Ogłoszenie z dnia 2022-01-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bieżąca obsługa i wykonywanie usług konserwacji oświetlenia zlokalizowanego
na obiektach administrowanych przez Zamawiającego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Szczecin - Zakład Usług Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684232
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ku Słońcu 125A
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 71-080
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.kordecka@zuk.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zuk.szczecin.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżąca obsługa i wykonywanie usług konserwacji oświetlenia zlokalizowanegona obiektach administrowanych przez Zamawiającego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b264dac8-6320-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00027203
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00033787/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Bieżąca obsługa i wykonywanie usług konserwacji oświetlenia zlokalizowanego na obiektach administrowanych przez Zamawiającego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00327555/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Usługa może być świadczona tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze. Wykonawca jest właścicielem instalacji oświetleniowych położonych na terenie miasta Szczecin i nie wyraża zgody na prowadzenie przez podmiot trzeci jakichkolwiek prac na jego instalacjach. Z istoty prawa własności wynika, że co do zasady Wykonawca jest jedynym podmiotem uprawnionym do korzystania z infrastruktury oświetleniowej będącej jego własnością
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: C/8/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest bieżąca obsługa i wykonywanie usług konserwacji oświetlenia zlokalizowanego na obiektach administrowanych przez Zamawiającego.
2. Ilość punktów świetlnych zawiera załącznik nr 1 stanowiący integralną część umowy.
3. Zakres zamówienia obejmuje:
1) konserwację i bieżące utrzymanie oświetlenia, czyli planowe czynności eksploatacyjne zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami o eksploatacji
i polskimi normami w sprawie szczegółowych zasad eksploatacji urządzeń oświetlenia elektrycznego, obejmujące w szczególności oględziny urządzeń oświetlenia elektrycznego wraz z oceną stanu urządzeń oraz awaryjne czynności eksploatacyjne obejmujące, w tym:
a) wymianę uszkodzonych elementów układu zasilania i sterowania,
b) naprawę lub wymianę uszkodzonych kabli,
c) wymianę źródeł światła, oprawek, dławików,
d) wymianę uszkodzonych i połamanych słupów,
e) wymianę wysięgników,
f) wymianę uszkodzonych tabliczek słupowych,
g) wymianę drzwiczek latarni,
h) kwartalne i doraźne kontrole stanu oświetlenia przeprowadzone z udziałem przedstawiciela Zamawiającego,
i) likwidacja awarii oświetlenia nie wynikającej z aktów wandalizmu i działania sil natury,
j) mycie kloszy na latarniach w okresie wiosennym,
2) usuwanie skutków uszkodzeń, innych niż określone w ust. 3 pkt 1, czyli usuwanie skutków:
a) awarii,
b) uszkodzeń oświetlenia spowodowanych kolizjami drogowymi,
c) aktów wandalizmu,
d) działania sił natury (klęski żywiołowe),
3) modernizację mająca na celu poprawę jakości i efektywności oświetlenia, tj.:
a) przygotowanie założeń do koncepcji pn. „Poprawa jakości i efektywności
oświetlenia parkowego w całości lub części na obiektach administrowanych przez
Zakład Usług Komunalnych” z udziałem oraz w uzgodnieniu z Zamawiającym,
b) przedłożenia Zamawiającemu założeń do koncepcji, o których mowa wyżej,
w terminie 30 dni od daty złożenia wniosku przez Zamawiającego,
c) wykonania poprawy jakości i efektywności oświetlenia w oparciu o przyjęte
założenia do koncepcji, zgodnie z dyspozycjami Zamawiającego,
d) na zlecenie Zamawiającego, w przypadkach koniecznych, rozbudowę istniejącej
sieci oświetlenia parkowego dla poprawy bezpieczeństwa mieszkańców.
4.5.3.) Główny kod CPV: 65320000-2 - Eksploatacja instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 250000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 250000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 250000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENEA Oświetlenie Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8521962912
7.3.3) Ulica: ul. Ku Słońcu 34
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-080
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 250000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) styczeń - listopad 2022 r.: za wykonaną konserwację i bieżące utrzymanie oświetlenia - wynagrodzenie częściowe – miesięczne, stanowiące iloczyn cen jednostkowych i ilości punktów świetlnych, ustalone po wykonaniu usługi w ww. miesiącach, płatne na podstawie faktury wystawianej przez Wykonawcę wraz z kopią protokołu odbioru prac, przy czym:
a) cena miesięczna za konserwację i bieżące utrzymanie oświetlenia (właściciel sieci oświetleniowej i słupów oświetleniowych - Wykonawca) odnośnie jednego punktu świetlnego – 17,50 zł + VAT - zgodnie z obowiązującymi przepisami,
b) cena miesięczna za konserwację i bieżące utrzymanie oświetlenia (właściciel sieci oświetleniowej i słupów oświetleniowych – Gmina Miasto Szczecin – zasilanie z sieci Wykonawcy oraz właściciel sieci oświetleniowej – Wykonawca, właściciel słupów oświetleniowych - Gmina Miasto Szczecin) odnośnie jednego punktu świetlnego – 14,00 zł + VAT - zgodnie z obowiązującymi przepisami,
2) grudzień 2022 r.: za konserwację i bieżące utrzymanie oświetlenia - wynagrodzenie miesięczne stanowiące iloczyn cen jednostkowych i ilości punktów świetlnych, na podstawie faktury wystawionej i przedłożonej w siedzibie Zamawiającego przez Wykonawcę, dnia 16.12.2022 r., wraz z kopią protokołu odbioru prac, przy czym:
a) cena miesięczna za konserwację i bieżące utrzymanie oświetlenia (właściciel sieci oświetleniowej i słupów oświetleniowych - Wykonawca) odnośnie jednego punktu świetlnego – 17,50 zł + VAT - zgodnie z obowiązującymi przepisami,
b) cena miesięczna za konserwację i bieżące utrzymanie oświetlenia (właściciel sieci oświetleniowej i słupów oświetleniowych – Gmina Miasto Szczecin – zasilanie z sieci Wykonawcy oraz właściciel sieci oświetleniowej – Wykonawca, właściciel słupów oświetleniowych - Gmina Miasto Szczecin) odnośnie jednego punktu świetlnego – 14,00 zł + VAT - zgodnie z obowiązującymi przepisami,
3) za usuwanie skutków uszkodzeń niezależnie od tego, kto jest właścicielem majątku
- na podstawie kosztorysów powykonawczych sporządzonych w oparciu
o aktualnie obowiązujące katalogi z zastosowaniem wskaźników do kosztorysowania z kwartału poprzedzającego okres realizacji prac określone w informatorach SEKOCENBUD wydawanych przez Ośrodek Wdrożeń Ekonomiczno – Organizacyjnych Budownictwa PROMOCJA
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- "Termomodernizacja budynku Kapitanatu Portu Szczecin: ocieplenie ścian zewnętrznych"
- Przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej w budynkach mieszkalnych przy ul. Edmunda Bałuki 21 oficyna lewa, ul. Bohaterów Getta Warszawskiego 17 oficyna prawa i oficyna na wprost w Szczecinie
- Budowa parkingu wraz z kanalizacją deszczową przy ul. Podbórzańskiej w Szczecinie - etap II
- Remont budynków nr 39 i 40, zlokalizowanych na ternie Składu Mosty.
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń w formie online z 3 obszarów tematycznych.
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie przeglądów, konserwacji i napraw pojazdów eksploatowanych w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Szczecinie wraz z Laboratorium Drogowym.
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.