Og³oszenie z dnia 2021-04-02
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00029124/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-08
- 2021/BZP 00043993/01 - Wynik z dnia 2021-04-29
Og³oszenie nr 2021/BZP 00027224 z dnia 2021-04-02 |
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Nowa ods³ona Gminy Borki – Rewitalizacja. Zagospodarowanie drzewostanu i zieleni w m. Wola Osowiñska (III etap).
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA BORKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019885
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 41
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Borki
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-345
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 857 42 08
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wojt@gminaborki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://ugborki.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nowa ods³ona Gminy Borki – Rewitalizacja. Zagospodarowanie drzewostanu i zieleni w m. Wola Osowiñska (III etap).
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b5cf82db-9334-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00027224
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-04-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00004083/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 „Nowa ods³ona Gminy Borki - Rewitalizacja. Zagospodarowanie drzewostanu i zieleni w m. Wola Osowiñska (III etap)”
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Program Operacyjny: Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014- 2020, Dzia³anie: 13.4 Rewitalizacja obszarów wiejskich
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/ https://ugborki.bip.lubelskie.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej e-mail: infrastruktury@gminaborki.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP). 2 Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. 3. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem nale¿y pos³ugiwaæ siê numerem referencyjnym.4. Za termin przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.5. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.6. Wszelkie dokumenty, zawiadomienia oraz informacje przekazywane przez wykonawcê po otwarciu ofert, powinny byæ przekazywane ze skrzynki ePUAP Wykonawcy wskazanej w ofercie.7. Wykonawca po up³ywiet erminu do sk³adania ofert nie mo¿e skutecznie dokonaæ zmiany ani wycofaæ z³o¿onej oferty.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. W sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e: 1.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Borki. 1.2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – inspektor@cbi24.pl 1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 1.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp. 1.5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane na czas przewidziany przepisami prawa. 1.6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Pzp.2. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.3. Posiada Pani/Pan:3.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;3.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; 3.3. na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; 3.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.4. Nie przys³uguje Pani/Panu:4.1. w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;4.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;4.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 5. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Panu/Pani obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od Wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RRI.271.1.2.2021.MW
