eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChrzanówUtrzymanie czyst. w bud. adm. i san. na Cm.Kom. w Chrz-wie wraz z piel.terenów zielonych, w częściach wsp. bud. wraz z ter. przyległymi do bud. oraz w siedzibie MZZK przy ul. Garncarskiej 4 w Chrz-ie



Ogłoszenie z dnia 2025-01-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czyst. w bud. adm. i san. na Cm.Kom. w Chrz-wie wraz z piel.terenów zielonych, w częściach wsp. bud. wraz z ter. przyległymi do bud. oraz w siedzibie MZZK przy ul. Garncarskiej 4 w Chrz-ie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZARZĄD ZASOBÓW KOMUNALNYCH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120288979

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Garncarska 4

1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzzk-zp@chrzanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mzzk.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-aad4073f-6bf1-4fb9-8306-37441a3e8f30

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie czyst. w bud. adm. i san. na Cm.Kom. w Chrz-wie wraz z piel.terenów zielonych, w częściach wsp. bud. wraz z ter. przyległymi do bud. oraz w siedzibie MZZK przy ul. Garncarskiej 4 w Chrz-ie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aad4073f-6bf1-4fb9-8306-37441a3e8f30

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00027705

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045092/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Utrzymanie czystości w częściach wspólnych i przy budynkach MZZK

1.3.4 Utrzymanie czystości i porządku w budynku MZZK

1.3.5 Utrzymanie czystości i pielęgnacja terenów zielonych oraz utrzymanie czystości w budynkach oraz obsługa szaletu na terenie Cmentarza Komunalnego w Chrzanowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00608512

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/10/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie I: „Utrzymanie czystości, odśnieżanie i pielęgnacja terenów zielonych na terenach Cmentarza Komunalnego w Chrzanowie”.
- Utrzymanie czystości na chodnikach, placach, alejkach, drogach i schodach wraz z krawężnikami i korytami odwadniającymi wraz z pielęgnacją terenów zielonych, utrzymaniem czystości wokół kontenerów oraz pielęgnacją roślinności.
Pielęgnacja terenów zielonych obejmująca to zadanie wynosi 16 740,38 m2 a oprócz tego przycinanie żywotników wzdłuż drogi asfaltowej które zajmują 206,00 m2.
Utrzymanie czystości na chodnikach , placach, alejkach, drogach i schodach wraz z krawężnikami, korytami i odwodnieniami liniowymi to powierzchnia 12 538,81 m2; zimowe utrzymanie cmentarza, w tym odśnieżanie chodników i schodów, terenów dojazdowych do budynków, stanowisk na nieczystości i szaletu publicznego oraz zbijanie lodu i posypywanie piaskiem- obejmuje obszar 9706,00 m2.
Pielęgnacja roślinności na 3 dachach budynków o pow. 450,00 m2
Utrzymanie czystości wokół kontenerów na nieczystości stałe - obejmuje powierzchnię 166,00 m2 .
Dodatkowe usługi jak mycie nagrobka, plewienie trawy i chwastów wokół grobu jak i na grobie oraz uprzątnięcie grobu po pogrzebie lub świętach okolicznościowych będzie odbywało się na zlecenie Zamawiającego

4.5.3.) Główny kod CPV: 98371111-5 - Usługi utrzymania cmentarzy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90620000-9 - Usługi odśnieżania

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

77342000-9 - Przycinanie żywopłotów

4.5.5.) Wartość części: 107956,29 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie II: „ Utrzymanie czystości w 3 budynkach : administracyjno- sanitarnym, sanitarnym, kostnicy z salą pożegnań oraz obsługa szaletu na Cmentarzu Komunalnym w Chrzanowie”.
Utrzymanie czystości obejmuje powierzchnię użytkową budynków administracyjno- sanitarnego , sanitarnego, kostnicy z salą pożegnań przy ul. Ks. J. Kamieńskiego oraz szaletu ul. Elii Marchettiego , która wynosi 277,63 m2 .
Szczegółowy zakres czynności wraz z warunkami realizacji zamówienia określa załącznik nr B do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98371111-5 - Usługi utrzymania cmentarzy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.5.) Wartość części: 52861,91 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie III- „Utrzymanie czystości i porządku w budynku Miejskiego Zarządu Zasobów Komunalnych w Chrzanowie”.
Utrzymanie czystości obejmuje powierzchnię użytkową siedziby Miejskiego Zarządu Zasobów Komunalnych w Chrzanowie przy ul. Garncarskiej 4 i wynosi 709,49 m 2 . Sprzątanie w budynku wykonywane jest codziennie przez 3 godziny , po zakończeniu pracy i opuszczeniu budynku przez pracowników MZZK.
Szczegółowy zakres czynności wraz z warunkami realizacji zamówienia i wykazem niezbędnych środków do utrzymania czystości w budynku określa załącznik nr C do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.5.) Wartość części: 54481,10 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie IV-„Utrzymanie czystości i porządku w częściach wspólnych budynków administrowanych przez MZZK oraz na terenach zewnętrznych przyległych do budynków wraz z pielęgnacją zieleni i odśnieżaniem”.
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie kompleksowych usług sprzątania, utrzymania czystości i porządku w budynkach i na terenie zewnętrznym przy budynkach, odśnieżanie chodników, schodów, podestów, pochylni, dojść do wiat śmietnikowych, parkingów, dojazdów do garaży oraz wejść do klatek schodowych przy budynkach mieszkalnych i użytkowych znajdujących się w administracji Miejskiego Zarządu Zasobów Komunalnych wraz z placem zabaw przy ul. Szymanowskiego 49 i ogrodem sensorycznym -Zacisze pod Lipą w Pogorzycach przy ul. Szymanowskiego 47A oraz przy zbiorniku retencyjnym przy bud. Szymanowskiego 49 w Pogorzycach.
Szczegółowy zakres czynności wraz z warunkami realizacji zamówienia oraz częstotliwością wykonania czynności zawiera załącznik nr D do SWZ. Wykaz budynków, terenów wokół budynków oraz terenów zielonych administrowanych przez MZZK zawiera załącznik nr E do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

90910000-9 - Usługi sprzątania

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

77342000-9 - Przycinanie żywopłotów

90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 479535,08 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91344,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 155806,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91344,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MultiLift Bartłomiej Maciejewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6281993176

7.3.4) Miejscowość: Chrzanów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91344,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2025-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42804,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47944,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42804,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MK Marek Kurek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6761714992

7.3.4) Miejscowość: Niegoszowice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42804,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2025-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47647,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47647,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47647,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Trenda Maciej "MTM Maryt" Agencja Ochrony Osób i Mienia

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6281921567

7.3.4) Miejscowość: Chrzanów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47647,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-02 do 2025-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 397893,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 469813,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 397893,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DEVEPOLER Artur Niestój

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9452154321

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 397893,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-14 do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.