Og³oszenie z dnia 2024-01-11
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00518967/01 - Og³oszenie z dnia 2023-11-28
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa artyku³ów biurowych, pi¶mienniczych i papierniczych dla potrzeb Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w P³ocku w 2024 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat P³ocki
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Zarz±d Powiatu w P³ocku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611016034
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Bielska 59
1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³ock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki
1.5.7.) Numer telefonu: 24 267 68 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat.plock.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://powiat-plock.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_plock1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artyku³ów biurowych, pi¶mienniczych i papierniczych dla potrzeb Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w P³ocku w 2024 roku2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6d91dd81-8d2b-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00027364
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-01-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00039328/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.2 Dostawa artyku³ów biurowych i papierniczych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w P³ocku oraz jednostek organizacyjnych powiatu p³ockiego w 2024 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00518967
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUW.DZP.262.48.2023
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 7661,41 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest "Dostawa artyku³ów biurowych, pi¶mienniczych i papierniczych dla potrzeb Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w P³ocku w 2024 roku" Czê¶æ 1. Dostawa papieru kserograficznego.Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi Za³±cznik Nr 1 do SWZ.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30197644-2 - Papier kserograficzny
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 3395,42 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest "Dostawa artyku³ów biurowych, pi¶mienniczych i papierniczych dla potrzeb Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w P³ocku w 2024 roku" Czê¶æ 2. Dostawa artyku³ów biurowych i pi¶mienniczych.Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi Za³±cznik Nr 1 do SWZ.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30190000-7 - Ró¿ny sprzêt i artyku³y biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30197000-6 - Drobny sprzêt biurowy
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 6028,11 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 2238,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 2382,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2382,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiêbiorstwo Handlowo-Us³ugowe WIPPOL Piotr Kucharczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7740006500
7.3.3) Ulica: ul. Kwiatka 37 lok. L5 i L4
7.3.4) Miejscowo¶æ: P³ock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-400
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIÊBIORSTWO HANDLOWO-US£UGOWE WIPPOL PIOTR KUCHARCZYK
jakie przetargi wygra³a firma
PRZEDSIÊBIORSTWO HANDLOWO-US£UGOWE WIPPOL PIOTR KUCHARCZYK
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 2382,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 5721,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 6092,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6092,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiêbiorstwo Handlowo-Us³ugowe WIPPOL Piotr Kucharczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7740006500
7.3.3) Ulica: ul. Kwiatka 37 lok. L5 i L4
7.3.4) Miejscowo¶æ: P³ock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-400
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIÊBIORSTWO HANDLOWO-US£UGOWE WIPPOL PIOTR KUCHARCZYK
jakie przetargi wygra³a firma
PRZEDSIÊBIORSTWO HANDLOWO-US£UGOWE WIPPOL PIOTR KUCHARCZYK
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 6092,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Cena – 60%
Czas realizacji dostawy poszczególnych partii artyku³ów – 40 %.
Najkrótszy mo¿liwy czas realizacji dostawy wynosi 1 dzieñ roboczy od dnia otrzymania zlecenia. Najd³u¿szy mo¿liwy czas realizacji dostawy wynosi 7 dni roboczych od dnia otrzymania zlecenia.
INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- ¦wiadczenie us³ugi Security Operation Center (SOC) dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w P³ocku
- Przygotowanie 50 operatów szacunkowych lub opinii okre¶laj±cych warto¶æ nieruchomo¶ci w celu naliczenia op³aty adiacenckiej z tytu³u wybudowanej infrastruktury.
- ZAMÓWIENIE KOCYKÓW W RAMACH AKCJI "WITAJ W P£OCKU"
- Sukcesywne wykonywanie druków i formularzy urzêdowych oraz opakowañ bezkwasowych na potrzeby UMP w 2025 roku.
- "Rewaloryzacja zabytkowego m³yna mechanicznego w Baboszewie na potrzeby Muzeum Mazowieckiego w P³ocku - etap- I dokumentacja"
- Dostawa koncentratów do hemodializy, roztworów do hemofiltracji i p³ynów substytucyjnych
wiêcej: przetargi w P³ocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa materia³ów do pracy oraz zajêæ w ramach projektu: "ROZWIJAMY POTENCJA£Y - Powiatowy Program Transformacji Pokoleniowej.", numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-06BE/23.
- Dostawa artyku³ów papierniczych i biurowych na potrzeby Miejskiego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej
- "Dostawa artyku³ów biurowych i baterii"
- PN 3/03/2025 - artyku³y biurowe i tonery
- Sprzeda¿ i dostarczenie pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Poprawa jako¶ci kszta³cenia ogólnego w rzeszowskich szko³ach podstawowych" z podzia³em na czê¶ci
- Dostawa papieru i galanterii biurowej
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.