eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KozieniceDostawa oleju opa³owego do Kozienickiego Centrum Rekreacji i Sportu



Og³oszenie z dnia 2023-01-12


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opa³owego do Kozienickiego Centrum Rekreacji i Sportu

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Kozienickie Centrum Rekreacji i Sportu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142724908

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Legionó­w 4

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kozienice

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-900

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 486117200

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.pzp@kcris.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.kcris.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

dzia³alno¶æ sportowo-rekreacyjna, dzia³alno¶æ obiektów sportowych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju opa³owego do Kozienickiego Centrum Rekreacji i Sportu

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-be50d7d9-9263-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00027222

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-01-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

kcris.zetopzp.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: kcris.zetopzp.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp., odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r. poz. 344 z pó¼. zm.).
2. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej:
a) za po¶rednictwem Platformy zamówieñ publicznych pod adresem: kcris.zetopzp.pl (sk³adanie ofert, wyja¶nienia tre¶ci SWZ (pytania i odpowiedzi), zmiana tre¶ci SWZ, zmiana terminu sk³adania i otwarcia ofert),
b) drog± elektroniczn± pod adresem: przetargi@kcris.pl (korespondencja inna ni¿ wymieniona w punkcie a.
3. Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp., podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertê, a tak¿e o¶wiadczenie o jakim mowa w rozdziale X ust. 1 SWZ sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na Platformie zamówieñ publicznych. Instrukcja zak³adania konta na Platformie zamówieñ publicznych dostêpna jest pod adresem https://kcris.zetopzp/#/help
Szczegó³owe informacje znajduj± siê w rozdziale XIII SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Kozienickie Centrum Rekreacji i Sportu, ul. Legionów 4, 26 – 900 Kozienice
2) kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Kozienickim Centrum Rekreacji i Sportu: e-mail: iod@kcris.pl ,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji, znak: WRT.26.02.2023
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.,
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy,
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia),
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników),
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego),
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WRT.26.02.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywnym dostarczaniem przez Wykonawcê oleju opa³owego lekkiego L-1, kod CN: 27101947 do Kozienickiego Centrum Rekreacji i Sportu, do ogrzewania hali pneumatycznej znajduj±cej siê na terenie Zespo³u Szkó³ Nr 1 im. Legionów Polskich w Kozienicach w szacunkowej ilo¶ci 50.000 litrów (50m3).
Parametry techniczne:
1. Gêsto¶æ w temperaturze 150C jednostka: kg/m3 wymagania: <=860,0
2. Temperatura zap³onu jednostka: 0C wymagania: >55,0
3. Temperatura p³yniêcia jednostka: 0C wymagania: <= -20
4. Zawarto¶æ siarki jednostka: %(m/m) wymagania: <=0,10
5. Warto¶æ opa³owa jednostka: MJ/kg wymagania: >=42,6
6. Lepko¶æ kinematyczna
w temperaturze 200C jednostka: mm2/s wymagania: <=6,000
Sukcesywnie dostarczany olej opa³owy musi spe³niaæ wymagania Polskiej Normy PN-C-96024 „Przetwory naftowe. Oleje opa³owe” w zakresie oleju opa³owego lekkiego gatunku L-1 oraz wymagania Rozporz±dzenia Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dotycz±cych zawarto¶ci siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których bêd± stosowane ciê¿kie oleje opa³owe (Dz.U. z dnia 14 grudnia 2016 r. poz. 2008) oraz musi byæ zgodny ze ¦wiadectwem jako¶ci wystawionym przez producenta paliw lub przez jednostki upowa¿nione do wykonywania badañ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-02-01 do 2023-12-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferta Wykonawcy musi zawieraæ ostateczn±, sumaryczn± cenê obejmuj±c± wszystkie koszty. Cena oferty winna zawieraæ wszelkie koszty niezbêdne do zrealizowania zamówienia z uwzglêdnieniem ryzyka Wykonawcy, w tym tak¿e op³aty zwi±zane z kosztem robocizny, materia³ów, pracy sprzêtu, ¶rodków transportu technologicznego niezbêdnego do wykonania us³ugi, koszt nak³adów, prac nieprzewidzianych, a niezbêdnych do wykonania zamówienia oraz wszystkie inne koszty, które bêd± musia³y byæ poniesione przy wykonaniu zamówienia (us³ugi) w tym op³aty ponoszone za dostarczone odpady do utylizacji. Ofertê cenow± nale¿y skalkulowaæ w oparciu o wszystkie dane z SWZ wraz z za³±cznikami.
