Ogłoszenie z dnia 2021-04-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00008399/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-18
- 2021/BZP 00008399/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-18 (po zmianach)
- 2021/BZP 00010781/01 - Modyfikacja z dnia 2021-02-25
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00027979 z dnia 2021-04-06 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Utrzymanie zieleni na drogach będących w zarządzie Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój” Zadanie I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821397
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 35
1.5.2.) Miejscowość: Świeradów-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-850
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 75 7816489
1.5.8.) Numer faksu: 757816585
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@swieradowzdroj.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://swieradowzdroj.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.umswieradowzdroj.nv.pl/m,1422,uslugi-i-dostawy.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Utrzymanie zieleni na drogach będących w zarządzie Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój” Zadanie I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-36a7e691-71be-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00027979
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003468/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Utrzymanie zieleni na drogach będących w zarządzie Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój” ZADANIE II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00008399/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GMiI.271.3/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 837423,29 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 114836,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Utrzymanie zieleni na drogach będących w zarządzie Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój” Zadanie I „Utrzymanie zieleni na drogach wojewódzkich nr 361 od m. Krzewie do przejścia granicznego Czerniawa-Zdrój – Nove Mesto w km (0+000 – 18 + 180) i 358 od m. Orłowice do Szklarskiej Poręby (26+594 – 48+773) i 358 granica administracyjna od m. Czerniawa – m. Pobiedna 1 km będących w zarządzie Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój”. 3.1. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać, w szczególności:Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy:- Wykaszanie pasa drogowego wraz z rowami (wykaszanie obejmuje również wycinkę samosiejek z rowów do 10 lat w terminach koszenia) o powierzchni ok. 210.000 m2 – ilość wykonywania usługi w trakcie trwania umowy - 4 razy w sezonie.- Mechaniczne i chemiczne odchwaszczanie jezdni i chodników o powierzchni ok. 8.366 m2. – ilość wykonywania usługi w trakcie trwania umowy - 2 razy w sezonie.- Wykaz dróg wojewódzkich nr 358 i 361Droga wojewódzka nr: 358 od m. Orłowice do Szklarskiej Poręby (26+594 – 48+773).Droga wojewódzka nr: 361 od m. Krzewie do przejścia granicznego Czerniawa-Zdrój - Nove Mesto w km 0+000 – 18+180Droga wojewódzka nr: 358 granica administracyjna od m. Czerniawa-m. Pobiedna 1 km 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Techniczna wykonania usługi, będąca załącznikiem do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77312100-1 - Usługi odchwaszczania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 143000
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 226000
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 173000
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sebastian Szczesny P.P.H.U.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6161300242
7.3.3) Ulica: Gierczyn 2
7.3.4) Miejscowość: Mirsk
7.3.5) Kod pocztowy: 59-630
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 173000,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-312021-04-06 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie zieleni na terenie miasta - pielęgnacja nasadzeń roślinnych
- Utrzymanie czystości na terenach zielonych przylegających bezpośrednio do wielorodzinnych budynków mieszkalnych wraz z pielęgnacją zieleni niskiej i wysokiej
- Bieżące utrzymanie i konserwację terenów zieleni oraz utrzymanie terenów niezabudowanych położonych w Gminie Namysłów
- Nasadzenia drzew i krzewów, ich utrzymanie oraz wycinka na gruntach stanowiących własność Gminy Miasta Dębica.
- Budowa siedziby Nadleśnictwa Konin wraz z zagospodarowaniem terenu oraz rozbiórką istniejącego budynku siedziby i budynku gospodarczego
- Utrzymanie zieleni oraz czystości i porządku na terenie Gminy Żyraków w 2025r.
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.