eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobylnica › Rozbudowa terenu sportowo-rekreacyjnego poprzez budowę budynku szatniowo-sanitarnego dla kompleksu boisk wraz z przyłączami i zbiornikiem p. poż. oraz zagospodarowaniem terenu w miejscowości Sycewice



Ogłoszenie z dnia 2021-04-02


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00027531 z dnia 2021-04-02

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa terenu sportowo-rekreacyjnego poprzez budowę budynku szatniowo-sanitarnego dla kompleksu boisk wraz z przyłączami i zbiornikiem p. poż. oraz zagospodarowaniem terenu w miejscowości Sycewice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KOBYLNICY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365696881

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wodna 20 lokal 2

1.5.2.) Miejscowość: Kobylnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-251

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 59 84115912

1.5.8.) Numer faksu: 59 84115915

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@kobylnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cuwkobylnica.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/cuwkobylnica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa terenu sportowo-rekreacyjnego poprzez budowę budynku szatniowo-sanitarnego dla kompleksu boisk wraz z przyłączami i zbiornikiem p. poż. oraz zagospodarowaniem terenu w miejscowości Sycewice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f05e6d12-8265-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00027531

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000074/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa terenu sportowo-rekreacyjnego w Sycewicach.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00016662/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Znak sprawy: CUW-DOR.271.2.2021.OZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie budynku szatniowo-sanitarnego dla kompleksu boisk wraz zagospodarowaniem terenu w miejscowości Sycewice, na działce nr 6/4, obr. Sycewice PGR (gm. Kobylnica), w tym: budowa chodników, miejsc postojowych, drogi pożarowej i zbiornika przeciwpożarowego, przyłączy sieci wodno-kanalizacyjnej i elektrycznej oraz instalacji zasilającej i odprowadzającej wodę ze zbiornik p.poż. Przedmiot zamówienia obejmuje:1) wykonanie robót budowlanych w zakresie:a) budowy budynku szatniowo-sanitarnego, parterowego, niepodpiwniczonego z poddaszem nieużytkowym, z dachem dwuspadowym, niesymetrycznym, krytym dachówką ceramiczną,b) budowę i przebudowę przyłączy i sieci, w tym:- przyłącza energetycznego,- przyłącza wodociągowego,- przyłącza kanalizacji sanitarnej,- instalacji nawadniającej,- instalacji zasilającej zbiornik p.poż.- instalacji odpływowej z przelewu zbiornika p.poż.c) budowę instalacji w budynku szatniowo-sanitarnym, w tym:- instalację wodociągową,- instalację centralnego ogrzewania,- instalację kanalizacyjną,- instalację wentylacji mechanicznej i wyciągowej,- instalację odgromową,- instalację elektryczną,- instalację oświetleniową wewnętrznego i zewnętrznego,- instalację PV,d) budowę zagospodarowania terenu, w tym:- ciągi piesze,- miejsca parkingowe,- zbiornik p.poż.- droga pożarowa do zbiornika p.poż.2) wykonanie charakterystyki energetycznej,3) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,4) wykonanie dokumentacji odbiorowej i świadectwa charakterystyki energetycznej budynku oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektów wybudowanych w ramach niniejszej umowy,5) świadczenie usług serwisu gwarancyjnego urządzeń na zasadach określonych w niniejszej umowie.2. Przedmiot umowy jest finansowany z budżetu Gminy Kobylnica oraz dofinansowany jest ze środków Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 dla jednostek samorządu terytorialnego. Zamawiający zabezpieczył środki finansowe na realizację przedmiotu zamówienia w budżecie Gminy Kobylnica w roku 2021 w wysokości 1.300.000,00 zł brutto.3. Zamawiający wskazuje, że przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych oraz przygotowanie dokumentacji określonej w niniejszej umowie, służącej zgłoszeniu wykonania robót właściwym organom i rozliczeniu otrzymanego dofinansowania ze środków Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 dla jednostek samorządu terytorialnego.4. Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym:1) kolorystykę wnętrz, typ i kolorystkę materiałów okładzinowych oraz stolarki okiennej i drzwiowej, rodzaj i typ pokrycia dachu,2) rodzaj i typ planowanych do montażu urządzeń i wyposażenia.5. Wykonawca sporządzi inwentaryzację geodezyjną powykonawczą na mapie w skali 1:500 lub 1:1000 (w przypadku braku w zasobach państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego map w skali 1:500) wraz ze zgłoszeniem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. W przypadku sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej na mapie w skali 1:1000 zgłoszonej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, Wykonawca sporządzi dodatkową inwentaryzację geodezyjną powykonawczą na mapie w skali 1:500.6. