Ogłoszenie z dnia 2025-01-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00019458/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-09
- 2025/BZP 00156847/01 - Wynik z dnia 2025-03-21
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Pełnienie usługi pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. „Budowa budynku mieszkalno-usługowego zlokalizowanego w Międzyrzeczu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Międzyrzecz
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966846
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Rynek 1
1.4.2.) Miejscowość: Międzyrzecz
1.4.3.) Kod pocztowy: 66-300
1.4.4.) Województwo: lubuskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@miedzyrzecz.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.miedzyrzecz.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00027355
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-01-13
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00019458
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
1) w zakresie doświadczenia
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli samodzielnie Wykonawca lub jeden z konsorcjantów lub podmiot udostępniający zasoby wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwa zadania w zakresie prowadzenia nadzoru inwestorskiego nad robotami polegającymi na budowie i/lub przebudowie i/lub rozbudowie i/lub nadbudowie budynku kubaturowego przeznaczonego na pobyt ludzi (z wyłączeniem obiektów produkcji rolniczej i przemysłowej oraz hal i magazynów) o wartości robót co najmniej 10 000 000 zł brutto każda.
2) w zakresie personelu
a) Koordynator/Kierownik Zespołu Nadzoru Inwestorskiego (Inspektor Nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej) – 1 osoba, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe od czasu uzyskania uprawnień budowlanych oraz doświadczenie polegające na realizacji minimum jednej usługi w zakresie kierowania lub nadzorowania nad robotami polegającymi na budowie i/lub przebudowie i/lub rozbudowie i/lub nadbudowie budynku kubaturowego przeznaczonego na pobyt ludzi (z wyłączeniem obiektów produkcji rolniczej i przemysłowej oraz hal i magazynów) o kubaturze minimum 7 000m3 .
b) Inspektor Nadzoru branży elektrycznej – 1 osoba, uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe od czasu uzyskania uprawnień budowlanych oraz doświadczenie polegające na realizacji minimum jednej usługi w zakresie kierowania lub nadzorowania nad robotami w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych obiektu budowlanego o kubaturze minimum 7 000m3
c) Inspektor Nadzoru branży sanitarnej – 1 osoba, uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe od czasu uzyskania uprawnień budowlanych oraz doświadczenie polegające na realizacji minimum jednej usługi w zakresie kierowania lub nadzorowania nad robotami w branży instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych obiektu budowlanego o kubaturze minimum
7 000m3
Po zmianie:
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
1) w zakresie doświadczenia
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli samodzielnie Wykonawca lub jeden z konsorcjantów lub podmiot udostępniający zasoby wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwa zadania w zakresie prowadzenia nadzoru inwestorskiego nad robotami polegającymi na budowie i/lub przebudowie i/lub rozbudowie i/lub nadbudowie budynku kubaturowego przeznaczonego na pobyt ludzi (z wyłączeniem obiektów produkcji rolniczej i przemysłowej oraz hal i magazynów) o wartości robót co najmniej 10 000 000 zł brutto każda.
2) w zakresie personelu
a) Koordynator/Kierownik Zespołu Nadzoru Inwestorskiego (Inspektor Nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej) – 1 osoba, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe od czasu uzyskania uprawnień budowlanych oraz doświadczenie polegające na realizacji minimum jednej usługi w zakresie kierowania lub nadzorowania nad robotami polegającymi na budowie i/lub przebudowie i/lub rozbudowie i/lub nadbudowie budynku kubaturowego przeznaczonego na pobyt ludzi (z wyłączeniem obiektów produkcji rolniczej i przemysłowej oraz hal i magazynów) o kubaturze minimum 7 000m3 .
b) Inspektor Nadzoru branży elektrycznej – 1 osoba, uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe od czasu uzyskania uprawnień budowlanych oraz doświadczenie polegające na realizacji minimum jednej usługi w zakresie kierowania lub nadzorowania nad robotami w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych obiektu budowlanego o kubaturze minimum 7 000m3
c) Inspektor Nadzoru branży sanitarnej – 1 osoba, uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe od czasu uzyskania uprawnień budowlanych oraz doświadczenie polegające na realizacji minimum jednej usługi w zakresie kierowania lub nadzorowania nad robotami w branży instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych obiektu budowlanego o kubaturze minimum
7 000m3
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy,
w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów, oświadczenie wykonawcy.
Wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa powyżej dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
Po zmianie:
Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy,
w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów, oświadczenie wykonawcy.
Wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa powyżej dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-01-17 10:00
Po zmianie:
2025-01-21 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-01-17 11:00
Po zmianie:
2025-01-21 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-02-15
Po zmianie:
2025-02-19
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYRZECZA
więcej: przetargi w Międzyrzeczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji przebudowy drogi powiatowej nr 4715 E Bolesławiec - Galewice na odcinku Radostów Pierwszy - Czastary
- Świadczenie usługi polegającej na pełnieniu funkcji Inż. Kontraktu wraz Nadzorem Inwest. dla Projektu pn. "Poprawa efektywności energet. dwóch bud. szkolnych w Brzegu Dolnym (SP nr 5 oraz SP nr 6 )"
- SPRAWOWANIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA "BUDOWA PRZEDSZKOLA GMINNEGO W MIEJSCOWOŚCI KĘBŁOWO - W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. "Modernizacja kompleksów sportowych "Moje boisko - Orlik 2012"
- Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego przy realizacji inwestycji pn. "Przebudowa budynku odpraw autokarów (BOA) na wjazd do UE na Drogowym Przejściu Granicznym w Medyce."
- Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami drogowymi prowadzonymi przez Powiat Tatrzański w roku 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.