2. Jako punkt odniesienia Wykonawca wska¿e cenê NETTO za 1 m3 oleju opa³owego L-1 podan± na stronie https://www.orlen.pl/pl/dla-biznesu/hurtowe-ceny-paliw (Hurtowe Ceny Paliw Orlen S.A. dla Biznesu) i OBOWI¡ZUJ¡C¡ W DNIU OPUBLIKOWANIA OG£OSZENIA O ZAMÓWIENIU w Biuletynie Zamówieñ Publicznych.
3. Wykonawca wska¿e w formularzu ofertowym wysoko¶æ sta³ego upustu od ceny wskazanej w ust. 2, który bêdzie obowi±zywa³ przez ca³y okres trwania umowy. Nastêpnie cenê jednostkow± z ust. 2, POMNIEJSZON¡ o udzielony rabat, nale¿y pomno¿yæ przez szacunkow± ilo¶æ oleju planowan± do zakupu w okresie realizacji zamówienia. Do tak obliczonej warto¶ci netto oferty nale¿y dodaæ podatek od towarów i us³ug (VAT) obowi±zuj±cy na dzieñ sk³adania ofert.
4. Cena musi byæ podana w z³otych polskich cyfrowo i s³ownie, w zaokr±gleniu do drugiego miejsca po przecinku.
5. W przypadku rozbie¿no¶ci pomiêdzy cen± podan± cyfrowo a s³ownie, jako warto¶æ w³a¶ciwa zostanie przyjêta cena podana s³ownie.
6. Je¿eli w zaoferowanej cenie s± towary których nabycie prowadzi do powstania u Zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i us³ug (VAT) to Wykonawca wraz z ofert± sk³ada o tym informacjê wskazuj±c nazwê (rodzaj) towaru lub us³ugi, których dostawa lub ¶wiadczenie bêdzie prowadziæ do jego powstania, oraz wskazuj±c ich warto¶æ bez kwoty podatku. Niez³o¿enie przez Wykonawcê informacji bêdzie oznacza³o, ¿e taki obowi±zek nie powstaje.
7. W okoliczno¶ciach, o których mowa w ust. 5 Zamawiaj±cy w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek VAT, który mia³by obowi±zek rozliczyæ zgodnie z tymi przepisami.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas dostawy od z³o¿enia zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w rozdziale IX SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu,
2) Nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania na podstawie art.24 ust.1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy wyka¿±, ¿e posiadaj± aktualn± koncesjê w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi, w zakresie objêtym przedmiotem zamówienia zgodnie z ustaw± z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 1385 z pó¼n. zm).
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3. Pozosta³e warunki Zamawiaj±cego:
1) dostawy bêd± realizowane sukcesywnie, etapami, wg potrzeb Zamawiaj±cego w ilo¶ciach i terminach wyznaczonych przez Zamawiaj±cego na podstawie zamówienia z³o¿onego drog± elektroniczn± (e-mail). Do ka¿dej dostawy wymagane jest do³±czenie ¶wiadectwa jako¶ci dostarczonej partii oleju opa³owego, wystawione przez producenta.
2) Termin realizacji dostawy: maksymalnie do 48 godzin od daty z³o¿enia zamówienia
3) Zamawiaj±cy nie bêdzie ponosi³ ¿adnych innych kosztów, oprócz wymienionych przez Wykonawców w z³o¿onych ofertach. Przedmiot zamówienia obejmuje równie¿ transport, za³adunek i roz³adunek oleju opa³owego.
4) Okre¶lona w punkcie IV. Opis przedmiotu zamówienia ilo¶æ oleju opa³owego jest jedynie ilo¶ci± szacunkow±. Niewykorzystane ilo¶ci oleju nie bêdzie powodowa³o ¿adnych roszczeñ ze strony Wykonawcy. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiêkszenia wielko¶ci dostaw do 20% w stosunku do wielko¶ci szacunkowych.
5) Wykonawca zobowi±zany jest nale¿ycie zabezpieczyæ towar na czas transportu, za który ponosi ca³kowit± odpowiedzialno¶æ.
6) Zap³ata nastêpowaæ bêdzie przelewem bankowym na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze, w terminie 14 dni od daty otrzymania przez zamawiaj±cego prawid³owo wystawionej faktury.
7) Jednorazowo zamawiana bêdzie dostawa oleju opa³owego w granicach 1000 – 9000 litrów. Podana ilo¶æ ma charakter szacunkowy, niewi±¿±cy i uzale¿niona jest od bie¿±cego zapotrzebowania Zamawiaj±cego.
8) Dostawy oleju opa³owego bêd± mog³y byæ realizowane w dni robocze w godzinach 7.30 do 15.00. Dniami roboczymi s± dni od poniedzia³ku do pi±tku z wy³±czeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e w wyj±tkowych sytuacjach dostawy mog± byæ realizowane w dni wolne od pracy.
9) Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ wykonywania badañ oleju opa³owego na koszt i ryzyko Wykonawcy, gdyby jako¶æ dostarczonego oleju nie by³a w³a¶ciwa. W takim przypadku Wykonawca opró¿ni zbiorniki z niew³a¶ciwego oleju oraz dostarczy w³a¶ciwy towar na swój koszt bez dodatkowego wynagrodzenia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego tej samej grupy kapita³owej (za³±cznik nr 6);