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w pkt 1 oraz zgodnie z art. 103 ustawy Pzp za pomocą dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) oraz przedmiaru robót, stanowiących Załącznik Nr 8 do SWZ. Zmieniony względem pozwolenia na budowę zakres rzeczowy budowy miejsc postojowych i dojazdu do nich został przedstawiony schematycznie w „Załączniku graficznym nr 1” w ramach Załącznika nr 1. 7. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów spełniających wymagania norm, posiadających odpowiednie certyfikaty i aprobaty techniczne oraz założone w projekcie parametry techniczne.8. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza się rozwiązania wskazane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, zwanej dalej „STWiORB” lub równoważne.9. W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że gwarantują one realizację robót w zgodzie z Prawem budowlanym i odpowiednimi normami, spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego.10. Obowiązkiem Wykonawcy jest uwzględnienie w cenie ofertowej wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w Rozdziale 3 SWZ, w tym wynikających z załączonej dokumentacji projektowej i w STWiORB.11. Zaleca się Wykonawcom po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej w terenie, celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.12. Zamawiający dopuszcza fakturowanie częściowe za wykonanie przedmiotu zamówienia, zgodnie uzgodnionym harmonogramem rzeczowo-finansowym.13. Wykonawca opracuje i przedłoży w terminie do 5 dni od dnia otrzymania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, w formie papierowej i elektronicznej: 1) kosztorys ofertowy w odniesieniu do ceny ofertowej, celem uzgodnienia przez Zamawiającego. Kalkulacja ceny w postaci kosztorysu ofertowego (szczegółowego) jest podstawą do pomniejszenia wynagrodzenia w wyniku zastosowania robót zamiennych, gdy wartość robót zamiennych będzie niższa niż wartość robót podlegających zamianie, 2) harmonogram rzeczowo – finansowy (zwany dalej Harmonogramem), który będzie podstawą do dokonywania rozliczeń z Wykonawcą za wykonane i ukończone kompletnie części robót, celem uzgodnienia i zatwierdzenia przez Zamawiającego, zawierający:a) podział zakresu rzeczowego będącego przedmiotem umowy, obejmujące poszczególne pozycje szczegółowe planowanych robót budowlanych, b) terminy rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót budowlanych, c) plan płatności z tym zastrzeżeniem, że łączna wartość faktur częściowych nie może przekraczać 80% wynagrodzenia umownego.Zamawiający w terminie do 3 dni roboczych od dnia przedłożenia ww. kosztorysu ofertowego i Harmonogramu zweryfikuje ich poprawność.14. W przypadku stwierdzenia, że roboty wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulega proporcjonalnemu zmniejszeniu i obejmuje faktycznie wykonaną część przedmiotu umowy.15. Zamawiający wymaga od Wykonawcy niezależnie od rękojmi udzielenia gwarancji na okres:1) 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót stanowiących przedmiot zamówienia na pokrycia dachowe i izolacje, przy czym w przypadku, gdy termin gwarancji producenta jest dłuższy Wykonawca zobowiązany jest do przeniesienia na Zamawiającego cesją praw wynikających z ww. gwarancji,2) 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót stanowiących przedmiot zamówienia na podłogi i posadzki oraz stolarkę okienną i drzwiową, przy czym w przypadku, gdy termin gwarancji producenta jest dłuższy Wykonawca zobowiązany jest do przeniesienia na Zamawiającego cesją praw wynikających z ww. gwarancji, 3) 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót na pozostały przedmiot zamówienia (m.in. roboty budowlane, urządzenia, materiały, wyposażenie).16. Zamawiający wskazuje, iż wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności związane z realizacją wszystkich robót budowlanych umożliwiających wykonanie zakresu umowy, z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, a Wykonawca zobowiązanie to przyjmuje.17. Zamawiający na każdym etapie realizacji umowy ma prawo żądania udowodnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę faktu wypełnienia warunku zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 16, a Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć żądane dokumenty lub oświadczenia zgodnie z postanowieniami zawartymi we Wzorze umowy, pod rygorem naliczenia kary.18. Pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamówienia/umowy określone są we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 1 235 486,67 zł brutto, w związku z czym cena jedynej oferty złożonej w przedmiotowym postępowaniu przewyższa w/w kwotę.Zamawiający nie zwiększy kwoty jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do wysokości złożonej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1701052,23

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1701052,23

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

2021-04-02 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.