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia s± us³ugi w zakresie kszta³towania terenów zielonych - wycinki drzew, frezowania korzeni drzew, ciêæ pielêgnacyjnych drzew w tym zastosowanie wi±zañ elastycznych, wykaszania chwastów, wykonania trawników, rabat, nasadzenia zieleni na dzia³ce nr 645/1 w m. Wola Osowiñska na terenie zabytkowego zespo³u parkowego w miejscowo¶ci Wola Osowiñska. Wszystkie prace zwi±zane z wycink± i ciêciami pielêgnacyjnymi na terenie Zespo³u Parkowego nale¿y wykonywaæ metod± tradycyjn± oraz alpinistyczn±. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu „Nowa ods³ona Gminy Borki - Rewitalizacja” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego: Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Dzia³anie: 13.4 Rewitalizacja obszarów wiejskich. Nazwa zadania inwestycyjnego: Nowa ods³ona Gminy Borki – Rewitalizacja. Zagospodarowanie drzewostanu i zieleni w m. Wola Osowiñska (III etap)”.2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie ca³ego zakresu prac opisanego w za³. Nr 1 do SWZ, w tym:2.1. usuniêcie 115 drzew (w tym drzewa dwu, trzy i cztero pniowe) zgodnie z decyzj± nr INI.5146.26.3.2020 z dnia 02.04.2020 r. obejmuj±c± pozwolenie na prowadzenie prac konserwatorskich, w tym usuniêcie drzew z nieruchomo¶ci, bêd±cej wpisanym do rejestru zabytków parkiem, ogrodem lub inn± form± zaprojektowanej zieleni oraz decyzj± nr INI.5146.26.5.2020 z dnia 27.05.2020 r. obejmuj±c± udzielenie zezwolenia na usuniêcie 115 drzew w obrêbie zespo³u dworsko-parkowego w Woli Osowiñskiej, wpisanego do rejestru pod nr A/769. 2.2. Wykonanie ciêæ pielêgnacyjnych w koronach 250 drzew rosn±cych na terenie parku zgodnie z decyzj± nr INI.5146.26.3.2020 z dnia 02.04.2020 r. obejmuj±c± pozwolenie na prowadzenie prac konserwatorskich w tym wykonanie ciêæ pielêgnacyjnych, sanitarnych i prze¶wietlaj±cych.2.3. Po wycince drzew (115szt.) nale¿y wykonaæ karczowanie karp oraz frezowanie karp. Karczowanie oraz frezowanie karp nale¿y równie¿ wykonaæ w miejscach gdzie wcze¶niej zosta³y drzewa usuniête (oko³o 136 karp do frezowania o obwodzie od 40-120 cm). Frezowanie wykonaæ na g³êboko¶æ co najmniej 0,3 m poni¿ej poziomu gruntu z uzupe³nieniem ziemi± urodzajn± miejsca po usuniêtej karpie2.4. Pozyskany surowiec-drewno, ga³êzie z wycinki drzew Wykonawca zobowi±zuje siê zabraæ z terenu w zabytkowym zespole parkowym w m. Wola Osowiñska w³asnym kosztem i staraniem.2.5. Wykoszenie chwastów i jednorocznych samosiewów i podrostów w terenie zadrzewionym2.6. Wykonanie trawników.2.7. Sadzenie drzew i krzewów.2.8. Wykonanie rabat kwiatowych z ro¶lin ozdobnych, obsadzenie ich bylinami i ro¶linami cebulkowymi.2.9. Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej.2.10. Wykonawca zobowi±zany jest równie¿ do uporz±dkowania terenu prac. 2.11. Ze wzglêdu na wystêpowanie wielu gatunków ro¶lin objêtych ca³kowit± lub czê¶ciow± ochron± prawn± Zamawiaj±cy nie zezwala na wjazd pojazdami mechanicznymi na teren zabytkowego zespo³u parkowego w m. Wola Osowiñska, z wy³±czeniem wywozu pni oraz zrêbków, wy³±cznie ¶cie¿kami wyznaczonymi przez osobê kieruj±c± pracami konserwatorskimi, restauratorskimi zwi±zanymi z pielêgnacj± drzew. 3. Szczegó³owy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia okre¶la dokumentacja projektowa, decyzje administracyjne z za³±cznikami (za³. nr 1 do SWZ) oraz wzór umowy (za³. Nr 6 do SWZ).4. Okre¶lenie wymagañ dotycz±cych zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê osób na podstawie umowy o prace:4.1. Zamawiaj±cy stosownie do art. 95 ust 1 Pzp, wymaga aby czynno¶ci zwi±zane z wykonywaniem wszystkich robót objêtych zamówieniem wskazane i opisane w Szczegó³owych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (dot. pilarzy – wycinka drzew), których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (j.t. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z pó¼n. zm.), by³y wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcê na podstawie stosunku pracy.4.2. Obowi±zek ten dotyczy równie¿ Podwykonawców – Wykonawca jest zobowi±zany zawrzeæ w ka¿dej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowi±zuj±ce Podwykonawców do zatrudnienia na podstawie stosunku pracy wszystkich osób wykonuj±cych wskazane wy¿ej czynno¶ci. Szczegó³owe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy ww. osób oraz kontrolowanie tego obowi±zku przez Zamawiaj±cego i przewidziane z tego tytu³u sankcje okre¶lone s± we wzorze umowy (za³±cznik nr 6 do SWZ).4.3. Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni osoby te na okres niezbêdny do wykonania danych czynno¶ci. W przypadku rozwi±zania stosunku pracy przez pracownika lub pracodawcê przed zakoñczeniem tego okresu, Wykonawca jest obowi±zany do zatrudnienia na to miejsce inn± osobê.4.4. Powy¿sze wymaganie nie dotyczy czynno¶ci wykonywanych przez osobê/y prowadz±c±/e jednoosobow± dzia³alno¶æ gospodarcz±.4.5. Czynno¶ci nadzoru nad wykonywaniem przedmiotowych prac realizowane przez personel Wykonawcy (osoby kieruj±ce pracami) nie podlegaj± rygorowi zatrudnienia na podstawie stosunku pracy. Powy¿sze dotyczy tak¿e dostawców materia³ów.6. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych czê¶ci zamówienia.7. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert wariantowych.8. Zamawiaj±cy nie okre¶la przedmiotowych ¶rodków dowodowych.9. Zamawiaj±cy nie przewiduje mo¿liwo¶ci z³o¿enia oferty w postaci katalogów elektronicznych.10. Zgodnie z art. 256 Pzp. Zamawiaj±cy mo¿e uniewa¿niæ postêpowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania ofert, je¿eli wyst±pi³y okoliczno¶ci powoduj±ce, ¿e dalsze prowadzenie postêpowania jest nieuzasadnione. 11. Zgodnie z art. 310 pkt. 1 Zamawiaj±cy mo¿e uniewa¿niæ postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego, je¶li ¶rodki publiczne, które zamawiaj±cy mo¿e przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane. 12. Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 305 pkt 1 w zwi±zku z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp o ³±cznej warto¶ci do 40% warto¶ci zamówienia podstawowego obejmuj±cych prace w zakresie kszta³towania terenów zielonych oraz us³ug ogrodniczych. Zamówienie bêdzie zrealizowane w przypadku oszczêdno¶ci bud¿etowych projektu i uzyskaniu stosownych decyzji administracyjnych. 13. Ewentualne podane w opisach nazwy w³asne, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, ¼ród³a lub szczególne procesy, które charakteryzuje produkt lub us³ugi dostarczone przez konkretnego wykonawcê, normy, itp. nie maja na celu naruszenia art, 16 ustawy Pzp oraz oraz 99 ust. 4 ustawy Pzp ale w szczególno¶ci s³u¿± realizacji art. 17 ust. 1 pkt. 1 i 2 ustawy Pzp. Zawarte opisy w SWZ maj± za zadanie sprecyzowanie oczekiwañ jako¶ciowych, technologicznych, wydajno¶ciowych czy funkcjonalnych Zamawiaj±cego. Zgodnie w art. 99 ust. 5 u ust. 6 oraz art. 101 ust. 4 Zamawiaj±cy wskazuje, ¿e wykonawca mo¿e zaoferowaæ przedmiot zamówienia okre¶lony opisem zawartym w SWZ „lub równowa¿nym”. Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne pod warunkiem spe³nienia tego samego poziomu technologicznego, wydajno¶ciowego i funkcjonalnego za³o¿onego w SWZ. Wszystkie ewentualne nazwy w³asne i marki handlowe, normy, oceny techniczne systemów itp., zosta³y u¿yte w celu sprecyzowania oczekiwañ jako¶ciowych, technologicznych, wydajno¶ciowych czy funkcjonalnych Zamawiaj±cego. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisanym przez Zamawiaj±cego, jest zobowi±zany wykazaæ na etapie sk³adania ofert, ¿e oferowane przez niego us³ugi, spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. Obowi±zek Wykonawcy wykazania równowa¿no¶ci jest obowi±zkiem wynikaj±cym z ustawy Pzp, który mo¿e byæ spe³niony w jakikolwiek sposób pozwalaj±cy Zamawiaj±cemu jednoznacznie stwierdziæ zgodno¶æ oferowanych w ofercie us³ug/produktów z wymaganiami okre¶lonymi w SWZ, co winno zostaæ wykazane na etapie sk³adania ofert.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 77300000-3 - Us³ugi ogrodnicze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45112710-5 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów zielonych
77211500-7 - Us³ugi pielêgnacji drzew
77211600-8 - Sadzenie drzew
77310000-6 - Us³ugi sadzenia ro¶lin oraz utrzymania terenów zielonych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 305 pkt 1 w zwi±zku z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp o ³±cznej warto¶ci do 40% warto¶ci zamówienia podstawowego obejmuj±cych prace w zakresie kszta³towania terenów zielonych oraz us³ug ogrodniczych. Zamówienie bêdzie zrealizowane w przypadku oszczêdno¶ci bud¿etowych projektu i uzyskaniu stosownych decyzji administracyjnych.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jako¶ci
