Ogłoszenie z dnia 2024-01-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00478522/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ROBOTY REMONTOWE w UNIWERSYTECKIM CENTRUM MEDYCYNY MORSKIEJ I TROPIKALNEJ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej w Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192953946
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Powstania Styczniowego 9b
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-519
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@ucmmit.gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ucmmit.gdynia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8418741.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ROBOTY REMONTOWE w UNIWERSYTECKIM CENTRUM MEDYCYNY MORSKIEJ I TROPIKALNEJ2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bebca8ac-7c8a-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00028052
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00031472/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Budynek Kliniki : Klinika Chorób Zawodowych i Wewnętrznych : poszerzenie otworów drzwiowych z wymianą stolarki drzwiowej oraz remont komunikacji ogólnej.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00478522
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZ.282.05.2023.TP-fn
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ROBOTY REMONTOWE W UNIWERSYTECKIM CENTRUM MEDYCYNY MORSKIEJ I TROPIKALNEJ.ZADANIE 1
Przedmiot umowy obejmuje Remont oddziału Kliniki Chorób Zawodowych i Wewnętrznych polegający na remoncie komunikacji ogólnej oraz dyżurki pielęgniarskiej w Klinice Chorób Zawodowych i Wewnętrznych oraz
przebudowie i dostosowaniu Sali chorych na rzecz hospitalizacji pacjentów z COVID-19 w zakresie budowy sanitariatów w Klinice Chorób Zawodowych i Wewnętrznych.
Opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa obejmująca:
ZADANIE 1
1) PROJEKTY:
A) PROJEKT TECHNICZNY ZAMIENNY Wymiana stolarki drzwiowej wraz z remontem komunikacji ogólnej i pomieszczenia dyżurki pielęgniarskiej w Klinice Chorób Zawodowych i Wewnętrznych
B) PROJEKT TECHNICZNY Wymiana stolarki drzwiowej wraz z remontem komunikacji ogólnej w klinice chorób zawodowych i wewnętrznych BRANŻA ELEKTRYCZNA
C) INFORMACJA DOTYCZĄCE BEZPIECZEŃSTWA I OCHRONY ZDROWIA
D) PROJEKT TECHNICZNY – ZAMIENNY Przebudowa i dostosowanie sal chorych na rzecz hospitalizacji pacjentów z covid-19 w zakresie budowy sanitariatów w Klinice Chorób Zawodowych i Wewnętrznych
E) INFORMACJA DOTYCZĄCA BEZPIECZEŃSTWA I OCHRONY ZDROWIA
F) PROJEKT TECHNICZNY Przebudowa i dostosowanie sal chorych na rzecz hospitalizacji pacjentów z covid-19 w zakresie budowy sanitariatów w Klinice Chorób Zawodowych i Wewnętrznych BRANŻA SANITARNA,
G) INFORMACJA DOTYCZĄCA BEZPIECZEŃSTWA I OCHRONY ZDROWIA
H) DOKUMENTACJA PROJEKTOWA Przebudowa i dostosowanie sal chorych na rzecz hospitalizacji pacjentów z covid-19 w zakresie budowy sanitariatów w Klinice Chorób Zawodowych i Wewnętrznych BRANŻA ELEKTRYCZNA
I) INFORMACJA DOTYCZĄCA BEZPIECZEŃSTWA I OCHRONY ZDROWIA
zał. nr 1 do wzoru umowy / umowy
2) SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH:
a) WYMIANA STOLARKI DRZWIOWEJ WRAZ Z REMONTEM KOMUNIKACJI OGÓLNEJ W KLINICE CHORÓB ZAWODOWYCH I WEWNĘTRZNYCH:
BRANŻA BUDOWLANA,
SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH ROBOTY ELEKTRYCZNE
b) PRZEBUDOWA I DOSTOSOWANIE SAL CHORYCH NA RZECZ HOSPITALIZACJI PACJENTÓW Z COVID-19 W ZAKRESIE BUDOWY SANITARIATÓW W KLINICE CHORÓB ZAWODOWYCH I WEWNĘTRZNYCH:
BRANŻA BUDOWLANA,
BRANŻA SANITARNA,
BRANŻA ELEKTRYCZNA
zał. nr 2 do wzoru umowy / umowy
3) PRZEDMIARY ROBÓT:
i) Wymiana stolarki drzwiowej wraz z remontem komunikacji ogólnej w klinice chorób zawodowych i wewnętrznych:
Roboty budowlane
Roboty elektryczne
ii) Przebudowa i dostosowanie sal chorych na rzecz hospitalizacji pacjentów z covid-19 w zakresie budowy sanitariatów w Klinice Chorób Zawodowych i Wewnętrznych:
BRANŻA : ELEKTRYCZNA, TELETECHNICZNA
Remont pomieszczeń - sala 3-łóżkowa z łazienka, sanitariaty
Instalacje gazów medycznych
zał. nr 3 do wzoru umowy / umowy
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
45000000-7 - Roboty budowlane
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45262700-8 - Przebudowa budynków
45262800-9 - Rozbudowa budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45262522-6 - Roboty murarskie
45410000-4 - Tynkowanie
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
45431200-9 - Kładzenie glazury
45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych
45442100-8 - Roboty malarskie
24111500-0 - Gazy medyczne
45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
45231112-3 - Instalacja rurociągów
4.5.5.) Wartość części: 741662,91 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE 2ROBOTY REMONTOWE W UNIWERSYTECKIM CENTRUM MEDYCYNY MORSKIEJ I TROPIKALNEJ.
