Ogłoszenie z dnia 2025-01-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00641953/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-09
- 2024/BZP 00647085/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa utrzymania Placu Jana Pawła II w Rudzie Śląskiej w roku 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273545647
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 218
1.5.2.) Miejscowość: Ruda Śląska
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-710
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 322420133
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mpgm.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mpgm.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10260311.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarzadzanie nieruchomościami na zlecenie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa utrzymania Placu Jana Pawła II w Rudzie Śląskiej w roku 20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1bba2edb-d5bb-4f3a-be23-952efef0ed28
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00027173
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00641953
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EZ/10/U/TP/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 143367,53 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania Placu Jana Pawła II w Rudzie Śląskiej w 2025 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia, w tym wykonywanie zadań stałych i zadań bieżących.
Usługi muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami, wg powszechnie ob-owiązujących profesjonalnych standardów w tego rodzaju pracach oraz przy zachowaniu najwyższej staranności i bezpieczeństwa.
Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: osoby (lub osób) skierowanej do realizacji niniejszego zamówienia ze strony Wykonawcy w zakresie przedmiotu zamówienia (obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. samozatrudnienia, jako podwykonawcy).
Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób, uprawnienia Zamawia-jącego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbęd-nych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są w załączniku nr 5- projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy w sprawie zamówienia.
Przedmiotowe środki dowodowe: Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych w przedmiotowym postępowaniu.
Przedmiotowe środki dowodowe- NIE DOTYCZY.
Rozwiązania równoważne- NIE DOTYCZY.
Gwarancja- NIE DOTYCZY.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77313000-7 - Usługi utrzymania parków
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134741,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 241283,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134741,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Komunalnych DROGOS Piotr Kaliściak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312660695
7.3.3) Ulica: Kokotek 56
7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska
7.3.5) Kod pocztowy: 41-700
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH DROGOS PIOTR KALIŚCIAK
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH DROGOS PIOTR KALIŚCIAK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134741,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Sporządzenie wznowienia granic wraz z projektem podziału, projektów podziałów oraz ustalenie przebiegu granic działek ewidencyjnych między gruntami tworzącymi brzegi cieków naturalnych (...).
- "Sporządzenie planu ogólnego wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz opracowaniem ekofizjograficznym dla miasta Ruda Śląska"
- Dostawa materiałów opatrunkowych
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej w budynku przy ul. Kard. A. Hlonda 16 w Rudzie Śląskiej
- Dostawa lin szybowych dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. ODDZIAŁ KWK RUDA RUCH HALEMBA - grupa materiałowa: 284-18
- Sukcesywna dostawa środków czystości do jednostek organizacyjnych Fundacji ,,Unia Bracka"
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa polegająca na sprzątaniu i utrzymaniu należytego stanu sanitarno-porządkowego i estetycznego terenów zewnętrznych nieruchomości (...)
- Przebudowa ul. Cynkowej (dz. nr ewid. 346/23 i 347/15) w Piątkowisku
- Utrzymanie i konserwacja zieleni na terenie miasta Lubawa
- BUDOWA DROGI GMINNEJ UL. BORKOWSKIEJ NA ODCINKU OD GRANICY DZIAŁKI 146/5 DO UL. SAGALII W DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY
- Budowa placu zabaw w m. Wtelno
- Pielęgnacja rabat na obszarze gminy Pruszcz Gdański
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.