Ogłoszenie z dnia 2023-01-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00464460/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-29
- 2022/BZP 00465456/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli położonych na terenie gminy Borek Wlkp. wraz z zapewnieniem opieki podczas dowożenia w dni nauki szkolnej w 2023 r, dla których Gm. Borek Wlkp. jest organem prow.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BOREK WIELKOPOLSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050675
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Borek Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-810
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 65 57 16 120
1.5.8.) Numer faksu: 65 57 15 893
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@borekwlkp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.borekwlkp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/borek_wlkp1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli położonych na terenie gminy Borek Wlkp. wraz z zapewnieniem opieki podczas dowożenia w dni nauki szkolnej w 2023 r, dla których Gm. Borek Wlkp. jest organem prow.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43e203a4-6fc1-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00027969
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00042906/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli wraz z zapewnieniem opieki podczas dowożenia w dni nauki szkolnej w 2023 roku, dla których Gmina Borek Wlkp. jest organem prowadzącym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00464460/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.271.10.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 894322,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowożenie do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Borku Wlkp., Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Zimnowodzie, Przedszkola Samorządowego w Karolewie i Przedszkola Samorządowego w Zalesiu.Szacowana liczba km dziennie: 207 km.
Punkt rozpoczęcia: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Borku Wlkp.
Punkt zakończenia dowożenia: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Borku Wlkp.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8
3) Wykonawca musi zapewnić pojazd do przewozu na miejscach siedzących min. 55+1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 299622,92 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowożenie do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Borku Wlkp., Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Zimnowodzie, Przedszkola Samorządowego w Karolewie i Przedszkola Samorządowego w Zalesiu.Szacowana liczba km dziennie: 173 km.
Punkt rozpoczęcia: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Borku Wlkp.
Punkt zakończenia dowożenia: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Borku Wlkp.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8
3) Wykonawca musi zapewnić pojazd do przewozu na miejscach siedzących min. 56+1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 250705,84 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowożenie do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Borku Wlkp., Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Zimnowodzie, Przedszkola Samorządowego w Karolewie i Przedszkola Samorządowego w Zalesiu.Szacowana liczba km dziennie: 145 km.
Punkt rozpoczęcia: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Borku Wlkp.
Punkt zakończenia dowożenia: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Borku Wlkp.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8
3) Wykonawca musi zapewnić pojazd do przewozu na miejscach siedzących min. 42+1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 198455,32 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Dowożenie do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Borku Wlkp., Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Zimnowodzie, Przedszkola Samorządowego w Karolewie i Przedszkola Samorządowego w Zalesiu.Szacowana liczba km dziennie: 127 km.
Punkt rozpoczęcia: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Borku Wlkp.
Punkt zakończenia dowożenia: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Borku Wlkp.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8
3) Wykonawca musi zapewnić pojazd do przewozu na miejscach siedzących min. 25+1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 145538,47 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 350307,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 379120,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 350307,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UTH Przemysław Grzegorz Ludwiczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6961830390
7.3.3) Ulica: Powst. Wlkp 41/1
7.3.4) Miejscowość: Gostyń
7.3.5) Kod pocztowy: 63-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI TRANSPORTOWE -HANDEL Przemysław Grzegorz Ludwiczak
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI TRANSPORTOWE -HANDEL Przemysław Grzegorz Ludwiczak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 350307,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 305647,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 315236,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 305647,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe Piotr Radwan
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6961767160
7.3.3) Ulica: ul. Jana Pawła II 74a
7.3.4) Miejscowość: Gostyń
7.3.5) Kod pocztowy: 63-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Piotr Radwan PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE
jakie przetargi wygrała firma
Piotr Radwan PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 305647,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 230319,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 265567,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 230319,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Kółek Rolniczych w Borku Wlkp.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6960008908
7.3.3) Ulica: Jeżewska 5
7.3.4) Miejscowość: Borek Wlkp.
7.3.5) Kod pocztowy: 63-810
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA KÓŁEK ROLNICZYCH W BORKU WIELKOPOLSKIM
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA KÓŁEK ROLNICZYCH W BORKU WIELKOPOLSKIM
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 230319,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 202996,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 231416,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 202996,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe Piotr Radwan
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6961767160
7.3.3) Ulica: Jana Pawła II 74a
7.3.4) Miejscowość: Gostyń
7.3.5) Kod pocztowy: 63-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Piotr Radwan PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE
jakie przetargi wygrała firma
Piotr Radwan PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 202996,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31INNE PRZETARGI BOREK WIELKOPOLSKI
- Remont boiska i toalet w ramach zadania "Modernizacja kompleksów sportowych Moje boisko-Orlik 2012".
więcej: przetargi BOREK WIELKOPOLSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa transportu sanitarnego dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Otwocku
- Usługi transportu medycznego i niemedycznego, realizowane na rzecz szpitala i ambulatorium z Izbą Chorych Zakładu Karnego nr 1 w Łodzi
- Usługi transportu sanitarnego, nr sprawy GCR/9/ZP/2025
- Usługa transportu sanitarnego dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Otwocku
- ZP-2/25 Usługa kierowcy specjalistycznym samochodem sanitarnym typu "T" i typu ,,P''
- Świadczenie usługi transportu sanitarnego odpowiednimi do tego celu karetkami i przez personel posiadający odpowiednie kwalifikacje
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.