, operatów, opinii, warunków, odstępstw, decyzji oraz opracowań geodezyjno-kartograficznych niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę (wraz z jego uzyskaniem) – 4 egzemplarze,
c) szczegółowy kosztorys ofertowy wraz z przedmiarem robót sporządzone w układzie branżowym, jako oddzielne opracowania dla poszczególnych rodzajów prac i robót – 2 egzemplarze,
d) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – 2 egzemplarze,
Opracowania należy wykonać w wersji elektronicznej na opisanej płycie CD lub DVD w postaci nieedytowalnej .pdf oraz edytowalnej – dopuszczalne formaty tekstowe: .doc, .docx, .rtf, rysunkowe: .dwg/.dxf, kosztorysowe: .ath.
e) nadzór autorski w zakresie robót wyszczególnionych w etapie II.
UWAGA 1: Koszt wykonania Etapu I nie może przekroczyć 5% ceny oferty brutto.
UWAGA2: Wykonawca ma obowiązek konsultowania, uzgadniania, a także uzyskania finalnej akceptacji Zamawiającego dla poszczególnych rozwiązań techniczno – funkcjonalnych, które zostaną zawarte w Dokumentacji projektowej.

ETAP II - Wykonanie robót budowlanych wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu
na użytkowanie.

Zakres robót obejmuje w szczególności:
a) budowa, modernizacja ciągów komunikacyjnych,
b) wykonanie utwardzeń pod pojemniki na odpady,
c) wykonanie schodów terenowych wraz z metalowymi poręczami przy głównym ciągu komunikacyjnym,
d) wykonanie oświetlenia części głównych ciągów komunikacyjnych (LED),
e) położenie rur osłonowych typu HDPE przeznaczonych do budowy światłowodu,
f) modernizacja bram i furtek na cmentarz,
g) montaż elementów małej architektury, tj. tabliczek z oznaczeniami sektorów,
h) wykonanie nasadzeń drzew-15 dębów szypułkowych,
i) odwodnienie ciągów komunikacyjnych,
j) transport i utylizacja gruzu.

UWAGA 3: Etap II należy zakończyć uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.

ETAP III – Utrzymanie wykonanej roślinności::
a) Okres utrzymania dla drzew – 24 miesiące od dnia zakończenia odbioru końcowego,
b) Zakres utrzymania:
pielenie obszarów z nasadzeniami krzewami i bylinami,
przycinanie drzew,
podlewanie drzew,
wymiana palików do drzew,
ew. wymiana obumarłych sadzonek,
utylizacja odpadów powstałych w ramach gospodarowania zielenią.

Pozostałe wymagania:
1. Przedmiot zamówienia powinien zapewniać dostępność osobom ze szczególnymi potrzebami przez stosowanie uniwersalnego projektowania lub racjonalnych usprawnień wszystkich elementów zgodnie z Ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1062).
2. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze Umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy, stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ.
4. Zamawiający informuje, że na obszarze realizacji inwestycji obowiązuje Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego (Uchwała nr XV/98/2015 Rady Miejskiej w Giżycku z dnia 22 października 2015 r. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu zabudowy usługowej i mieszkaniowej, zawartego pomiędzy ulicami: Jagiełły, Staszica, Warszawską oraz Wodociągową w Giżycku).
5. Zamawiający, stosownie do art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 z późn. zm.)
Powyższy wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy dotyczy pracowników fizycznych wykonujących bezpośrednio roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia w zakresie:
a) robót rozbiórkowych,
b) robót ziemnych,
c) robót nawierzchniowych,
d) robót instalacyjnych,
e) montażu elementów małej architektury oraz urządzeń,
Powyższy wymóg nie dotyczy osób wykonujących wolne zawody, w tym projektantów, kierownika budowy i kierowników robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45112714-3 - Roboty w zakresie kształtowania cmentarzy

45215400-1 - Roboty na cmentarzach

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1427934,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1988650,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1427934,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LOG Krzysztof Szwejk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9570405709

7.3.3) Ulica: Bystry 5G

7.3.4) Miejscowość: Giżycko

7.3.5) Kod pocztowy: 11-500

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Część zamówienia, której wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom: dokumentacja projektowa. Nazwa i adres podwykonawcy - nie są znane na obecnym etapie.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1427934,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.