eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BaranówOdbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Baranów od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych



Ogłoszenie z dnia 2022-01-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Baranów od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Baranów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019891

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek

1.5.2.) Miejscowość: Baranów

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-105

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 883 40 27

1.5.8.) Numer faksu: 81 883 40 41

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gminabaranow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gminabaranow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.gminabaranow.pl/ogloszenia-i-przetargi/przetargi/przetargi-z-2021-roku

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Baranów od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d64ed586-5298-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00027544

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009206/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Baranów od właścicieli nieruchomości zabudowanych i z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w 2022 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00294412/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SG.271.11.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 821780,56 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych z terenu gminy Baranów, pochodzących z nieruchomości zamieszkałych oraz PSZOK, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowani.
2. Wykonawca zorganizuje odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Baranów z sołectw: Baranów, Czołna, Dębczyna, Gródek, Huta, Karczunek, Klin, Kozioł, Łukawka, Łukawica, Łysa Góra, Motoga, Niwa, Nowomichowska, Pogonów, Składów, Śniadówka, Wola Czołnowska oraz Zagóźdź.
2. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania, całej masy odpadów komunalnych przekazanych przez właścicieli nieruchomości obejmującej zmieszane odpady komunalne oraz odpady gromadzone w sposób selektywny, tj.:
1) papier i tektura, w tym odpady opakowaniowe z papieru i tektury;
2) metale i tworzywa sztuczne, w tym odpady opakowaniowe z metali, tworzyw sztucznych i wielomateriałowe;
3) szkło, w tym odpady opakowaniowe ze szkła;
4) bioodpady (tylko od właścicieli nieruchomości nie korzystających z kompostownika na podstawie wykazu przekazanego przez Zamawiającego);
5) popiół.
Wymagana częstotliwość odbioru:
1) papier i tektura – jeden raz na dwa miesiące,
2) szkło – jeden raz na dwa miesiące,
3) metale i tworzywa sztuczne - jeden raz w miesiącu,
4) bioodpady – jeden raz w miesiącu,
5) popiół – jeden raz w miesiącu w okresie pod października do maja,
6) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne – jeden raz w miesiącu.
4. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować w miesiącu kwietniu i w miesiącu październiku 2022 r. odbiór bezpośrednio z terenu przyległego do nieruchomości, odpadów obejmujących zużyty sprzęt elektroniczny i elektryczny, chemikalia (farby, lakiery, przeterminowane środki ochrony roślin, rozpuszczalniki), lampy fluoroscencyjne, oleje, tłuszcze, tusze, zużyte akumulatory, ogniwa i baterie galwaniczne, opony, meble i odpady wielkogabarytowe, odpady budowlane i rozbiórkowe oraz przeterminowane lekarstwa i opakowania wielomateriałowe.
5. Szacunkowa maksymalna ilość odpadów komunalnych, jaką Zamawiający przewiduje do odebrania od właścicieli nieruchomości oraz z PSZOK w okresie zamówienia wynosi:
1) zmieszane (niesegregowane) odpady komunalne – 356,0 Mg;
2) selektywnie gromadzone odpady komunalne:
 papier i tektura - 14,0 Mg;
 metale i tworzywa sztuczne - 70,0 Mg;
 szkło - 50,0 Mg;
 odpady ulegające biodegradacji – 100,0 Mg;
 popiół paleniskowy - 77,0 Mg;
 zużyte opony - 22,0 Mg;
 zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne - 11,0 Mg;
 zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu - 19,0Mg;
 odpady wielkogabarytowe - 62,0 Mg;
 opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone - 1,0 Mg;
 odpady niebezpieczne powstające w gospodarstwach domowych (tj. chemikalia, baterie, akumulatory i inne) - 0,3 Mg,
 przeterminowane leki - 0,1 Mg,
 odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwach domowych - 0,1 Mg,
 odzież i tekstylia - 0,2 Mg.
Szacowana łączna ilość odpadów komunalnych do odebrania w okresie realizacji zamówienia wynosi 782,7 Mg.
6. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia w dniu odbierania odpadów, właścicieli nieruchomości, od których odbierane są odpady komunalne w worki 120 l z folii LDPE w ilości jeden worek każdego rodzaju na każde 2 osoby zamieszkujące nieruchomość:
• odpady z papieru i tektury, w tym odpady opakowaniowe z papieru i tektury – worki koloru białego przezroczystego, oznaczone napisem: PAPIER;
• odpady ze szkła, w tym opakowania ze szkła - worki koloru niebieskiego przezroczystego, oznaczone napisem: SZKŁO,
• odpady z metali i tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe z metali i tworzyw sztucznych oraz opakowania wielomateriałowe – worki koloru żółtego przezroczystego, oznaczone napisem: METALE I TWORZYWA SZTUCZNE
• bioodpady – worki koloru brązowego przezroczystego, oznaczone napisem BIO;
• odpady stanowiące popiół paleniskowy z pieców CO – worki koloru czarnego wielokrotnego użytku z napisem: POPIÓŁ,
• niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - worek czarny.
Uwaga: worki przeznaczone na odbiór odpadów komunalnych muszą posiadać odpowiednią wytrzymałość, zapobiegającą ich rozerwaniu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do Instalacji Komunalnej wybranej przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i wskazanej w Formularzu ofertowym.
Przekazanie odpadów należy udokumentować Zamawiającemu w okresach miesięcznych Kartę przekazania odpadów należy przedłożyć zamawiającemu do 10 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym były przekazywane odpady komunalne w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 615962,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 668649,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 615962,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO-TRANS sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7142017741

7.3.4) Miejscowość: Samoklęski 28

7.3.5) Kod pocztowy: 21-132

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 615962,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.