Ogłoszenie z dnia 2021-04-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00073449/01 - Wynik z dnia 2021-06-04
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00027511 z dnia 2021-04-02 |
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
USŁUGA CAŁODZIENNEGO KOMPLEKSOWEGO ŻYWIENIA PACJENTÓW SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU OPIEKI PALIATYWNEJ IM. JANA PAWŁA II W SUWAŁKACH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI PALIATYWNEJ IM. JANA PAWŁA II W SUWAŁKACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790376383
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 54
1.5.2.) Miejscowość: Suwałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spzop@list.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.paliatywna.suwalki.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGA CAŁODZIENNEGO KOMPLEKSOWEGO ŻYWIENIA PACJENTÓW SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU OPIEKI PALIATYWNEJ IM. JANA PAWŁA II W SUWAŁKACH
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2e3843b-939d-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00027511
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001848/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 dostawa posiłków dla pacjentów
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://e-propublico.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wniniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przyużyciuśrodków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej podadresemhttps://e-propublico.pl.Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.NaPlatformie postępowanie prowadzone jest pod nazwą: ” USŁUGA CAŁODZIENNEGO KOMPLEKSOWEGO ŻYWIENIA PACJENTÓW SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU OPIEKI PALIATYWNEJ IM. JANA PAWŁA II W SUWAŁKACH – znak sprawy: 02/PN/2021.Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,akceptuje warunkikorzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronieinternetowej https://epropublico.pl oraz uznaje go za wiążący.Wykonawca zamierzający wziąćudział w postępowaniumusi posiadać konto na Platformie.Do złożenia oferty konieczne jestposiadanie przez osobęupoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanegopodpisu elektronicznego,podpisu zaufanego lub podpisu osobistego. Ilekroć w niniejszej SWZ jestmowa o: podpisiezaufanym – należy przez to rozumieć podpis, o którym mowa art. 3 pkt 14austawy z 17 lutego 2005 r.o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne(Dz.U.2020 poz. 346);podpisie osobistym – należy przez to rozumieć podpis, o którym mowa wart. z art. 2 ust. 1 pkt 9ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (Dz.U.2020 poz. 332).ZaleceniaZamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego: dokumentysporządzone iprzesyłane w formacie .pdf zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisemelektronicznym wformacie PAdES; dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie innym niż.pdf (np.: .doc,.docx, .xlsx, .xml) zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym wformacieXAdES; do składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego zaleca się stosowaniealgorytmuSHA-2 (lub wyższego). Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo –aplikacyjnepozwalające na korzystanie z Platformy:stały dostęp do sieci Internet;a) posiadaniedowolnej iaktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),b) komputer z zainstalowanym systememoperacyjnymWindows 7 (lub nowszym) albo Linux,c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowainternetowych(Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera),włączonaobsługa JavaScript oraz Cookies.. Zamawiający dopuszcza następujący formatprzesyłanychdanych: pliki o wielkości do 20 MB w formatach: .pdf, .doc, .docx., .xlsx, .xml.Zamawiającyokreśla następujące informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:.załączony iprzesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami, nie jestdostępnydla Zamawiającego i przechowywany jest na serwerach Platformy w formiezaszyfrowanej.Zamawiający otrzyma dostęp do pliku dopiero po upływie terminu otwarcia ofert;a)oznaczenie czasuodbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentuelektronicznego datę orazdokładny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie”Data przesłania”;.o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji plikuna Platformie. Wpostępowaniu, wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacjeprzekazywane są zapośrednictwem Platformy (karta ”Wiadomości”). Za datę wpływu oświadczeń,wniosków, zawiadomieńoraz informacji przesłanych za pośrednictwem Platformy, przyjmuje się datęich zamieszczenia naPlatformie. Ofertę, wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami,składa się podrygorem nieważności w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej zapośrednictwem Platformy,podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): klauzula informacyjna została zawarta w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): klauzula informacyjna została zawarta w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 02/PN/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Świadczenie usług kompleksowych związanych z codzienną usługą polegającą na : sporządzaniu posiłków ( diet ) dla pacjentów SPZOP, dystrybucji posiłków w opakowaniach jednorazowych do kuchenki oddziałowej” zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilości określonej w załączniku nr 5 do ogłoszenia
