eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DamnicaDostawa oleju napędowego, olejów i preparatów smarowych dla OT Karzniczka



Ogłoszenie z dnia 2021-04-02


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00027522 z dnia 2021-04-02

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oleju napędowego, olejów i preparatów smarowych dla OT Karzniczka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralny Ośrodek Badania Odmian Roślin Uprawnych

1.3.) Oddział zamawiającego: Stacja Doświadczalna Oceny Odmian w Karzniczce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 30163140800054

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Karzniczka 2

1.5.2.) Miejscowość: Damnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-231

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 598113311

1.5.8.) Numer faksu: 598113043

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sdoo@karzniczka.coboru.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.karzniczka.coboru.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.karzniczka.coboru.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Badanie i rejstracja odmian roslin uprawnych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju napędowego, olejów i preparatów smarowych dla OT Karzniczka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-809cb6c0-7821-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00027522

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005420/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa oleju napędowego, olejów i preparatów smarowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00011305/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SDOO/ZP/2/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 262560,54 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 196400,68 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1: Dostawa do SDOO Karzniczka- olej napędowy -44 000 litrów- olej silnikowy – klasa CC 30 – 140 litrów- olej silnikowy – klasa 15W40 – 180 litrów-olej silnikowy – klasa 5W40 (Diesel) – 10 litrów-olej silnikowy – klasa 5W40 (Benzyna) – 20 litrów- olej hydrauliczno – przekładniowy – klasa UTTO 10W30 – 220 litrów- olej hydrauliczny – klasa HL 46 – 80 litrów- olej przekładniowy – klasa GL 4 – 80W90 – 200 litrów- olej do kos spalinowych dwusuwowych – 4 litry- smar ŁT – 170 kilogramów

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134000-7 - Oleje napędowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09210000-4 - Preparaty smarowe

09211100-2 - Oleje silnikowe

09211600-7 - Oleje do użytku w układach hydraulicznych i do innych celów

4.5.5.) Wartość części: 176189,22 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2: Dostawa do ZDOO Wyczechy- olej napędowy -5 500 litrów- olej przekładniowy – klasa GL-4 80W90 – 20 litrów- olej przekładniowy - Multi UTTO WB 101 API GL-4 10W30 – 40 litrów

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134000-7 - Oleje napędowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09210000-4 - Preparaty smarowe

09211100-2 - Oleje silnikowe

09211600-7 - Oleje do użytku w układach hydraulicznych i do innych celów

4.5.5.) Wartość części: 21514,4 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3: Dostawa do ZDOO Radostowo- olej napędowy -11 000 litrów- olej silnikowy – Turdus SHDP klasa 15W40* – 100 litrów- olej silnikowy Mobil Super 3000 klasa 5W40* – 5 litrów- olej silnikowy – Lotos Mineral klasa 15W40* – 10 litrów- olej przekładniowy – Hipol GL 4 80W90* – 80 litrów- olej hydrauliczny – Hydrol klasa HL 46* –80 litrów- olej do kos spalinowych dwusuwowych – 3 litry - smar ŁT – 10 kilogramów

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134000-7 - Oleje napędowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09210000-4 - Preparaty smarowe

09211100-2 - Oleje silnikowe

09211600-7 - Oleje do użytku w układach hydraulicznych i do innych celów

4.5.5.) Wartość części: 44117,4 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 4: Dostawa do ZDOO Lisewo- olej napędowy -5 000 litrów- olej silnikowy – klasa CC SAE 30 – 80 litrów- olej przekładniowy –Hipol GL-4 klasa 80W90 – 80 litrów- olej hydrauliczny – klasa HL 46 – 80 litrów- olej do kos spalinowych dwusuwowych – 2 litry-olej do kosiarek silnik czterosuwowy – 2 litry - smar ŁT – 10 kilogramów

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134000-7 - Oleje napędowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09210000-4 - Preparaty smarowe

09211100-2 - Oleje silnikowe

09211600-7 - Oleje do użytku w układach hydraulicznych i do innych celów

4.5.5.) Wartość części: 20739,52 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 214862,9

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 214862,9

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 214862,9

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

w ramach kryterium kosztu - rachunek kosztów cyklu życia zgodnie z art. 245 ustawy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHUP ROLMASZ Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8390202418

7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 1

7.3.4) Miejscowość: Słupsk

7.3.5) Kod pocztowy: 76-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 174685,28

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-03-19 do 2021-11-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26709,94

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26709,94

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26709,94

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

w ramach kryterium kosztu - rachunek kosztów cyklu życia zgodnie z art. 245 ustawy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROMGAZ RS Sp. z o.o., Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5552119983

7.3.3) Ulica: Konarzynki 19

7.3.4) Miejscowość: Konarzyny

7.3.5) Kod pocztowy: 89-607

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21715,4

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-03-22 do 2021-11-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta złożona niezgodnie z treścią SWZ

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta złożona niezgodnie z treścią SWZ

2021-04-02 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.