Ogłoszenie z dnia 2022-01-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00279008/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy ryb w 2022 roku na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie - Nr 31/21/P
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 41. Baza Lotnictwa Szkolnego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061456920
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Brygady Pościgowej 5
1.5.2.) Miejscowość: Dęblin
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-521
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 261 517 714
1.5.8.) Numer faksu: 261 519 536
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/41blsz/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy ryb w 2022 roku na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie - Nr 31/21/P2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a500fa44-4b89-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00027596
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010869/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Ryby
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00279008/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 31/21/P
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 259483,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są: sukcesywne dostawy ryb w 2022 roku na rzecz 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się poniżej oraz
w „Minimalnych wymaganiach jakościowych” zawierających szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia dla poszczególnych pozycji asortymentowych stanowiących Załącznik Nr 1a do SWZ; w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ; a także oraz w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy (załącznik nr 5 do SWZ).
Dostarczony każdorazowo przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania jakościowe określone w załączniku nr 1a do SWZ – „Minimalne wymagania jakościowe” zawierające szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia dla poszczególnych pozycji asortymentowych.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący asortyment
w ilościach szacunkowych:
Karp świeży tusza kg 12
Karp filet kg 130
Pstrąg filet kg 100
Łosoś filet kg 100
Sandacz filet mrożony kg 120
Dorsz atlantycki mrożony filet kg 2 200
Morszczuk mrożony filet kg 2 600
Mintaj mrożony filet kg 700
Śledzie solone matiasy filety kg 1 200
Łosoś wędzony filet kg 120
Makrela wędzona tusza kg 1 000
Śledź marynowany kg 500
Śledź po kaszubsku kg 500
Tuńczyk w sosie własnym kg 40
Wyszczególnione w tabeli powyżej ilości towaru podlegające dostawie są jedynie ilościami szacunkowymi i mogą one ulec stosownemu zmniejszeniu, ze względu na aktualne potrzeby Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia ilości towarów podlegających dostawie w czasie trwania umowy (np. w przypadku wyłączenia z użytkowania jakiegokolwiek kompleksu administrowanego przez Zamawiającego, bądź też poszczególnych obiektów wchodzących w ich skład lub zmiennej liczby uprawnionych do żywienia osób). W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia pieniężne.
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru wraz z jego rozładunkiem do magazynu żywnościowego 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie, znajdującego się na terenie kompleksu Dęblin-Lotnisko (budynek nr 64).
Wybrany Wykonawca, z którym Zamawiający podpisze umowę
w sprawie zamówienia publicznego musi okazać się posiadaniem
w całym okresie realizacji umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia obejmującego:
- odpowiedzialność ubezpieczonego za szkody osobowe, rzeczowe wyrządzone przez wyprodukowane, dostarczone lub sprzedane towary (środki spożywcze),
- odpowiedzialność za szkody wyrządzone poprzez niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy.
Ubezpieczenie OC musi opiewać na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż: 100 000,00 zł, wraz z dowodem potwierdzającym opłacenie wymagalnych składek.
Wykonawca zgodnie z art. 462 ust. 1 ustawy Pzp może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. W takim przypadku zamawiający zgodnie z art. 462 ust. 2 ustawy Pzp żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie - w formularzu ofertowym (załączniku Nr 1 do SWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. Zamawiający oświadcza, że minimalna gwarantowana realizacja umowy wyniesie nie mniej niż 60 % (sześćdziesiąt procent) całkowitej kwoty brutto umowy, określonej w ust. 1, w okresie jej obowiązywania (minimalna wartość świadczenia stron).
4.5.3.) Główny kod CPV: 03311000-2 - Ryby
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
15221000-3 - Ryby mrożone
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 322677,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 322677,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 322677,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe „MARK” M. i K. Szczęsny Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 670011482
7.3.3) Ulica: ul. Radomska 43
7.3.4) Miejscowość: Gózd
7.3.5) Kod pocztowy: 26-634
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 322677,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z DĘBLINA
- Usługa związana z utrzymaniem sprawności infrastruktury paliwowej w zakresie przygotowania do wykonania badań dozorowych cystern paliwowych oraz zbiorników paliw.
- Dostawy leków
- Dostawa materiałów promocyjnych z podziałem na zadania
więcej: przetargi w Dęblinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ryb i przetworów rybnych, 2 części
- Dostawa pieczywa oraz ryb i przetworów rybnych w podziale na 2 części.
- Dostawa ryb, przetworów rybnych i mrożonek do Domu Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej
- Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej od 1 maja 2025 do 31 sierpnia 2025
- Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej od 1 maja 2025 do 31 sierpnia 2025
- Sukcesywne dostawy ryb mrożonych i kiszonek (2 części) do Aresztu Śledczego w Częstochowie.
więcej: Ryby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.