Ogłoszenie z dnia 2022-01-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00284551/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego dla zadania „Modernizacja i remont pomieszczeń w budynku nr XXVI Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Starogardzie Gdańskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Pomorskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674836
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Okopowa 21/27
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-810
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 326 85 55
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pomorskie.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.pomorskie.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-943707c9-4de0-11ec-8c2d-66c2f1230e9c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego dla zadania „Modernizacja i remont pomieszczeń w budynku nr XXVI Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Starogardzie Gdańskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-943707c9-4de0-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00027667
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001942/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.25 Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego dla zadania „Modernizacja i remont pomieszczeń w budynku nr XXVI Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Starogardzie Gdańskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00284551/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DAZ-Z.272.33.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 316344 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej wraz z kosztorysem, przedmiarem i szczegółową specyfikacją techniczną dla inwestycji polegającej na przebudowie części budynku nr XXVI Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Starogardzie Gdańskim”, usytuowanego się pod adresem: ul. Skarszewska 7,Pawilon nr XXVI, 83-200 Starogard Gdański, Obręb Starogard Gdański 0407, działka nr 3/13, w celu dostosowania do obowiązujących przepisów, standardów i norm oraz potrzeb użytkownika. Nie przewiduje się istotnej zmiany układu konstrukcyjnego, chyba że na etapie projektu okaże się to niezbędne. Istotnie zmiany programowe i funkcjonalne dotyczą parteru budynku, natomiast w zakresie warunków technicznych, bezpieczeństwa użytkowania i konstrukcji oraz bezpieczeństwa pożarowego, projektem należy objąć cały obiekt. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z wymogami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1a do SWZ, „Opisie przedmiotu zamówienia wraz z programem użytkowym” - Architektoniczne Biuro Projektów Roman Wyrzykowski, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 7b, stanowiącym załącznik nr 1b oraz wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
2. Poza przedmiotem określonym w ust. 1, zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt 4) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) do podstawowych obowiązków projektanta należy m.in. sprawowanie nadzoru autorskiego na żądanie inwestora lub organu administracji architektoniczno-budowlanej w zakresie:
a) stwierdzania w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z projektem,
b) uzgadniania możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego.
3. Oprócz zakresu określonego w załączniku nr 1b do SWZ należy zaprojektować remont całego dachu w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania obiektu.
4. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części:
Usługa dotyczy jednego obiektu budowlanego. Podział na części spowodowałby konieczność skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia i mógłby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. Odpowiedzialność za ewentualne błędy projektowe byłaby trudna do ustalenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71311300-4 - Usługi doradcze w zakresie robót infrastrukturalnych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 349320,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1344390,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 368999,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MM PROJ-BUD Marcin Młodziankiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 365974794
7.3.3) Ulica: ul. Strzałowa 41
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MM Proj-Bud Marcin Młodziankiewicz
jakie przetargi wygrała firma
MM Proj-Bud Marcin Młodziankiewicz
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 368999,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- 15/TP/2025 Sukcesywne dostawy odzieży, obuwia roboczego i ochronnego oraz ochron osobistych do Zakładu Utylizacyjnego Sp. z o.o.
- "Usługa organizacji spotkania integracyjnego dla pracowników Copernicus PL Sp. z o.o."
- Dostawa oprogramowania systemowego, użytkowego i graficzno-edytorskiego dla Politechniki Gdańskiej
- WYKONANIE PRZEGLĄDÓW OBIEKTÓW INŻYNIERSKICH
- Usługa przeprowadzenia terenowych badań ankietowych wśród turystów odwiedzających cztery nadmorskie regiony dla Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego
- Koszenie traw i chwastów w latach 2025-2027 z pasa drogi wojewódzkiej nr 214 na odcinku Łeba - Białogarda na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Lęborku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej wraz z montażem magazynu energii i instalacji pompy ciepła na potrzeby Szpitala Chorób Płuc w Pilchowicach.
- Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn "Termomodernizacja Szpitala św. Łukasza w Bolesławcu" w formule "zaprojektuj i wybuduj" realizowanego w ramach projektu FEDS. 02.01-IZ.00-0047/23
- Budowa i przebudowa gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Obsza
- Budowa infrastruktury przyrodniczo-dydaktycznej w ramach projektu "Eko-adaptacja i eko-edukacja w Mieście i Gminie Buk ."
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Siemień
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWEJ DLA REMONTU Z PRZEBUDOWĄ BUDYNKU DWUKLATKOWEGO PRZY UL. POLNEJ 5 I 3 MAJA 1B WE WROCŁAWIU
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.