eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BochniaDostawa produktów farmaceutycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej



Ogłoszenie z dnia 2023-01-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa produktów farmaceutycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304349

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowska 31

1.5.2.) Miejscowość: Bochnia

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-700

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 14 615 32 33

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaopatrzenie@szpital-bochnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital-bochnia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://szpital-bochnia.pl/zamowienia-i-konkursy/zamowienia-publiczne/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa produktów farmaceutycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7f88019-64c9-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00027156

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039591/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.24 Dostawa produktów farmaceutycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00443005/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZ-271-1-51/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp. Opis przedmiotu zamówienie Dawka / opakowanie Jednostka miary "Ilość jednostek miary zamawiana
(wg. wielkości dawki/opakowania określonego przez Zamawiającego)"
1. 2. 3. 4. 5.
1. Amphotericin B proszek do przygot roztw do wlewu doż. 50 mg op. 42
2. Azithromycin pr.d/sporz.zaw. 200mg/5ml 20 ml op. 17
3. Azithromycin pr.d/sporz.zaw. 200mg/5ml 30 ml op. 21
4. Azithromycin "krople do oczu 15 mg/g 1,5%
x 6 poj" op. 288
5. Azitromycinum tabl. powl. 250 mg x 6 op. 1
6. Azitromycinum tabl. powl. 500 mg x 3 op. 48
7. Cefuroxime axetil pr.d/sporz.zaw 125mg/5ml 50ml op. 1
8. Cefuroxime axetil pr.d/sporz.zaw. 250mg/5ml 50ml op. 4
9. Chloramphenicol maść 2% - 5 g x 1 op. 31
10. Clarithromycin susp. 125mg/5ml 100ml x 1 op. 1
11. Clarithromycin susp. 250mg/5ml 100ml x 1 op. 28
12. Clindamycin kaps. 0,15g x 16 op. 1
13. Fluconazole r-r d/infuzji 2 mg/ml-100ml x 10 butelek op. 53
14. Fluconazole syrop 0,005 g/ml x 150 ml op. 1
15. Fosfomycin granulat 3 g saszetka op. 9
16. Garamycin gąbka 5 cm x 5 cm op. 4
17. Garamycin gąbka 0,13 g /10 x 10 x 0,5 cm op. 2
18. Gentamicin amp. 0,08 g / 2ml x 10 dożylna op. 51
19. Gentamicin amp. 0,04 / 1ml x 10 amp. op. 14
20. Imipenem / Cilastatin fiol. (0,5 g / 0,5 g) dożylny x fiolka op. 1712
21. Levofloxacin krople do oczu -5 mg/ml - 5 ml op. 3
22. Lewofloksacyna tabl. powl. 500 mg x 10 op. 58
23. Linezolid 0,6 g /300 ml x buteleka op. 728
24. Meropenem fiol. 0,5 g x 10 fiolek op. 27
25. Meropenem fiol. 1 g x 10 fiolek op. 488
26. Metronidazole + chlorquinaldol globulki a 0,25g + 0,1g x 10 op. 11
27. Mupirocin maść 20mg/g a 15g op. 17
28. Neomycin maść do oczu 0.5% - 3 g x 1 op. 23
29. Nifurantel + Nystatin globulki (500 mg Nifurantel + 200000 j.m. Nystatin) x 12 op. 27
30. Nifurantel + Nystatin maść dopochwowa (100 mg Nifurantelum + 40000 j.m. Nystatin)/g x 30 g op. 5
31. Norfloxacinum tabl. powl. 400 mg x 20 op. 1
32. Nystatin zaw. 2400000 j /24ml/5g x 1 op. 94
33. Nystatyna tabl. 500000 j.m. x 16 op. 1
34. Nystatyna tabl. dopochwowe 100000 j.m. x 10 tabl. op. 1
35. Ofloxacin krople do oczu 0,3% x 5 ml op 10
36. Spiramycin tabl. 3 mln x 10 op. 1
37. Tobramycin krople do oczu 0,3% x 5 ml op. 1
38. Tobramycin maść do oczu 0,3% x 3,5 g op. 1
39. Tobramycyna inj. 0,24g/80ml x 10 flakon op. 1
40. Mikonazol 2% żel do stosowania w jamie ustnej op. 12

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 135371,14 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp. Opis przedmiotu zamówienie Dawka / opakowanie Jednostka miary "Ilość jednostek miary zamawiana
(wg. wielkości dawki/opakowania określonego przez Zamawiającego)"
1. 2. 3. 4. 5.
1. Albumina ludzka 20%/100 ml x 1 flakon flakon 700
2. Albumina ludzka 20%/50ml x 1 flakon flakon 20

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 223936,27 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 162432,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 171427,17 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 162432,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 932081801

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 162432,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 191700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 211483,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 191700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 790003564

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 191700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.