Ogłoszenie z dnia 2021-04-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00002938/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-01-26
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00027978 z dnia 2021-04-06 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty cząstkowe nawierzchni drogowych z elementów betonowych na terenie gminy Konstancin-Jeziorna w 2021 roku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Konstancin-Jeziorna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271045
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Piaseczyńska 77
1.5.2.) Miejscowość: Konstancin-Jeziorna
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-520
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@konstancinjeziorna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://konstancinjeziorna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://konstancinjeziorna.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remonty cząstkowe nawierzchni drogowych z elementów betonowych na terenie gminy Konstancin-Jeziorna w 2021 roku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-681ea06e-5fbc-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00027978
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001011/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Remonty cząstkowe nawierzchni drogowych z elementów betonowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00002938/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.04.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 619612,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:1) systematyczne, na podstawie przekazywanych przez Zamawiającego zleceń szczegółowych, naprawianie i remontowanie nawierzchni drogowych (jezdni, chodników, placów, ścieżek itp.), wykonanych z elementów betonowych (kostka betonowa, kostka kamienna, płyty betonowe, brukowce itp.) zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Konstancin-Jeziorna w 2021 r. Zestawienie wszystkich robót, wraz z ilością planowaną do wykonania w 2021 r., podane zostało w przedmiarze oraz formularzu ofertowym.2) Zamawiający zakłada, że w ramach zamówienia Wykonawca będzie realizował zadania polegające na układaniu odcinków chodników, przejść, jezdni o powierzchni większej niż wynikająca z typowych napraw, w miejscach gdzie do tej pory nie było nawierzchni betonowych. Typowe czynności w ramach zlecanych robót to: rozbiórka i ustawianie oporników, krawężników i obrzeży, wykonanie lub uzupełnianie podbudów, warstw nawierzchni, korytowanie i wykonywanie nasypów.3) Opis standardowych czynności remontowych podany został w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) (zał. Nr 8 do SWZ) oraz w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST) (zał. Nr 9 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 615000,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 942079,14
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 615000,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BRUK-BUD PIOTR ZDROJEWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1251220484
7.3.3) Ulica: Laskowizna 64
7.3.4) Miejscowość: Poświętne
7.3.5) Kod pocztowy: 05-326
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 615000,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-04-06 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Niepołomice w 2025r.
- Remont drogi gminnej 510062K ul. Kwiatowej na odcinku I - w km od 0+490,00 do km 1+940,00, na odcinku II - w km od 0+000,00 do km 0+150,00 w miejscowości Witkowice, Gmina Kęty
- Remont cząstkowy dróg i chodników z kostki betonowej na terenie gminy Grębocice
- Remonty cząstkowe dróg i ulic na terenie Gminy Andrychów w roku 2025
- Rozbudowa sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Nawojowa
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych zarządzanych przez Zarząd Powiatu w Siedlcach
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.