Ogłoszenie z dnia 2025-01-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa asysty technicznej i konserwacji Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem „OTAGO” (numer postępowania UD-IX-ZP-54-2024)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście
1.3.) Oddział zamawiającego: DZIELNICA ŚRÓDMIEŚCIE MIASTA STOŁECZNEGO WARSZAWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525966300108
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowogrodzka 43
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-691
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: srodmiescie.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.um.warszawa.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa asysty technicznej i konserwacji Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem „OTAGO” (numer postępowania UD-IX-ZP-54-2024)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94db8602-ba29-4a4a-a06b-79bd3a5832ec
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00027446
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00013414/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.16 Usługa asysty technicznej i konserwacja zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem - OTAGO
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00603309
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie faktyczne : Na rynku istnieje tylko jeden Wykonawca, który może wykonać przedmiotowe zamówienie publiczne z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych (autorskich praw majątkowych). Wykonywanie zamówienia przez innego wykonawcę jest niemożliwe ze względu na przysługującą Wykonawcy ochronę praw wyłącznych, a istnienie takich praw wyłącznych skutkuje koniecznością udzielenia zamówienia temu Wykonawcy. Warunkiem koniecznym wykonania zamówienia jest dostęp wykonawcy do kodów źródłowych oprogramowania System Otago i właśnie ASSECO DATA SYSTEMS S.A. jest jego jedynym i wyłącznym właścicielem. Nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub zastępcze, ponieważ należałoby zakupić i wdrożyć nowe oprogramowanie. Koszt rozwiązania alternatywnego byłby kilkakrotnie wyższy od kwoty jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.
Uzasadnienie prawne: art. 305 pkt 1 ustawy w związku z art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UD-IX-ZP-54-2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usługi asysty technicznej i konserwacji Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem OTAGO, którego wyłącznym właścicielem praw autorskich jest Asseco Data Systems S.A., w istniejącej strukturze informatycznej Zamawiającego.
W skład systemu OTAGO wchodzą podsystemy:
1) OPGRU - naliczanie opłat za wieczyste użytkowanie gruntu,
2) WOGRU - windykacja opłat za wieczyste użytkowanie gruntu,
3) WPBUD - obsługa wpływów budżetowych,
4) GEOD - obsługa kartotek geodezyjnych,
5) KASA - obsługa kasy dochodowej i wydatkowej,
6) FKORG - obsługa finansowo-księgowa organu,
7) IWM - automatyczne księgowanie wpłat na rachunki indywidualne,
8) KOS - obsługa kartotek systemu,
9) ADMIN - administrowanie systemem OTAGO,
10) ODK - obsługa doręczania korespondencji,
11) Uwłaszczenia – opcja OPGRU.
Oprogramowanie i baza danych pracują pod systemem Windows (lub Oracle Linux). Wersja bazy Oracle Database Standard Edition One ver. 10.2.03 (lub Oracle Database 11G Standard Edition ver. 11.2.0.4 64 bity), bez software update license&support. Oprogramowanie zostało stworzone za pomocą programu Oracle Developer 6i. Właścicielem kodów źródłowych jest Asseco Data Systems S.A. z siedzibą w Gdyni.
Zakres usługi asysty technicznej i konserwacji systemu OTAGO:
1. usuwanie błędów w działaniu aplikacji, ujawnionych podczas jej eksploatacji, skutkujących błędnymi wynikami lub działaniem niezgodnym z dokumentacją,
2. aktualizacje Systemu zapewniające zgodność z wymaganiami zmieniających się przepisów i regulacji prawnych w ustalonym umową zakresie funkcjonalnym,
3. optymalizacja procedur przetwarzania i struktur danych w celu zapewnienia odpowiedniej wydajności Systemu,
4. prowadzenie dokumentacji zmian w Systemie i udostępnianie jej Zamawiającemu: - opis struktur i obiektów bazy danych ; - wykaz procedur (formularzy, raportów, etc.) składających się na System ; - dokumentacja użytkowa,
5. świadczenie pomocy na drodze telefonicznej lub e-mailowej w rozwiązywaniu bieżących problemów z eksploatacją Systemu w godz. 8.00 – 16.00 i bieżące doradztwo dla użytkowników,
6. konsultacje merytoryczne,
7. usuwanie błędów w bazie danych powstałych z powodu nieprawidłowego działania aplikacji.
Szczegółowy opis zakresu i wymagań związanych z realizacją zamówienia określony został w załączonym projekcie umowy.
Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy, lecz nie wcześniej niż od dnia 1 stycznia 2025 r. do dnia 31 grudnia 2025 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 686630,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 686630,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 686630,04 PLN
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASSECO DATA SYSTEMS SPÓŁKA AKCYJNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5170359458
7.3.3) Ulica: Jana z Kolna 11
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-864
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 686630,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
- ZP/CZD/052/25 Kompleksowa obsługa stacji uzdatniania wody i atrakcji wodnych na potrzeby basenów na terenie Instytutu "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" w Warszawie,
- Dostawy artykułów biurowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla macierzy 3PAR użytkowanych w Urzędzie Miasta Łodzi w latach 2025 - 2027
- Zapewnienie wsparcia na infrastrukturę i oprogramowanie IBM
- Projekt, wykonanie i wdrożenie platformy edukacyjnej na potrzeby projektu pn. Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej - ROPS WSL
- Usługa serwisowa wraz z dostępem do nowych wersji do systemu informatycznego Eskulap w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Sokołowie Podlaskim
- USŁUGI DRUKOWANIA , PUBLIKOWANIA I PODOBNE.
- ubezpieczenie budynków bloków parowo - gazowych w Polkowicach oraz Głogowie.
więcej: Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.