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (Za³±cznik 3 do SWZ) oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania (za³±cznik 4 do SWZ).
2. Informacje zawarte w o¶wiadczeniach, o których mowa w pkt 1, stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Za³±cznik nr 3a do SWZ - O¶wiadczenie Podmiotu udostêpniaj±cego o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu
2. Za³±cznik nr 4 do SWZ - O¶wiadczenie Wykonawcy o wykluczeniu
3. Za³±cznik nr 4a do SWZ - O¶wiadczenie Podmiotu udostêpniaj±cego o wykluczeniu
4. Za³±cznik nr 5 do SWZ - O¶wiadczenie o podwykonawcach
5. Za³±cznik nr 6 do SWZ - O¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do grupy kapita³owej
6. Za³±cznik nr 7 do SWZ - O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1 Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3 Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, jaki zakres zamówienia wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4 O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany umowy w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach:
1) wyst±pienia si³y wy¿szej, powoduj±cej konieczno¶æ wprowadzenia zmian do umowy. Przez dzia³anie si³y wy¿szej nale¿y rozumieæ zdarzenie b±d¼ po³±czenie zdarzeñ obiektywnie niezale¿nych od stron umowy, które istotnie utrudniaj± wykonywanie zobowi±zañ wynikaj±cych z umowy, których strony umowy nie mog³y przewidzieæ przed zawarciem umowy i którym nie mog³y zapobiec, ani ich przezwyciê¿yæ i im przeciwdzia³aæ poprzez dzia³anie z nale¿yt± staranno¶ci±. Wykonawca jest zobowi±zany niezw³ocznie poinformowaæ Zamawiaj±cego o fakcie zaistnienia si³y wy¿szej oraz wskazaæ zakres i wp³yw, jakie zdarzenie ma na realizacjê przedmiotu umowy,
2) zmiany przepisów dotycz±cych podatku VAT. Cena brutto bêdzie podlegaæ waloryzacji
o ró¿nicê w kwocie podatku VAT wynikaj±cej ze zmiany stawki podatku na stawkê podatku obowi±zuj±cego w dniu powstania obowi±zku podatkowego,
2. W przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci, o których mowa w pkt. 1, Wykonawca zwróci siê do Zamawiaj±cego z wnioskiem o dokonanie zmiany umowy, zawieraj±cym stosowne uzasadnienie. Wniosek winien byæ z³o¿ony w formie pisemnej.
3. Zamawiaj±cy po zapoznaniu siê z uzasadnieniem i przy uwzglêdnieniu okoliczno¶ci sprawy dokona oceny zasadno¶ci zmiany umowy.
4. Wszelkie zmiany umowy musz± byæ dokonywane na podstawie obustronnie uzgodnionych pisemnych aneksów do umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-01-20 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: kcris.zetopzp.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-20 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-02-18

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Szczegó³owy opis postêpowania znajduje siê w SWZ

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.