eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³oskinia"Wdro¿enie e-us³ug publicznych w Gminie P³oskinia"



Og³oszenie z dnia 2022-01-20


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
„Wdro¿enie e-us³ug publicznych w Gminie P³oskinia”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA P£OSKINIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170748034

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: P³oskinia 8

1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³oskinia

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-526

1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbl±ski

1.5.7.) Numer telefonu: 556208600

1.5.8.) Numer faksu: 556208602

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugploskinia@braniewo.net.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://ploskinia-ug.bip-wm.pl/public/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-04a5134f-325c-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wdro¿enie e-us³ug publicznych w Gminie P³oskinia”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-04a5134f-325c-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00027842

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-01-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00003367/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Rozwój e-administracji i e-us³ug publicznych w Gminie P³oskinia -Uruchomienie w ramach projektu e-us³ug, zakup niezbêdnej infrastruktury IT oraz warto¶ci niematerialnych i prawnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmiñsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, III Osi Priorytetowej Cyfrowy Region, Dzia³anie 3.1 Cyfrowa dostêpno¶æ informacji sektora publicznego oraz wysoka jako¶æ e-us³ug publicznych

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00241162/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SO-I.271.7.2021

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 901500,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Czê¶æ 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Czê¶æ 1 –Uruchomienie e-us³ug dla mieszkañców:
a) Zakup licencji Centralnej Platformy e-Us³ug Mieszkañca (1 szt.)
b) Wdro¿enie Centralnej Platformy e-Us³ug Mieszkañca (1 szt.)
c) Modernizacja systemów dziedzinowych (1 szt.)
d) Zakup licencji elektronicznego systemu obiegu dokumentów (1 szt.)
e) Wdro¿enie elektronicznego systemu obiegu dokumentów (1 szt.)
f) Zakup licencji systemu zarz±dzania umowami (1 szt.)
g) Wdro¿enie systemu do zarz±dzania umowami(1 szt.)
h) Opracowanie i wdro¿enie e-us³ug na platformie ePUAP - 5PD (9 szt.)
i) Opracowanie i wdro¿enie e-us³ug na platformie ePUAP - 3PD (7 szt.)
j) Wyposa¿enie serwerowni - zakup serwera (2 szt.)
k) Wyposa¿enie serwerowni - zakup macierzy (1 szt.)
l) Wyposa¿enie serwerowni - zakup urz±dzenia UTM (1 szt.)
m) Wyposa¿enie serwerowni - zakup urz±dzenia NAS (1 szt.)
n) Wyposa¿enie serwerowni - zakup oprogramowania do wirtualizacji (1 szt.)
o) Wyposa¿enie serwerowni - zakup oprogramowania do backup (1 szt.)
p) Wyposa¿enie serwerowni - zakup systemu zdalnego dostêpu (1 szt.)
q) Wyposa¿enie stanowisk pracowniczych - zakup zestawu komputerowego (14 szt.)
r) Wyposa¿enie stanowisk pracowniczych - zakup komputera przeno¶nego (2 szt.)
s) Wyposa¿enie stanowiska kancelaryjnego - zakup skanera wielofunkcyjnego (1 szt.)
t) Wyposa¿enie stanowiska kancelaryjnego - zakup czytnika kodów (1 szt.)
u) Wyposa¿enie stanowiska kancelaryjnego - zakup drukarki kodów (1 szt.)
v) Wyposa¿enie serwerowni - zakup szafy RACK (1 szt.)
w) Wyposa¿enie serwerowni - zakup UPS (1 szt.)
x) Wyposa¿enie serwerowni - zakup prze³±cznika (2 szt.)
y) Wyposa¿enie serwerowni - zakup routera (1 szt.)
z) Wyposa¿enie serwerowni - zakup konsoli KVM (1 szt.)
Dostawa powy¿szego sprzêtu informatycznego obejmuje jego dostawê, instalacjê i konfiguracjê.
3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia wraz z okre¶leniem minimalnych wymagañ zosta³ przedstawiony w Za³±czniku nr 1 do SWZ – Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ).

