Ogłoszenie z dnia 2021-04-02
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00027215 z dnia 2021-04-02 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup emulsji asfaltowej C65B3 PU/RC do remontów cząstkowych dróg powiatowych na terenie Powiatu Zielonogórskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zielonogórski Zarząd Dróg
1.3.) Oddział zamawiającego: Zamówienia Publiczne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 97124700700011
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Górzykowo 1
1.5.2.) Miejscowość: Sulechów
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 68 385 95 00
1.5.8.) Numer faksu: +48 68 385 95 07
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@bip.pzzd.zgo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wrota.lubuskie.pl/pzzd_gorzykowo/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzzdgorzykowo.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Realizacja zadań zarządcy dróg
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup emulsji asfaltowej C65B3 PU/RC do remontów cząstkowych dróg powiatowych na terenie Powiatu Zielonogórskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe542999-74f5-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00027215
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003610/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup emulsji asfaltowej C65B3 PU/RC do remontów cząstkowych dróg powiatowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZZD.272.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 161201 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup emulsji asfaltowej C65B3 PU/RC do remontów cząstkowych dróg powiatowych na terenie Powiatu Zielonogórskiego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.2. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić Zamawiającemu odbiór emulsji z wytwórni lub punktu odbioru emulsji (zbiornik) znajdujący się w odległości nie większej jak 10 km od siedziby Zamawiającego na terenie Powiatu Zielonogórskiego. Kationowa emulsja asfaltowa, stanowiąca przedmiot zamówienia powinna spełniać wymagania normy PN-EN 13808:2013-10. 3. Odbiór zakupionej emulsji odbywał się będzie transportem własnym Zamawiającego w godz. 7:00-8:00, przez 7 dni w tygodniu. 4. Jednorazowe zapotrzebowanie na emulsję wynosić będzie do 1 ½ tony. Ilość zatankowanej emulsji będzie obliczana poprzez ważenie pojazdu przed i po zatankowaniu.5. Sprzedawana emulsja musi posiadać właściwą temperaturę tj. ok +50 stopni C. Zamawiający będzie zgłaszał dzienne zapotrzebowanie na materiał telefonicznie. 6. Pełna realizacja zamówienia tj. zakup emulsji w ilości 98 ton uzależniona będzie od dobrych warunków atmosferycznych pozwalających na wykonywanie prac drogowych z użyciem emulsji tj.: (pogoda bezdeszczowa, temperatura min. +10 stopni Celsjusza) oraz rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.7. Każdorazowo, Wykonawca wraz z dostawą zamówionej przez Zamawiającego partii emulsji, zobowiązany jest do dostarczenia dokumentów potwierdzających, że dostarczona emulsja spełnia wymagania, określone przez Zamawiającego w dokumentach niniejszego zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44113620-7 - Asfalt
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 175988,4
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 175988,4
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 175988,4
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BITUNOVA SP. Z O. O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 530941152
7.3.3) Ulica: WÓLCZYŃSKA
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 01-919
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 175988,40
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-122021-04-02 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z SULECHOWA
więcej: przetargi w Sulechowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.