eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuchów"Sukcesywne dostawy worków do gromadzenia odpadów w 2024 roku"



Ogłoszenie z dnia 2024-01-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Sukcesywne dostawy worków do gromadzenia odpadów w 2024 roku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Spółka Komunalna "Dorzecze Białej" Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 852747825

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana III Sobieskiego 69C

1.5.2.) Miejscowość: Tuchów

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-170

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dorzeczebialej.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dorzeczebialej.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Sukcesywne dostawy worków do gromadzenia odpadów w 2024 roku”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb2cb8b7-b04d-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00027407

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00023144/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Sukcesywne dostawy worków do gromadzenia odpadów w 2024 roku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.platformazakupowa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu w szczególności składanie dokumentów, oświadczeń, wniosków (innych niż wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu), zawiadomień, zapytań oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformy openNexus www.platformazakupowa.pl i formularza Wyślij wiadomość. Ofertę należy przesłać tylko i wyłącznie w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Podpis kwalifikowany musi być weryfikowany przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu. Oferta może zostać złożona tylko za pomocą platformy zakupowej openNexus (www.platformazakupowa.pl.)
2. Komunikacja poprzez Wyślij wiadomość umożliwia dodanie do treści wysyłanej wiadomości plików lub spakowanego katalogu (załączników). Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej sumarycznej wielkości 500 MB.
3. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku niedziałania www.platformazakupowa.pl zamawiający może również komunikować się z wykonawcami za pomocą innych form komunikacji określonych w Ogłoszeniu o zamówieniu, SWZ lub zaproszeniu do składania ofert.
4. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez wykonawcę za pośrednictwem przycisku Wyślij wiadomość jako załączniki
5. Dla wygody dodatkowo Wykonawca może otrzymywać powiadomienia tj. wiadomość email dotyczące komunikatów w sytuacji, gdy zamawiający opublikuje informacje publiczne (komunikat publiczny) lub spersonalizowaną wiadomość zwaną prywatną korespondencją.
6. Warunkiem otrzymania powiadomień systemowych przez www.platformazakupowa.pl jest zaobserwowanie postępowania przez wykonawcę (poprzez zaznaczenie gwiazdki), złożenie oferty/wniosku lub wystosowanie wiadomości do zamawiającego przez wykonawcę w obrębie postępowania.
7. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania bezpośrednio w systemie informacji publicznych oraz prywatnych przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
8. Za datę przekazania składanych dokumentów, oświadczeń, wniosków (innych niż wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu), zawiadomień, zapytań oraz przekazywanie informacji uznaje się kliknięcie przycisku Wyślij wiadomość po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
9. Zamawiający dopuszcza komunikowanie się za pomocą poczty elektronicznej, email: przetargi@dorzeczebialej.pl Oferta jednak może zostać złożona tylko za pomocą www.platformazakupowa.pl
10. Więcej informacji dotyczących korespondencji elektronicznej zapisano w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanym dalej „RODO”), celem zapewnienia właściwej ochrony danych osobowych uprzejmie informujemy, że:
1.Administratorem Państwa danych jest Spółka Komunalna „Dorzecze Białej” Sp. z o.o. z siedzibą w Tuchowie przy ul. Jana III Sobieskiego 69 c, wpisana do rejestru prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Krakowie XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000218925, NIP: 9930406600, REGON: 852747825
2. Z Inspektorem Ochrony Danych można kontaktować się pisząc na adres
e-mail iod@dorzeczebialej.pl
3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie:
a. art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego,
b. udzielonej zgody art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
c. konieczności wykonania umowy lub podjęcia działań na Państwa żądanie przed zawarciem umowy; art.6 ust. 1 lit. b RODO;
d. konieczności wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
e. konieczności wynikającej z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora, takich jak udzielanie odpowiedzi na Państwa pisma i wnioski art. 6 ust. 1 lit. f RODO;
4. Państwa dane mogą być przekazywane wyłącznie następującym odbiorcom:
a. procesorom w związku ze zleconymi przez Przetwarzającymi działaniami realizowanymi w imieniu Administratora Danych;
