eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZaklikówUtwardzenie terenu przy budynku KS Sanna Zaklików



Ogłoszenie z dnia 2024-01-11

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utwardzenie terenu przy budynku KS Sanna Zaklików

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zaklików

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409130

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zachodnia 15

1.5.2.) Miejscowość: Zaklików

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-470

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zaklikow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaklikow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utwardzenie terenu przy budynku KS Sanna Zaklików

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9620548-7e2f-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00027506

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027943/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.58 Utwardzenie terenu przy budynku KS Sanna Zaklików

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00483336

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamówienie udzielane jest przez zamawiającego, o którym mowa w art. 4 i art. 5 ust. 1 pkt 1, osobie prawnej, ze względu na spełnienie następujących warunków:
a) zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej; warunek ten jest również spełniony, gdy kontrolę taką sprawuje inna osoba prawna kontrolowana przez zamawiającego w taki sam sposób,
b) ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego sprawującego kontrolę lub przez inną osobę prawną, nad którą ten zamawiający sprawuje kontrolę, o której mowa w lit. a,
c) w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.31.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest utwardzenie terenu przy budynku KS Sanna Zakli-ków
W zakres rzeczowy zadania wchodzi utwardzenie terenu działki - wykonanie placu manewrowego od strony południowej zachodniej stadionu sportowego zapewniającego możliwość wjazdu i czasowego parkowania autobusów dowożących zawodników na mecze piłkarskie wraz z dojazdem do terenu utwardzonego przy budynku zaplecza sanitarno - szatniowego z płyt betonowych ażurowych typu MEBA gr. 10 cm ograniczonych krawężnikiem drogowym 15 x 30 x 100 cm na powierzchni ok. 650 m2 oraz rozbudowę istniejącego ciągu pieszego zapewniającego komunikację z terenem stadionu poprzez wykonanie utwardzenia z kostki brukowej betonowej kolorowej gr. 6 cm ograniczonej obrzeżem 8 x 30 x 100 cm na odcinku o długości ok. 17 m i szerokości średnio 1,10 m.
W ramach inwestycji przewiduje się częściową rozbiórkę istniejącego ogrodzenia panelowego oraz wykonanie nowego ogrodzenia metalowego z paneli systemowych 2D o wysokości panelu 1,55 m, średnica prętów pionowych 5 mm, pręty poziome 2 x 6 mm, mocowanego do słupków z profili metalowych 60 x 40 x 2,0 mm zabetonowanych w gruncie, wraz z podmurówką betonową wysokości 25 cm w kolorystyce dostosowanej do istniejącego ogrodzenia.
Dodatkowo wzdłuż ciągu pieszego planuje się montaż barier rurowych U-11a o wysokości 110 cm o konstrukcji z rur fi 60,3 mm z wypełnieniem z rur fi 20 mm w kolorze żółtym o długości 12 m zabetonowanych w gruncie.
Utwardzenie terenu wykonane zostanie z płyt betonowych typu MEBA gr. 10 cm na podsypce piaskowo - cementowej gr. 5 cm oraz podbudowie z kruszywa drogowego gr. 25 cm, w tym 20 cm podbudowy zasadniczej z kruszywa frakcji 31,5 - 63 mm oraz 5 cm warstwy wyrównawczej z kruszywa frakcji 0-31,5 mm.
Utwardzenie ciągu pieszego wykonane zostanie z kostki brukowej betonowej kolorowej gr., 6 cm na podsypce piaskowo - cementowej gr. 5 cm oraz podbudowie z kruszywa drogowego frakcji 0-31,5 mm gr. 10 cm.
Przewiduje się wbudowanie urobku z korytowania na terenie działki objętej inwestycją (wyrównanie terenu).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189939,96 PLN

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminny Zakład Komunalny Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8652566772

7.3.4) Miejscowość: Zaklików

7.3.5) Kod pocztowy: 37-470

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 189939,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.