Og³oszenie z dnia 2023-01-12
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Modernizacja o¶wietlenia stadionu w Dzia³oszycach
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA DZIA£OSZYCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009768
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Skalbmierska 5
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Dzia³oszyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-440
1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jêdrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 413526010
1.5.8.) Numer faksu: 413526900
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@dzialoszyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.dzialoszyce.eobip.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja o¶wietlenia stadionu w Dzia³oszycach
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5540b590-9270-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00027336
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-01-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00021986/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.9 Kompleksowa rewitalizacja miasta Dzia³oszyce- etap II
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Kompleksowa rewitalizacja miasta Dzia³oszyce- etap II
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/dzialoszyce/proceedings3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/dzialoszyce/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Postêpowanie prowadzone jest w
jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem
platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/dzialoszyce
2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy
zamawiaj±cym a wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje,
przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij
wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.
Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê
ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ
do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do
zamawiaj±cego.
3. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje w formie elektronicznej za
po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany
specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie
w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest
konkretny wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego
wykonawcy.
4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci
bezpo¶rednio na platformazakupowa.pl przes³anych przez zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ
mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
5. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w
sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania
sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2
GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux,
lub ich nowsze wersje,
zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10
0.,
w³±czona obs³uga JavaScript, zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy
format plików .pdf,
Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas
(hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego
Urzêdu Miar.
6. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na
stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,
zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem.
7. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj±
korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy zamawiaj±cy zapozna siê z
tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ
do zamawiaj±cego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie
bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek
narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Dzia³oszyce, ul. Skalbmierska 5, 28-
440
Dzia³oszyce.
w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mog± Pañstwo kontaktowaæ siê z Inspektorem
Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oraz na podstawie art. 6
ust. lit. b RODO w celu zawarcia i wykonania umowy.
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie
dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ
publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z pó¼n. zm.);
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres
4l
at od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia lub na okres przechowywania tych
danych zgodnie z wytycznymi o dofinansowania z ¶rodków UE przez okres przedawnienia roszczeñ i
przechowywania okre¶lonych w przepisach odrêbnych w tym przepisach archiwalnych.
obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych
jest
wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z
ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿
podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym
wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan±
Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska
od Wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z
w³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GKRiO¦.II.7624.24.22
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. W ramach planowanej inwestycji przewiduje siê dostawê, monta¿, modernizacjê o¶wietlenia stadionu wraz z czê¶ciow± przebudow± instalacji wewnêtrznej o¶wietlenia boiska g³ównego, boisk bocznych oraz amfiteatru. (modernizacja obejmuje zmianê wysoko¶ci g³ównych s³upów o¶wietleniowych boiska pi³karskiego, zmianê lokalizacji istniej±cych s³upów wraz z do³o¿eniem dodatkowych (pozosta³ych z boiska g³ównego) na boiskach bocznych oraz wymianê opraw o¶wietleniowych w muszli koncertowej, obiekt oraz teren inwestycji objêty opracowaniem nie podlega przepisom ustawy o ochronie dóbr kultury na podstawie ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (dz. u. 2014 poz. 1446 z pó¼niejszymi zmianami). Obiekt oraz teren dzia³ki objêty opracowaniem znajduj± siê poza granicami oraz wp³ywem terenu górniczego.
2. W sk³ad przedmiotu zamówienia wchodz±:
- Modernizacja o¶wietlenia boiska g³ównego o Demonta¿ istniej±cego o¶wietlenia (opraw i s³upów) --Monta¿ nowoprojektowanego o¶wietlenia (s³upy i oprawy)
-Modernizacja o¶wietlenia bocznych boisk (do koszykówki i siatkówki)
-Demonta¿ istniej±cego o¶wietlenia (opraw i s³upów) o Monta¿ nowoprojektowanego o¶wietlenia (s³upy i oprawy)
-Modernizacja o¶wietlenia amfiteatru o Demonta¿ istniej±cego o¶wietlenia (opraw)
- Monta¿ nowoprojektowanego o¶wietlenia (opraw)
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy o¶wietleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryteriami
okre¶lonymi poni¿ej.
2. Ocenie bêd± podlegaæ wy³±cznie oferty nie podlegaj±ce odrzuceniu.
3. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta z najwy¿sz± ilo¶ci± punktów okre¶lonych w kryteriach.
