Ogłoszenie z dnia 2022-01-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00296619/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-02
- 2022/BZP 00069162/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-27
- 2022/BZP 00069163/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-27
- 2022/BZP 00069164/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia do żłobka w Czyżowie, gmina Łagów, w ramach realizacji projektu unijnego pn. „Bajkowy żłobek w Gminie Łagów”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁAGÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010286
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 62
1.5.2.) Miejscowość: Łagów
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-025
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 343 70 54
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@lagowgmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lagowgmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://lagowgmina.ezamawiajacy.pl/app/login1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia do żłobka w Czyżowie, gmina Łagów, w ramach realizacji projektu unijnego pn. „Bajkowy żłobek w Gminie Łagów”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f946347a-5366-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00027270
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002522/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Adaptacja i wyposażenie pomieszczeń na żłobek, organizacja placu zabaw dla dzieci w ramach projektu "Bajkowy żłobek w Gminie Łagów"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Bajkowy żłobek w Gminie Łagów” współfinansowanego przez Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00296619/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.32.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 51274,38 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1. Zakup wyposażenia− Nakładka sedesowa 1 szt.,
− Podest dziecięcy 2 szt.,
− Szczotka do Wc 2 szt.,
− Kosz na śmieci 2 szt.,
− Poduszki 5 szt.,
− Stanowisko opiekuna 1 szt.,
− Zabezpieczenia mebli 10 szt.,
− Krzesełka do karmienia 2 szt.,
− Leżaczki dla dzieci 12 szt.,
− Łóżeczko niemowlęce 3 szt.,
− Komplet pościeli z wypełnieniem 12 szt.,
− Szafa na pościel i leżaczki 1 szt.,
− Przewijak z szufladami na pieluszki 1 szt.,
− Suchy basen z piłkami 1 szt.,
− Drzewko manipulacyjne 1 szt.,
− Piankowy rehabilitacyjny tor przeszkód 1 szt.,
− Zabawka domek dla lalek 1 szt.,
− Wózek dla lalek 3 szt.,
− Zabawki lalki 4 szt.,
− Klocki 4 zestawy,
− Zabawka ogród aktywności 1 szt.,
− Regał na zabawki 1 szt.,
− Pufy 5 szt.,
− Mata do korekcji wad postawy 2 szt.,
− Piłeczki do masażu 12 szt.,
− Grzechotki 12 szt.,
− Książeczki 1 komplet,
− Instrumenty muzyczne 4 zestawy,
− Książki audio 10 szt.,
− Pomoce logopedyczne 2 zestawy,
− Samochody różne rodzaje 1 zestaw,
− Bujak 2 szt.,
− Puzzle 5 zestawów,
− Mata edukacyjna 2 szt.,
− Kojec do zabawy 2 szt.,
− Szafka na naczynia 1 szt.,
− Naczynia do posiłków 12 kompletów,
− Sztućce 4 sztuki (łyżeczka, łyżka, nóż, widelec), 12 kompletów,
− Podgrzewacz do butelek 3 szt.,
− Szafka na ubrania 1 szt.,
− Stół 2 szt.,
− Krzesełka 12 szt.,
− Tabliczki do pomieszczeń 1 komplet,
− Nocniki 6 szt.,
− Kocyki dla dzieci 12 szt.,
− Apteczka 1 szt.,
− Kubki i szczoteczki dla dzieci 12 szt.,
− Wózek 6-osobowy 1 szt.,
− Szafka na nocniki 1 szt.,
− Biurko 1 szt.,
− Krzesło biurowe obrotowe 1 szt.,
− Stół 1 szt.,
− Krzesło 6 szt.,
− Szafa dwuskrzydłowa zamykana na klucz 2 szt.,
− Szafka ubraniowa z ławką 4 szt.,
− Stolik 1 szt.,
− Wózek kelnerski 1 szt.,
− Stół 1 szt.,
− Szafa przelotowa 1 szt.,
− Kosz na odpadki 1 szt.,
− Zestaw „Bezpieczny maluszek”(kamizelka odblaskowa) 12 szt.,
− Materiały plastyczne 1 zestaw.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37520000-9 - Zabawki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39161000-8 - Meble przedszkolne
4.5.5.) Wartość części: 38835,36 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2. Zakup sprzętu AGD− Lodówka niska 1 szt.,
− Kuchenka elektryczna dwupalnikowa 1 szt.
− Kuchenka 4 palnikowa wraz z piekarnikiem elektrycznym 1 szt.,
− Lodówka 1 szt.,
− Zmywarko-wyparzarka 1 szt.,
− Warnik 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego
4.5.5.) Wartość części: 6016,26 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3. Zakup sprzętu multimedialnego− Laptop z oprogramowaniem do przygotowania i prowadzenia zajęć żłobkowych 1 szt.,
− Aparat fotograficzny 1 szt.,
− Mikrowieża 1 szt.,
− Telewizor 1 szt.,
− Urządzenie wielofunkcyjne 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny
4.5.5.) Wartość części: 6422,76 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63785,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63785,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63785,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PH ENERGIA S.C
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591956722
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-536
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PH ENERGIA S.C. P. WIELGO H. WIDOMSKI
jakie przetargi wygrała firma
PH ENERGIA S.C. P. WIELGO H. WIDOMSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63785,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11827,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14366,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11827,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MPC PAWEŁ OLEKSIEWICZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7751656615
7.3.4) Miejscowość: Kutno
7.3.5) Kod pocztowy: 99-300
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11827,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10025,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14040,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10025,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MPC PAWEŁ OLEKSIEWICZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7751656615
7.3.4) Miejscowość: Kutno
7.3.5) Kod pocztowy: 99-300
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10025,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
INNE PRZETARGI ŁAGÓW
więcej: przetargi ŁAGÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- "Zakup niezbędnego sprzętu teleinformatycznego, zabezpieczeń sieciowych, specjalistycznego sprzętu do digitalizacji muzealiów. W celu poprawy jakości infrastruktury Muzeum Okręgowego w Rzeszowie."
- Dostawa sprzętu komputerowego do Muzeum Wojska Polskiego w Warszawie
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- 12/TP1/SZP-4/2025 Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Koszalińskiej
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.