Ogłoszenie z dnia 2023-01-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00473014/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa paliw dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim w 2023r.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W MIŃSKU MAZOWIECKIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711586700
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 219
1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdpmm@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiatminski.pl/strona-47-zamowienia_publiczne.html
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/e56b52fc-f430-4999-8af8-d58153992f151.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa paliw dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim w 2023r.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5826c951-7215-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00027983
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00008395/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa paliw dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00473014/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP. 3.272.77.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw dla Zarządu Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim z podziałem na Służby Drogowo-Mostowe, realizowana w formie bezgotówkowych tankowań na stacjach paliw Wykonawcy:Zadanie 1 - SŁUŻBA DROGOWO-MOSTOWA W MIŃSKU MAZOWIECKIM. Dostawa obejmuje następujący asortyment:
benzyna bezołowiowa Pb-95 w ilości 4 500 litrów
olej napędowego ON w ilości 19 600 litrów
gaz w butli 11 kg w ilości 30 sztuk
z odbiorem własnym zamawiającego ze stacji paliw położonej w odległości do 5 km od siedziby Służby Drogowo-Mostowej w Mińsku Mazowieckim, ul. Warszawska 219, 05-300 Mińsk Mazowiecki.
Odległość od siedzib Służb Drogowo-Mostowych będzie określona jako długość trasy przejazdu do wskazanej stacji Wykonawcy po drogach publicznych wg. „Google maps” na stronie internetowej: https://www.google.pl/maps .
Zamawiający zastrzega możliwość tankowania pojazdów na innych stacjach, położonych w odległości różnej od wskazanych powyżej, będących własnością Wykonawcy.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia założonych ilości dla poszczególnego asortymentu w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, w ramach wynagrodzenia określonego w zawartej umowie.
3. W przypadku braku asortymentu wymienionego w pkt.1, Zamawiający zastrzega możliwość zatankowania/pobrania asortymentu/paliwa alternatywnego, odpowiedniego dla pojazdów i sprzętów będących w posiadaniu Zamawiającego.
4. Parametry pobranego paliwa muszą być zgodne z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015r. poz. 1680 ze zm.) i Rozporządzeniem Ministra Klimatu z dnia 22 kwietnia 2020r. zmieniające Rozporządzenie w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych oraz normami PN-EN 228+A1:2017-06 i PN-EN 590+A1:2017-06/Ap2:2018-09 określającymi wymagania dla przedmiotowych asortymentów paliw samochodowych
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134000-7 - Oleje napędowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
09122000-0 - Propan i butan
4.5.5.) Wartość części: 171273,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw dla Zarządu Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim z podziałem na Służby Drogowo-Mostowe, realizowana w formie bezgotówkowych tankowań na stacjach paliw Wykonawcy:Zadanie 2 - SŁUŻBA DROGOWO-MOSTOWA W STANISŁAWOWIE. Dostawa obejmuje następujący asortyment:
benzyna bezołowiowa Pb-95 w ilości 1 400 litrów
olej napędowego ON w ilości 14 000 litrów
gaz w butli 11 kg w ilości 20 sztuk
z odbiorem własnym zamawiającego ze stacji paliw położonej w odległości do 13 km od siedziby Służby Drogowo-Mostowej w Stanisławowie, ul. Polna 57, 05-304 Stanisławów.
Odległość od siedzib Służb Drogowo-Mostowych będzie określona jako długość trasy przejazdu do wskazanej stacji Wykonawcy po drogach publicznych wg. „Google maps” na stronie internetowej: https://www.google.pl/maps .
Zamawiający zastrzega możliwość tankowania pojazdów na innych stacjach, położonych w odległości różnej od wskazanych powyżej, będących własnością Wykonawcy.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia założonych ilości dla poszczególnego asortymentu w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, w ramach wynagrodzenia określonego w zawartej umowie.
3. W przypadku braku asortymentu wymienionego w pkt.1, Zamawiający zastrzega możliwość zatankowania/pobrania asortymentu/paliwa alternatywnego, odpowiedniego dla pojazdów i sprzętów będących w posiadaniu Zamawiającego.
4. Parametry pobranego paliwa muszą być zgodne z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015r. poz. 1680 ze zm.) i Rozporządzeniem Ministra Klimatu z dnia 22 kwietnia 2020r. zmieniające Rozporządzenie w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych oraz normami PN-EN 228+A1:2017-06 i PN-EN 590+A1:2017-06/Ap2:2018-09 określającymi wymagania dla przedmiotowych asortymentów paliw samochodowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134000-7 - Oleje napędowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
09122000-0 - Propan i butan
4.5.5.) Wartość części: 111046,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 182369,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 182426,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 182426,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. Partner sp.j. Adam i Grażyna Wiącek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8220007209
7.3.3) Ulica: Dąbrówki 30
7.3.4) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 207393,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-27Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116315,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118382,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116315,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Społdzielnia Kółek Rolniczych w Stanisławowie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8220002643
7.3.3) Ulica: Warszawska 52
7.3.4) Miejscowość: Stanisławów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA KÓŁEK ROLNICZYCH W STANISŁAWOWIE
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA KÓŁEK ROLNICZYCH W STANISŁAWOWIE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132248,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-27SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z MIŃSKA MAZOWIECKIEGO
- Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Stojadłach (formuła zaprojektuj i wybuduj) (II)
- "Wykonanie odnowienia malowania oznakowania poziomego na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim"
- Budowa drogi gminnej nr 220815W - ul. Jabłoniowej w Starej Niedziałce (I etap)
- Wykonanie remontu pomieszczeń w Szkole Podstawowej Nr 3 im. Jana Pawła II w Mińsku Mazowieckim
- Rozbudowa i przebudowa Szkoły Podstawowej w Brzózem wraz ze zmianą sposobu użytkowania i zbiornikiem na wody deszczowe (II)
- Odnowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu mieszanki mineralno-bitumicznej z otaczarki na gorąco dla kategorii ruchu KR 1-2, układanej mechanicznie na całej szerokości jezdni na drogach powiatowych
więcej: przetargi w Mińsku Mazowieckim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw płynnych
- Bezgotówkowa sprzedaż oleju napędowego i benzyny bezołowiowej 95 do zbiorników pojazdów i sprzętu należącego do ekoPionki sp. z o.o.
- Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do samochodów użytkowanych przez Powiatową Stację Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie.
- Bezgotówkowy zakup paliw do pojazdów służbowych oraz sprzętu zmechanizowanego i technicznego Zamawiającego
- SUKCESYWNA DOSTAWA PALIWA TJ. BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ 95 I OLEJU NAPĘDOWEGO DO SAMOCHODÓW I NARZĘDZI ZARZĄDU DRÓG I UTRZYMANIA MIASTA Z SIEDZIBĄ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
- Zakup paliw płynnych i gazowych
więcej: Propan i butan »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.