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: 1. Zamawiaj±cy wymaga dysponowania osobami, które bêd± skierowane przez Wykonawcê do realizacji zamówienia, umo¿liwiaj±cymi realizacjê zamówienia na odpowiednim poziomie jako¶ci: 1.1. co najmniej 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia do wykonywania prac zwi±zanych z wycink± drzew metod± alpinistyczn±; 1.2. co najmniej 1 osob± spe³niaj±c± wymagania okre¶lone w art. 37b ust. 1 i 3 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz.U. 2020 r. Poz. 282). Osoba ta bêdzie kierowa³a pracami konserwatorskimi w obrêbie zespo³u dworsko-parkowego w Woli Osowiñskiej. Wykszta³cenie, o którym w art. 37b ust. 1 i 3 w/w ustawy mo¿e byæ uzyskane poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, je¿eli jest uznawane za równorzêdne z wykszta³ceniem uzyskanym na terytorium RzeczypospolitejPolskiej na podstawie odrêbnych przepisów.5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielnie zamówienia.2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienie albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia brak podstaw do wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia wykonawcy musi zostaæ wykazany przez ka¿dego z wykonawców.4. Wykonawcy sk³adaj± o¶wiadczenia potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia sk³adaj± o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonuj± poszczególni wykonawcy. O¶wiadczenie powinno byæ z³o¿one wspólnie przez Wykonawców.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z par. 14 wzoru umowy:1. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ wy³±cznie za zgod± obu stron wyra¿on± w formie pisemnego aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci. 2. Zakazana jest zmiana postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrze¿eniem zmian wprowadzanych na podstawie art. 455 ustawy Pzp oraz zmian, o których mowa w ust. 3. 3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian do Umowy: 1) w przypadku zmiany sposobu realizacji zamówienia wynikaj±cej ze zmian w obowi±zuj±cych przepisach prawa maj±cych wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia, których Zamawiaj±cy, dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci±, nie móg³ przewidzieæ; 2) w przypadku kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi na terenie Zamawiaj±cego przez inne podmioty inwestycjami - przy czym zmiany te ograniczaj± siê do zmian koniecznych powoduj±cych unikniêcie lub usuniêcie kolizji - mo¿liwa jest zmiana sposobu wykonania, lub terminów z niej wynikaj±cych po spisaniu protoko³u konieczno¶ci. 3) Zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych nieuniemo¿liwiaj±cych prowadzenie prac zmianie mo¿e ulec termin realizacji przedmiotu zamówienia.. Fakt ten musi byæ udokumentowanym stosownym protoko³em podpisanym przez przedstawiciela Wykonawcy, inspektora nadzoru i potwierdzony przez Zamawiaj±cego – o okres trwania niekorzystnych warunków atmosferycznych. 4) Zmiana terminu realizacji umowy w przypadku konieczno¶ci uzyskania decyzji lub uzgodnieñ, mog±cych spowodowaæ wstrzymanie prac – o czas niezbêdny do uzyskania decyzji b±d¼ uzgodnieñ. 5) Powierzenie Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy okre¶lonego zakresu us³ug po uprzednim zaakceptowaniu przez Zamawiaj±cego z jednoczesn± zmian± (rozszerzeniem) zapisu § 10 umowy poprzez wprowadzenie do umowy stosownych zapisów dotycz±cych Podwykonawcy, 6) Zmiana Podwykonawcy, dalszego Podwykonawcy lub rezygnacja z realizacji okre¶lonego zakresu zamówienia za pomoc± Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy. Je¿eli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wyko‐ nawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ Zamawiaj±cemu, ¿e proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia. Podwykonawc±, na którego zasoby powo³ywa³ siê Wykonawca w z³o¿onej ofercie, na zasadach okre¶lonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, jest:…………… 7) Zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku dzia³ania si³y wy¿szej, uniemo¿liwiaj±cej wykonanie umowy w okre¶lonym pierwotnie terminie – o czas dzia³ania si³y wy¿szej oraz czas potrzebny do usuniêcia skutków tego dzia³ania. 4. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonania zmian Umowy, je¶li Wykonawcê, któremu Zamawiaj±cy udzieli³ zamówienia, ma zast±piæ nowy Wykonawca: 1) w wyniku po³±czenia, podzia³u, przekszta³cenia, upad³o¶ci, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiêbiorstwa, o ile nowy wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie poci±ga to za sob± innych istotnych zmian Umowy; 2) w wyniku przejêcia przez Zamawiaj±cego zobowi±zañ Wykonawcy wzglêdem jego podwykonawców7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-04-12 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Sk³adanie ofert odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-12 12:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-05-11
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Wykonawcy zobowi±zani s± z³o¿yæ nastêpuj±ce dokumenty oraz o¶wiadczenia:1. Wype³niony i podpisany Formularz oferty (wg za³. nr 4) - w przypadku sk³adania oferty przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie nale¿y podaæ nazwy (firmy) oraz dok³adne adresy wszystkich wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± oraz informacjê o czê¶ci zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyæ podwykonawcom – w przypadku powierzenia przez wykonawcê czê¶ci zamówienia podwykonawcom.Uwaga! W informacji nale¿y podaæ równie¿ nazwy (firmy) podwykonawców, którym zostan± powierzone do wykonania czê¶ci zamówienia (o ile s± ju¿ znani na etapie sk³adania ofert). 2. O¶wiadczenia wymagane z pkt 9.1. SWZ.3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o realizacjê zamówienia (dotyczy te¿ wspólników spó³ki cywilnej) – o¶wiadczenie wykonawców, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonuj± poszczególni wykonawcy.4. W przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby – dokumenty wymagane z Rozdzia³u 8 SWZ.5. Informacja dot. powstania u Zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego zgodnie z ustaw± z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i us³ug.6. Dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy /Podmiotu udostêpniaj±cego zasoby jest umocowana do jego reprezentacji:6.1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu odpowiednio Wykonawcy oraz podmiotu udostêpniaj±cego zasoby jest umocowana do jego reprezentacji chyba, ¿e Wykonawca w Formularzu Oferty wska¿ê dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów samodzielnie przez Zamawiaj±cego.6.2. Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wykonawcy oraz podmiotu udostêpniaj±cego zasoby – je¿eli w imieniu odpowiednio Wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru. Postanowienia dotycz±ce pe³nomocnictwa okre¶lone w przepisach Kodeksu Cywilnego stosuje siê odpowiednio.6.3. Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 58 Pzp (dotyczy równie¿ wspólników spó³ki cywilnej), je¿eli w ich imieniu dzia³a osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego. Postanowienie dotycz±ce pe³nomocnictwa okre¶lone w przepisach Kodeksu Cywilnego stosuje siê odpowiednio.2021-04-02 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Us³ugi |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ciêcia, pielêgnacja oraz wycinka drzew i krzewów (na podstawie decyzji na wycinkê drzew i krzewów).
- Wycinka, pielêgnacja drzew i krzewów na terenach bêd±cych w³asno¶ci± Powiatu Kêdzierzyñsko-Kozielskiego i Skarbu Pañstwa w 2025 r.
- Budowa chodników przy ulicy Wiatracznej, budowa ulicy XXX-lecia i parkingu przy ulicy Sportowej wraz z odwodnieniem.
- Budowa dróg na odcinku od skrzy¿owania z drog± wojewódzk± nr 254 do miejscowo¶ci Olimpin wraz z infrastruktur± techniczn± - etap 1
- Prace pielêgnacyjne skwerów, plewienie, przycinanie, formowanie i podlewanie ro¶lin - II postêpowanie
- Przycinanie i okrzesywanie drzew rosn±cych w pasie dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Tureckiego za pomoc± podno¶nika koszowego
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.