Remont oddziału Kliniki Kardiologii i Chorób Wewnętrznych polegający na modernizacji instalacji gazów medycznych w zakresie wymiany paneli gazowo-elektrycznych w salach chorych w związku z COVID-19.- Klinika Kardiologii.
Opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa obejmująca:
ZADANIE 2
1) PROJEKTY:
A) PROJEKT WYKONAWCZY BRANŻA SANITARNA-GAZY MEDYCZNE
B) PROJEKT TECHNICZNY Remont i przebudowa instalacji gazów medycznych w zakresie wymiany paneli gazowo-elektrycznych w salach chorych w związku z COVID-19 BRANŻA ELEKTRYCZNA
zał. nr 1 do wzoru umowy / umowy
2) SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH:
MODERNIZACJA INSTALACJI GAZÓW MEDYCZNYCH W ZAKRESIE WYMIANY PANELI GAZOWO-ELEKTRYCZNYCH W SALACH CHORYCH ODDZIAŁÓW KLINICZNYCH BUDYNKU KLINIKI B W UNIWERSYTECKIM CENTRUM MEDYCYNY MORSKIEJ I TROPIKALNEJ:
WYMAGANIA OGÓLNE,
SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA (STWiOR) WEWNĘTRZNA INSTALACJA GAZÓW MEDYCZNYCH,
SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWALNYCH roboty elektryczne
zał. nr 2 do wzoru umowy / umowy
3) PRZEDMIARY ROBÓT:
Remont i przebudowa instalacji gazów medycznych w zakresie wymiany paneli gazowo-elektrycznych w salach chorych w związku z COVID-19 –uzupełnienie robót 1 piętra
Instalacje, roboty budowlane
Instalacje gazów medycznych
zał. nr 3 do wzoru umowy / umowy.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 24111500-0 - Gazy medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
45231112-3 - Instalacja rurociągów
4.5.5.) Wartość części: 151644,71 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 799000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 839400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 799000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9580279525
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9580279525
7.3.3) Ulica: Zbychowska 9
7.3.4) Miejscowość: Rumia
7.3.5) Kod pocztowy: 84-230
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Instalacja gazów medycznych - INSTALMED M.Malec, F. Malec - sp. jawna, 80-174 Gdańsk, ul. Akacjowa 8
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 799000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 165000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Akelektryk Andrzej Kreft
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9580279525
7.3.3) Ulica: Zbychowska 9
7.3.4) Miejscowość: Rumia
7.3.5) Kod pocztowy: 84-230
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Instalacja gazów medycznych - INSTALMED M. Malec, F. Malec - sp. jawna, 80-174 Gdańsk, ul. Akacjowa 8
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 165000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- SUKCESYWNE DOSTAWY WYPOSAŻENIA MEDYCZNEGO RÓŻNEGO RODZAJU NA POTRZEBY SZPITALI POMORSKICH
- SUKCESYWNE DOSTAWY ŚRODKÓW HIGIENY OSOBISTEJ DLA SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Dostawa wraz z montażem mebli, krzeseł i foteli
- Usługa cateringowa podczas Dnia Nawigatora
- Wykonanie dokumentacji projektowej "Dostosowanie do potrzeb osób z niepełnosprawnościami łazienek na parterze budynku C-1 przy ul. Morskiej 81-87 w Gdyni"
- Zakup mebli na potrzeby Studenckiego Domu Marynarza - powtórne
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci kanalizacyjnej na terenie Gminy Szydłowo (Szydłowo i Dobrzyca)
- Modernizacja Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego obejmujący przebudowę i adaptację pomieszczeń oraz dostawę wyposażenia medycznego i niemedycznego.
- Adaptacja lokalu użytkowego na Lokalny Klub Rodzinny w budynku Centrum Usług Społecznych w Goleniowie
- Wykonanie w formule "zaprojektuj i wykonaj" podłączenia instalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy 243,93 kWp do operatora systemu dystrybucyjnego (OSD) w SPZOZ w Puławach
- Wykonanie remontu balkonów w budynku Towarzystwa Budownictwa Społecznego Warszawa Południe Sp. z o.o. przy ul. Sąchockiej 7 w Warszawie.
- Kompleksowa modernizacja sal dydaktycznych oraz korytarza w Przedszkolu Nr 1 w Radzyminie
więcej: Gazy medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.