eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ząbkowice ŚląskieSPRZĄTANIE I UTRZYMANIE W CZYSTOŚCI BUDYNKU ORAZ POSESJI NALEŻĄCYCH DO SĄDU REJONOWEGO W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH



Ogłoszenie z dnia 2023-01-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
SPRZĄTANIE I UTRZYMANIE W CZYSTOŚCI BUDYNKU
ORAZ POSESJI NALEŻĄCYCH DO SĄDU REJONOWEGO W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD REJONOWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325340

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ŚWIERKOWA 1

1.5.2.) Miejscowość: Ząbkowice Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 74 8 165-100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.chartanowicz@zabkowice.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabkowice.sr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.ms.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Sąd

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

SPRZĄTANIE I UTRZYMANIE W CZYSTOŚCI BUDYNKU
ORAZ POSESJI NALEŻĄCYCH DO SĄDU REJONOWEGO W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f01bc86-484b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00027976

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00020765/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Sprzątanie i utrzymanie w czystości budynku oraz posesji należących do Sądu Rejonowego w Ząbkowicach Śląskich

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00274242/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: F-2502-2/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 160300 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie sprzątania w okresie 12 miesięcy od 01.01.2022 r., jednak nie później niż do 31.12.2022 r, polegające na:
- sprzątaniu i utrzymaniu czystości w budynku Sądu od poniedziałku do piątku od godz. 15.00,
- sprzątaniu i utrzymaniu w czystości posesji należącej do Sądu w godzinach porannych tak, aby prace były zakończone do godz. 7:00, z uwzględnieniem dyżurów w okresie zimowym w godz. od 8:00 do 15:00 w zależności od warunków atmosferycznych, np. opadów śniegu, odwilży itp.,
- serwisie dziennym w dni pracy sądu w godzinach od 8:00 do 15:00 (utrzymanie czystości przed wejściem, w holu głównym, w ciągach komunikacyjnych, w toaletach, a także wykonywanie w miarę potrzeb bieżących prac porządkowych wewnątrz i na zewnątrz budynku),
-obsłudze szatni sądowej przez jedną osobę w godzinach pracy Sądu (od poniedziałku do piątku od 8.30 do 15.30) od 01 stycznia do 30 kwietnia 2022r. oraz od 01 października do 31 grudnia 2022 r.;
-myciu okien , ram i ościeżnic okiennych ( 2 razy do roku) oraz szklanych balustrad ( 1 raz w roku). Mycie szklanych balustrad wymagać będzie zastosowania przez Wykonawcę technik specjalistycznych (techniki alpinistycznej, podnośnika, itp.).
- usuwaniu w razie potrzeby śniegu z dwóch płaskich części dachu budynku Sądu
w okresie zimowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189969 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 392340 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 189969 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NORGE SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792471309

7.3.3) Ulica: PROMIENISTA 121

7.3.4) Miejscowość: POZNA Ń

7.3.5) Kod pocztowy: 60-141

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 189969 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.