4. W sytuacji, gdy Zamawiaj±cy nie bêdzie móg³ dokonaæ wyboru najkorzystniejszej oferty ze wzglêdu
na to, ¿e zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej ilo¶ci przyznanych punktów, wezwie Wykonawców,
którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych
zawieraj±cych now± cenê. Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± zaoferowaæ cen
wy¿szych ni¿ zaoferowane w uprzednio z³o¿onych przez nich ofertach.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cychtre¶ci z³o¿onych przez nich ofert
oraz przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub innych sk³adanych
dokumentów lub o¶wiadczeñ. Wykonawcy s± zobowi±zani do przedstawienia wyja¶nieñ w terminie
wskazanym przez Zamawiaj±cego.
6. Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejsz± ofert± w terminie zwi±zania ofert± okre¶lonym w SWZ.
7. Je¿eli termin zwi±zania ofert± up³ynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiaj±cy wezwie
Wykonawcê , którego oferta otrzyma³a najwy¿sz± ocenê, do wyra¿enia, w wyznaczonym przez
Zamawiaj±cego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
8. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 7, Zamawiaj±cy zwraca si± o wyra¿enie takiej zgody
do kolejnego Wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, chyba, ¿e zachodz± przes³anki do
uniewa¿nienia postêpowania
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyd³u¿ony okres udzielonej gwarancji jako¶ci na wykonanie przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty spo³eczne
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy z³o¿± wraz z ofert± o¶wiadczeniaa wskazany Wykonawca na ¿±danie Zamawiaj±cego w terminie nie krótszym ni¿ 5 dni od wezwania, przed³o¿y wymagane w SWZ dokumenty w zakresie:
1) spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu
2) niepodlegania wykluczeniu
2. O¶wiadczenia o którym mowa w ust. 1 nale¿y z³o¿yæ w formie o¶wiadczeñ stanowi±cych za³±czniki do SWZ. O¶wiadczenia te dla podmiotów sk³adaj±cych ofertê wspólnie oraz podmiotów udostêpniaj±cych zasoby sk³adane s± oddzielnie dla ka¿dego z tych podmiotów. O¶wiadczenia wraz
z ofert± sk³adane s± w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy odstêpuje od opisu sposobu dokonywania oceny spe³nienia warunków w tym zakresie. Zamawiaj±cy nie dokona oceny spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu.
4. Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa:
W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych w zakresie:
1) wykonanych robót.
Na potwierdzenie niniejszego warunku nale¿y z³o¿yæ wykaz dostaw lub us³ug wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy i us³ugi te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy i us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy.
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w tym okresie wykona³:
• jedn± dostawê i us³ugê polegaj±c± na dostawie i instalacji oraz modernizacji instalacji elektrycznej o¶wietlenia w obiekcie u¿yteczno¶ci publicznej.
Wymagana warto¶æ jednej dostawy i us³ugi wynosi minimum 50 000,00 z³ brutto.
UWAGA!
Do wykazu nale¿y za³±czyæ dowody okre¶laj±ce, czy dostawy i us³ugi zosta³y wykonane w sposób nale¿yty.
5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa:
Zamawiaj±cy odstêpuje od opisu sposobu dokonywania oceny spe³nienia warunków w tym zakresie. Zamawiaj±cy nie dokona oceny spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu.
6. Poleganie na zasobach innych podmiotów:
1) Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cego go z nimi stosunków prawnych.
2) W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
3) Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.
4) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w ust. 3, potwierdza, ¿e stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci:
a) zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
b) sposób i okres udostêpnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
5) Zamawiaj±cy ocenia, czy udostêpniane Wykonawcy przez podmioty udostêpniaj±ce zasoby zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalaj± na wykazanie przez Wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3) i 4), a tak¿e bada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zosta³y przewidziane wzglêdem Wykonawcy.
6) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w Rozdziale V ust. 1 SWZ, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby, zgodnie z katalogiem dokumentów okre¶lonych w Rozdziale V SWZ
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz wykonanych robót potwierdzaj±cy opisany warunek wraz z
dowodami potwierdzaj±cymi nale¿yte wykonanie tych robót.
2) Wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia wraz z o¶wiadczenie o
posiadanych uprawnieniach.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu Wykonawca sk³ada o¶wiadczenie wraz z ofert±
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wadium w wysoko¶ci: 5 000,00 z³ (s³ownie: piêæ-tysiêcy- z³otych 00/100);nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
3. Dowód wniesienia wadium w oryginale nale¿y za³±czyæ do oferty je¿eli wadium zosta³o wniesione
w formie niepieniê¿nej (poprzez wniesienie wadium w oryginale nale¿y rozumieæ przekazanie dokumentu w formie elektronicznej otrzymanej od podmiotu, który zabezpieczenia wadialnego dokona³).
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych
z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
5. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy:
Nr rachunku: 84 8591 0007 0130 0000 0013 0007 z dopiskiem „Wadium - „„Modernizacja o¶wietlenia stadionu w Dzia³oszycach” : GKRiO¦.II.7624.24.22
Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
5. Zamawiaj±cy zwraca wadium zgodnie z art. 98, z zastrze¿eniem art. 98 ust. 6 pkt.1 ustawy PZP.
6. Zamawiaj±cy zatrzyma wadium wraz z odsetkami, je¿eli:
1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1,
z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ podmiotowych ¶rodków dowodowych lub przedmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3), co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez Wykonawcê jako najkorzystniejszej;
2) Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:
a) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych
w ofercie;
b) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Zamawiaj±cy ¿±daæ bêdzie od Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jakonajkorzystniejsza, wniesienia zabezpieczenia w wysoko¶ci 5% ceny ca³kowitej podanej w
ofercie. Wykonawca wniesie zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy w jednej z
poni¿szych form:
1) pieni±dzu;
2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo kredytowej, z
tym ¿e zobowi±zanie kasy jest zawsze zobowi±zaniem pieniê¿nym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z
dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
2. Zamawiaj±cy nie wyra¿a zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach okre¶lonych w art.
450 ust. 2 ustawy Pzp.
3. Zabezpieczenie wnoszone w pieni±dzu Wykonawca wp³aca przelewem na rachunek bankowy
wskazany przez zamawiaj±cego.
4. W przypadku wniesienia wadium w pieni±dzu Wykonawca mo¿e wyraziæ zgodê na zaliczenie
kwoty wadium na poczet zabezpieczenia. 5. Je¿eli zabezpieczenie wniesiono w pieni±dzu, zamawiaj±cy przechowuje je na
oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiaj±cy zwraca zabezpieczenie wniesione w
pieni±dzu z odsetkami wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego, na którym by³o ono
przechowywane, pomniejszone
o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniêdzy na rachunek
bankowy Wykonawcy.
6. Zamawiaj±cy zwróci 70% warto¶ci z³o¿onego zabezpieczenia w terminie 30 dni od dnia
wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiaj±cego za nale¿ycie wykonane, natomiast
pozosta³e 30% warto¶ci zabezpieczenia zostanie pozostawione przez Zamawiaj±cego na
zabezpieczenie roszczeñ z tytu³u rêkojmi za wady lub gwarancji i zostanie zwrócone
Wykonawcy w ci±gu 15 dni po up³ywie okresu rêkojmi za wady i gwarancji.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z zapisami okre¶lonymi w SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmuj±ce, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty spo³eczne
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-01-20 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/dzialoszyce
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-20 11:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeñ biurowych budynku administracyjnego Cieszyñskiego Pogotowia Ratunkowego
- Zagospodarowanie terenu zielonego w s. Domas³aw poprzez budowê placu zabaw, si³owni zewnêtrznej, boiska wielofunkcyjnego wraz z o¶wietleniem, elementów ma³ej architektury oraz ci±gów komunikacyjnych
- Budowa tê¿ni solankowej w miejscowo¶ci Czerniejewo
- Wykonanie robót budowlanych dla realizacji zadania pn: "Budowa kanalizacji sanitarnej oraz modernizacja stacji uzdatniania wody na terenie Gminy Syców"
- Budowa obiektów: budynku edukacyjno-warsztatowego oraz budynku wystawienniczego
- "Budowa gara¿u przy Urzêdzie Gminy w Wysokiem"
wiêcej: Lampy i oprawy o¶wietleniowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.