4.2.6.) Główny kod CPV: 55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresiewskazanym w Rozdziale II pkt 2 SWZ, potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu orazspełnia warunki udziału w postępowaniu.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przezwykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 9.1 SWZ składa każdy zwykonawców wspólnieubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału wpostępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazujespełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia.3.Wykonawca, którypowołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstawwykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu - w zakresie, w jakim powołuje się naich zasoby, składa także oświadczenie, o którym mowa w pkt 9.1 SWZ dotyczące tych podmiotów.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składaniaofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Rozdziale II pkt 2 SWZ, potwierdzające, że wykonawcanie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.2. W przypadku wspólnegoubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 9.1 SWZ składakażdy zwykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzaćspełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy zwykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstawwykluczenia.3.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania brakuistnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu - wzakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, składa także oświadczenie, o którym mowa w pkt 9.1SWZ dotyczące tych podmiotów.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Oświadczenia wykonawcy o jakości w treści zgodnej ze wzorem określonym w Rozdziale II pkt 4SWZ.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osobawystępująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonychdo oferty dokumentówSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Kilka podmiotów może złożyć ofertę wspólną, w tym przypadku podmioty te ponoszą solidarnąodpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania Wykonawcywspólnie ubiegający się o zamówienie złożą wraz z ofertą dokument o ustanowieniu przez nichpełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich wpostępowaniu i do zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia.• w przypadkuspółki cywilnej - pełnomocnictwo w formie dokumentu elektronicznego uprawniającejednego zewspólników do występowania w imieniu wszystkich wspólników w przeprowadzanympostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;• w przypadku konsorcjum - należy podaćinformacje o wszystkich podmiotach wchodzących w skład konsorcjum oraz załączyć dokumentw formie dokumentu elektronicznego, w którym wszyscy wykonawcy wchodzący w składkonsorcjum ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania podmiotów wprzedmiotowympostępowaniu lub do reprezentowania podmiotów w postępowaniu i do zawarciaumowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jakwykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone dlawykonawcy składającego ofertę wspólną W przypadku, kiedy ofertę składa kilka podmiotów(oferta złożona wspólnie), oferta musi spełniać następujące warunki:• najpóźniej w dniu zawarciaumowy zWykonawca, któremu Zamawiający udzielił przedmiotowego zamówienia publicznego,winna być przedłożona kopia umowy przedwstępnej lub inny dokument potwierdzający zawarciekonsorcjum/spółki cywilnej, podpisane przez wszystkich partnerów, zawierające, co najmniej: -zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoimzakresem realizację przedmiotu zamówienia,-określenie zakresu działania poszczególnych stronumowy,-czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmującyrealizację zamówienia.• oferta winna być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym,profilem zaufanym lub dowodem osobistym przez każdego partnera lub upoważnionegoprzedstawiciela /partnera wiodącego, • upoważnienie do pełnienia funkcjiprzedstawiciela/partnera wiodącego wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicielikażdego z partnerów - należy załączyć je do oferty;• przedstawiciel/wiodący partner winien byćupoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego na rzecz każdegozpartnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu - do oferty należy załączyćoświadczenie;• podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarna odpowiedzialność zaniewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań;• wszelka korespondencja dokonywanabędzie wyłącznie z Wykonawcą występującym jako pełnomocnik pozostałych.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia reguluje projekt umowystanowiący załącznik nr 2 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-15 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://e-propublico.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-15 13:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-15
2021-04-02 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi |
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- odśnieżanie dróg powiatowych i zwalczanie śliskości zimowej na terenie Powiatu Suwalskiego w sezonie zimowym 2024/2025
- Dostawa instrumentów - wiolonczele
- Dostawa instrumentów - akordeony
- Dostawa instrumentów - pianina
- Zakup i dostawa produktów mleczarskich i tłuszczy dla Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Suwałkach - 2025
- Dostawa energii elektrycznej w rozumieniu ustawy Prawo energetyczne na potrzeby Agencji Rozwoju Regionalnego "ARES" S.A. w Suwałkach w okresie od dnia 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2025 r.
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa cateringowa dla Dziennego Domu Pomocy w Krasnem
- Przygotowanie i dostawa posiłków do Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Rzeczycy w 2025 roku
- Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania i dostarczania posiłków do Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Zawadzie w 2025 roku.
- Usługa cateringu - przygotowanie i dowóz posiłków do Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Borui Kościelnej
- "Usługi przygotowania i wydania gorących posiłków podopiecznym Centrum Usług Społecznych w Starachowicach"
- usługi żywienia
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.