Ogłoszenie z dnia 2021-04-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00009348/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-22
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00027986 z dnia 2021-04-06 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Całodobowy monitoring elektroniczny z dojazdem załóg interwencyjnych do obiektów OR i BP wraz z usługą serwisu, konserwacji, napraw i bieżących przeróbek w LSA oraz obsługą portierni w siedzibie OR
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Oddział Regionalny w Toruniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01061308300075
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: gen. Jana Henryka Dąbrowskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: +48566198307
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kujawsko_pomorski@arimr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/arimr1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
państwowa osoba prawna - agencja płatnicza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Całodobowy monitoring elektroniczny z dojazdem załóg interwencyjnych do obiektów OR i BP wraz z usługą serwisu, konserwacji, napraw i bieżących przeróbek w LSA oraz obsługą portierni w siedzibie OR2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1faf993-74e9-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00027986
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00009348/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BOR02.2618.01.2021.BL
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 303252,03 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest całodobowy monitoring elektroniczny z dojazdem załóg interwencyjnych do obiektów Oddziału Regionalnego i Biur Powiatowych wraz z usługą serwisu, konserwacji, napraw i bieżących przeróbek w lokalnych systemach alarmowych oraz obsługą portierni w siedzibie Oddziału Regionalnego
4.5.3.) Główny kod CPV: 79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79710000-4 - Usługi ochroniarskie
79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru
79715000-9 - Usługi patrolowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 309129,5
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 388419,04
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 309129,5
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOTRADE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 012024273
7.3.3) Ulica: Melomanów 4
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-712
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Dojazd grup interwencyjnych.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 373000
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-04-01 do 2023-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-04-06 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego dla zadania pn.: ,,Budowa hali sportowej w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Chełmży wraz z przebudową sali gimnastycznej''
- Dostawa odzieży roboczej i obuwia profilaktycznego dla pracowników medycznych Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. L. Rydygiera w Toruniu
- Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Tuczno wraz z jednostkami podległymi i Ochotniczą Strażą Pożarną
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY BRALIN
- Świadczenie usługi codziennego sprzątania pomieszczeń w kompleksie budynków przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 27/29 w Toruniu
- Dostawa środków BHP, w tym odzieży roboczej i ochronnej, obuwia roboczego i ochronnego, środków ochrony indywidualnej oraz rękawic roboczych i ochronnych.
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa obsługi portierni oraz bezpośredniej ochrony fizycznej mienia należącego do Pszczyńskiego Centrum Kultury, a także ochrony osób znajdujących się w budynku PCKUL przy ul. Jagiełły 1 w Pszczynie
- USŁUGI SPOŁECZNE - DOZÓR I OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA
- "Ochrona mienia, infrastruktury cmentarnej na Cmentarzu Komunalnym w Gorzewie Wlkp."
- Usługi społeczne - usługi ochrony w formie dozoru oraz monitoringu siedzib KOWR OT Wrocław
- Świadczenie usług całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia oraz usługi całodobowego monitoringu lokalnego systemu alarmowego
- "Usługi ochrony dla OT KOWR w Łodzi - zamówienie podzielono na dwie części".
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.