Ogłoszenie z dnia 2021-04-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00013918/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-05
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00027177 z dnia 2021-04-02 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sukcesywny odbiór, transport oraz zagospodarowanie w procesie recyklingu opakowań szklanych selektywnie zbieranych od gospodarstw domowych (odpady o kodzie 15 01 07) z ZUO w Promniku gmina Strawczyn
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI ODPADAMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W PROMNIKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292433971
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Świętej Tekli 62
1.5.2.) Miejscowość: Promnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-067
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: +41 346 12 43, +41 346 12 44
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pgo.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pgo.kielce.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pgo_kielce1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywny odbiór, transport oraz zagospodarowanie w procesie recyklingu opakowań szklanych selektywnie zbieranych od gospodarstw domowych (odpady o kodzie 15 01 07) z ZUO w Promniku gmina Strawczyn2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c26c573-7da9-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00027177
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00013918/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PGO/02/02/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 780000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Sukcesywny odbiór , transport oraz zagospodarowanie w procesie recyklingu opakowań szklanych selektywnie zbieranych od gospodarstw domowych (odpady o kodzie 15 01 07) Szacunkowa ilość odpadów, która zostanie przekazana Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy wyniesie: do 6.000 Mg (minimalna gwarantowana ilość odpadów do przekazania wynosi 4.000 Mg).Parametry jakościowe odpadów – odpady zanieczyszczone, głównie woreczkami/siatkami foliowymi i workami na śmieci oraz resztkami produktów z opakowań; szacunkowa ilość masowa takich zanieczyszczeń 5÷45% (średnio ok. 35%); Zamawiający zapewnia odbiór tych zanieczyszczeń (kod 19 12 12) z odpłatnością ze strony Wykonawcy w wysokości 1 zł/Mg netto.Wykonawca zobowiązany jest do sukcesywnego, cyklicznego odbioru odpadu, którego miesięczna ilość będzie wahała się od 300 Mg do 500 Mg. Wykonawca winien założyć, że harmonogram cyklicznego odbioru odpadów winien być równomiernie rozłożony (w ujęciu miesięcznym) poza pierwszymi 3 miesiącami okresu realizacji umowy. W tym okresie Wykonawca musi przewidzieć zwiększenie miesięcznych odbiorów odpadu o ok. 50% celem odbioru masy odpadu skumulowanej przez Zamawiającego w okresie 2021r poprzedzającym podpisanie umowy. W pozostałych miesiącach realizacji umowy minimalna gwarantowana ilość przekazywanego odpadu wyniesie 300 Mg/m-c. Wykonawca organizując odbiory odpadu winien również uwzględnić, że Zamawiający posiada następujące techniczne zdolności operacyjne związane z awizacją i załadunkiem odpadu:• Załadunek odpadu może się odbywać jedynie w godzinach pracy zakładu, tj. w dni pracujące w godz. 6:30 ÷ 20:30. Załadunek leży po stronie Zamawiającego.• W ujęciu dobowym istnieje techniczna i organizacyjna możliwość załadunku max, 3-4 samochodów po ok. 20÷24 Mg ładowności.• Terminy odbiorów/transportów odpadów winny być uzgadniane każdorazowo z Zamawiającym z wyprzedzeniem 24h (awizacja w BDO do godz. 13:00 w dniu roboczym poprzedzającym dzień odbioru); Zamawiający rezerwuje sobie prawo do odrzucenia każdej awizacji do godz. 15:00 np. z uwagi na dostępność odpadu lub brak możliwości operacyjnych (załadunku). Odrzucenie awizacji przez Zamawiającego nie skutkuje odpowiednim zmniejszeniem miesięcznego limitu (300 Mg/m-c).2. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w:a) opis przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90513000-6 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 874800,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 997920,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 874800,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SAR RECYKLING Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542748917
7.3.3) Ulica: Ul. Krasińskiego 29/9
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-019
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 874800,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
2021-04-02 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług odbioru , wywozu i zagospodarowania stałych odpadów komunalnych z Inspektoratów i Biur Terenowych Oddziału ZUS: Radzyń Podlaski, Biała Podlaska, Kraśnik, Parczew, Puławy, Łęczna
- ,,ODBIÓR I TRANSPORT ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCIENIELI NIERUCHOMOŚCI Z TERENU GMINY PERZÓW"
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych
- Usługa załadunku, transportu, segregacji i utylizacji zmieszanych odpadów budowlanych oraz zawierających azbest
- Sukcesywny odbiór i wywóz odpadów komunalnych wytworzonych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonego w Płocku
- Usługa odbioru i zagospodarowania produktów spożywczych przeterminowanych, nieprzydatnych do spożycia zaliczanych do kat. 3
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.