b. firmom kurierskim i pocztowym, które będą dostarczać do Państwa przesyłki;
c. kancelarii prawnej, której Zamawiający zleci np. pomoc w prowadzeniu postępowania;
d. podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa,
e. odbiorcami Pani/Pana/Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”;
5. Państwa dane nie będą przekazywane do państwa nienależącego do Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
6. Pani/Pana/Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
7. W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące prawa:
a. prawo dostępu do treści swoich danych (zgodnie z art. 15 RODO)
b. prawo do sprostowania danych (zgodnie z art. 16 RODO),
c. ograniczenia przetwarzania danych (zgodnie z art. 18 RODO),
d. prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem (zgodnie z art. 7 ust. 3 RODO)
e. prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych) w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych Panią/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
8. Jeżeli Pan/Pani/Państwo chcą skorzystać z przysługujących praw wymienionych w pkt. 7 w/w dokumentu, prosimy o kontakt: pod nr tel. 14621 05 62 lub pod adresem e-mail:iod@dorzeczebialej.pl
-nie przysługuje Pani/Panu/Państwu:
−w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
−na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
9. Obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dotyczące RODO zostały opisane w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-1/24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa worków do gromadzenia odpadów zgodnych z kolorystyką, wzornictwem i oznaczeniami przyjętymi do stosowania na terenie gmin: Tuchów i Gromnik w ramach obowiązków związanych z utrzymaniem czystości i porządku w gminie.
2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa przez Wykonawcę na potrzeby Zamawiającego nowych worków na odpady komunalne selektywnie zbierane (tworzywa sztuczne/metal, papier, szkło, popiół, odpadki bio z ogrodów, odpadki bio z kuchni, zmieszane) z nadrukiem (dalej worki) w łącznej szacunkowej ilości 525 000 sztuk.
3. W ramach zawartej umowy Wykonawca dostarczy:
a. Worki czarne – w ilości 150 000 szt.
b. Worki żółte – w ilości 120 000 szt.
c. Worki niebieskie – w ilości 40 000 szt.
d. Worki zielone – w ilości 45 000 szt.
e. Worki brązowe (BIO-odpady z ogrodów) – w ilości 100 000 szt.
f. Worki brązowe (BIO-odpady kuchenne) – w ilości 50 000 szt.
g. Worki białe (przeźroczyste) – w ilości 20 000 szt.
4. Worki czarne, żółte, niebieskie, zielone oraz brązowe (BIO odpady z ogrodów) będą wyposażone w taśmę ściągającą w tunelu górnej części worka. Worki brązowe (BIO - odpady kuchenne) wyposażone będą w tasiemkę do zawiązywania. Worek biały - przeźroczysty - bez tasiemki.
5. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty został w rozdziale 5 SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe składne na wezwanie zamawiającego:
1) informacja o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 6 do SWZ);

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zapisane zostały w SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności oraz z zachowaniem wymogów określonych przepisami ustawy Pzp.
2. Informacje dotyczące rodzaju i zakresu zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia wskazane zostały w części II SWZ - wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-18 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa openNexus - www.platformazakupowa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-18 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Ofertę należy sporządzić na formularzu oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SWZ. Na ofertę składają się również wymagane zapisami SWZ załączniki, oświadczenia, pełnomocnictwa, itp.
2. Ofertę należy przesłać tylko i wyłącznie w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym i tylko za pomocą platformy
openNexus www.platformazakupowa.pl. Podpis kwalifikowany musi być weryfikowany przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu.

3. Na ofertę składają się:
1) Formularz oferty (załącznik nr 1 do SWZ).
2) Formularz cenowy (załącznika nr 2 do SWZ).
3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SWZ).
4) Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, (załącznik nr 4 do SWZ).
5) Dokument, z którego wynika upoważnienie wykonawcy do podpisania oferty lub pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.
6) Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (załącznik nr 5 do SWZ);
7) Oświadczenie o jakości oferowanego towaru (załącznik nr 7 do SWZ)
8) Wykonawca może dołączyć do oferty również aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

4. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych takich jak:

9) informacja o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 6 do SWZ);

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.