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 48613000-8 - Elektroniczne zarz±dzanie danymi (EDM)

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213000-5 - Komputery osobiste

30233000-1 - Urz±dzenia do przechowywania i odczytu danych

30236000-2 - Ró¿ny sprzêt komputerowy

31213300-5 - Szafy kablowe

31214100-0 - Prze³±czniki

31682530-4 - Awaryjne urz±dzenia energetyczne

32420000-3 - Urz±dzenia sieciowe

35100000-5 - Urz±dzenia awaryjne i zabezpieczaj±ce

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48170000-0 - Pakiety oprogramowania zapewniaj±ce zgodno¶æ

48422000-2 - Zestawy pakietów oprogramowania

48442000-8 - Pakiety oprogramowania do systemów finansowych

48517000-5 - Pakiety oprogramowania informatycznego

48600000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne

48612000-1 - System zarz±dzania baz± danych

48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania

48822000-6 - Serwery komputerowe

48900000-7 - Ró¿ne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

72262000-9 - Us³ugi rozbudowy oprogramowania

72263000-6 - Us³ugi wdra¿ania oprogramowania

72265000-0 - Us³ugi konfiguracji oprogramowania

72266000-7 - Us³ugi doradcze w zakresie oprogramowania

72322000-8 - Us³ugi zarz±dzania danymi

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 811500,00 PLN

Czê¶æ 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Czê¶æ 2 – Wdro¿enie systemu obs³ugi Rady Gminy wraz z uruchomieniem e-us³ug publicznych:
a) Zakup licencji systemu obs³ugi rady (1 szt.)
b) Wdro¿enie systemu obs³ugi rady (1 szt.)
c) Wyposa¿enie biura rady - zakup urz±dzeñ do obs³ugi systemu rady (1 szt.)
d) Opracowanie i wdro¿enie e-us³ug na platformie ePUAP - 3PD (3 szt.)

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30236000-2 - Ró¿ny sprzêt komputerowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32420000-3 - Urz±dzenia sieciowe

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48422000-2 - Zestawy pakietów oprogramowania

48517000-5 - Pakiety oprogramowania informatycznego

48900000-7 - Ró¿ne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

72263000-6 - Us³ugi wdra¿ania oprogramowania

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 20000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

Czê¶æ 1

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 1025733,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 1025733,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1025733,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZETO PROJEKT Sp z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393907745

7.3.3) Ulica: ul. Pieniê¿nego 6/7

7.3.4) Miejscowo¶æ: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-005

7.3.6.) Województwo: warmiñsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o czê¶ciach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani:

1) ZETO SOFTWARE Sp. z o.o. ul. Pieniê¿nego 6/7, 10-005 Olsztyn – zakresie; Zakup licencji centralnej platformy e-us³ug mieszkañca; Wdro¿enie centralnej platformy e-us³ug mieszkañca; Modernizacja systemu dziedzinowego; Opracowanie i wdro¿enie e-us³ug na 3 PD i 5PD; Zakup licencji systemu do zarz±dzania umowami/projektami; Wdro¿enie systemu do zarz±dzania umowami/projektami; Opracowanie i wdro¿enie e-us³ugi - 5PD w zakresie systemu do zarz±dzania umowami/projektami.
2) Asseco Data Systems SA, ul. Jana z Kolna 11, 80-864 Gdañsk, w zakresie: Zakup licencji elektronicznego systemu obiegu dokumentów; Wdro¿enie elektronicznego systemu obiegu dokumentów.
3) MKM Market Ma³gorzata Modzelewska ul. Zdziarska 83Z/8 lok. 2, 03-289 Warszawa - w zakresie: Dostawa sprzêtu komputerowego i oprogramowania.


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-14

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 1025733,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-05-31

Czê¶æ 2

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem

5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:

Do up³ywu terminu sk³adania ofert nie wp³ynê³a ¿adna oferta

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.