Ogłoszenie z dnia 2024-01-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00531280/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
53/TP1/SZP-3/2023 Dostawa, montaż i uruchomienie systemu depozytorów kluczy w budynkach Politechniki Koszalińskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA KOSZALIŃSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001703
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ŚNIADECKICH 2
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-453
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szp@tu.koszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tu.koszalin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-337dc7c7-8f79-11ee-9fb5-3edbb70f45bd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
53/TP1/SZP-3/2023 Dostawa, montaż i uruchomienie systemu depozytorów kluczy w budynkach Politechniki Koszalińskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-337dc7c7-8f79-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00027814
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027692/27/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Dostawa, montaż i uruchomienie systemu depozytorów kluczy w budynkach Politechniki Koszalińskiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00531280
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 53/TP1/SZP-3/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa, montaż i uruchomienie systemu depozytorów kluczy w budynkach Politechniki
Koszalińskiej w zakresie określonym w SWZ oraz formularzach cenowych stanowiących załączniki nr 2 do SWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania techniczne zawiera załącznik nr 2 do SWZ.
3. Zamawiający wymaga podania przez Wykonawcę w formularzu cenowym informacji umożliwiających Zamawiającemu
identyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia: producent, typ/model.
4.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na
części z uwagi na zakup trzech sztuk tego samego produktu. Dzielenie zamówienia byłoby nieuzasadnione pod względem
użytkowania.
5.W ramach zamówienia Wykonawca zapewni: dostawę, montaż i szkolenie dla pracowników Zamawiającego we własnym
zakresie. Dostawa, montaż i szkolenie pracowników maja być skalkulowane w cenie oferty. Szkolenie składać się będzie z
dwóch części: dla administratorów (do 10 osób) oraz użytkowników / pracowników (do 150 osób). Zakres i czas szkolenia
ustala Wykonawca. Szkolenie musi zapewnić przekazanie niezbędnych informacji do optymalnego korzystania z depozytora
kluczy, osobno dla administratorów i osobno dla użytkowników.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44421720-0 - Skrytki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44421721-7 - Kasety depozytowe
44421722-4 - Obudowy bezpieczne
44421780-8 - Kasety na dokumenty
44522000-5 - Zatrzaski, części zamków i klucze
44522200-7 - Klucze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 253746,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 261990 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 261990 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASSA ABLOY OPENING SOLUTIONS POLAND SA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6970013118
7.3.4) Miejscowość: LESZNO
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ASSA ABLOY OPENING SOLUTIONS POLAND S.A.
jakie przetargi wygrała firma
ASSA ABLOY OPENING SOLUTIONS POLAND S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 261990 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Sprzątanie pomieszczeń Centrum Usług Społecznych w Koszalinie w 2025 roku
- Automatyczny System Parkingowy (II)
- Świadczenie usług gastronomicznych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Zielony Taras" w Koszalinie
- 30/TP1/SZP-2/2024 Dostawa serwerów do przechowywania logów wraz z gwarancją i wsparciem technicznym dla Politechniki Koszalińskiej
- Rozbudowa zasięgu sieci Eduroam w oparciu o istniejącą infrastrukturę Alcatel-Lucent
- Sprzątanie pomieszczeń budynku biurowego Zachodniopomorskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Koszalinie
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą elektronicznych wewnętrznych depozytorów kluczy z panelem sterującym.
- Rozbudowa istniejącego systemu depozytorów kluczy dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.
- Dostawa i montaż depozytorów na klucze
- Dostawa depozytorów na klucze
więcej: Skrytki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.